Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-jDflNq

Det kommer en ny prossesor i 2013 som heter Hashwell, vurdert den?

Haswell kommer til å bli rått. Intel har hypet det opp en god del i det siste, noe som virker som et godt tegn. Det gjorde de aldri med SB og IB. Satser på oppgradering til Haswell. Ytelsen skal tydeligvis være ca 40% bedre per watt.

 

Dette er verdt å lese.

http://en.wikipedia.org/wiki/Haswell_(microarchitecture)

 

 

Synes Canal Digital er treige med å få sent modemer og sånt. Venter fortsatt på nytt modem så jeg kan få bedre hastighet her.

Mener å huske at jeg fikk modemet mitt veldig fort når jeg skulle få nytt, eller... Det kom ihvertfall på postkontoret fort, men det skulle selvfølgelig være stengt i romjulen.

Lenke til kommentar

noen som har peiling på hvor jeg får tak i lange extension kabler for 24-pin og 2x6+2 PCI-e pins? de eneste jeg finner er det sleevet allerede... er alt for lav kvalitet på de for å tilfredstille meg. (skal sleeve selv og skal bestille rød,svart og sølv/hvit sleeving fra en.mdpc-x.com/ )

Kan jo lage forlenge dem selv da, hvis du har det rette utstyret.

 

Mener å huske at jeg fikk modemet mitt veldig fort når jeg skulle få nytt, eller... Det kom ihvertfall på postkontoret fort, men det skulle selvfølgelig være stengt i romjulen.

Jeg venter på samme modem som jeg allerede har, de skrur ikke opp hastigheten før alle i borettslaget har fått det. Har venta siden Juni. Endret av knutmora
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Nyformatert PC, nam. :)

 

 

Det kommer en ny prossesor i 2013 som heter Hashwell, vurdert den?

Haswell kommer til å bli rått. Intel har hypet det opp en god del i det siste, noe som virker som et godt tegn. Det gjorde de aldri med SB og IB. Satser på oppgradering til Haswell. Ytelsen skal tydeligvis være ca 40% bedre per watt.

 

Dette er verdt å lese.

http://en.wikipedia....croarchitecture)

 

Jeg tenkte faktisk å gå over til Hashwell men de har ikke bekreftet hvilken socket den skal høre til. Håper det blir 1155.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...