Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I 2012 skal det godt gjøres å drepe en CPU btw, så jeg tviler på at mr kromskalle har klart det, inntil han fant ut selv at bios resett er tingen.

Som sagt, har jeg ikke det. Det krever en del har jeg merka. Jeg fikk til CPU'en igjen ved å reset'e BIOS med et skruejern så nå er den i gang igjen. Forer den med 1.256V på 3,8 GHz, kjører ganske så bra så langt. Husk å la aldri BIOS stille på VCore selv fordi da kan man regne med for mye volt som fører til at den blir ustabil og henger seg opp.

 

Neida, får bare litt høy temp, i verste fall bsod med for mye volt, kjørte min E8500 på 3,8GHz med auto volt på bare for å prøve, grei temp med en dårlig kjøler, ingen problemer verken med ustabilitet eller bsod.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Tror posten har røyka noen sure sokker igjen. Stoppa pakka jeg sendte avgårde til England. Fikk høre da jeg sendte at alt av papirer var riktig utfylt, men er jo posten så ingenting overrasker meg egentlig når det kommer til deres udugelighet. Er bare noe som skal ut og tilbake igjen

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Kommer nok ikke til å gjøre det ;)

Hvis noen bor i Oslo hadde det vært genialt å festet noen sånne ved Eplehuset...

Vi har 2(?) Eplehuset butikker i Trondheim, hadde vært genialt med noen plakater :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...