Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rolf, får nå se litt rundt nyttår om jeg fortsatt har det, jeg er nå ikke gammel nok til å skaffe eksplosiver :ermm:

har tenkt litt på knusing av kabinettet! tenkte å lage en skikkelig edit og over-redigere skikkelig! jeg kommer til å feste en go-pro på kabinettet og kanskje dra det etter mopeden og så slippe det ned en sabla stor klippe. :!: kommer til å synkronisere noen kast, slipp og dypp med musikken! kommer til å bli skikkelig bra :) MEN! det er bare viss jeg ikke får solgt det :p

Endret av itaSalat
Lenke til kommentar

Faen så tragiske alle disse isheepsa er på tven. Stå i kø for noe overprisa og overhypa dings.

 

Er ikke disse "isheepsa" like ille som alle andre som står i kø? De gjør jo ingenting galt?

Er det tragisk å stå i kø, og glede seg for et produkt?

Det er dere som hater som virkelig er tragiske. Dere er jo mye verre enn disse "isheepsa" du snakker om.

 

Det må være trist legge så mye hat mot Apple, og samtidig se på suksessen deres.. stakkars deg. :/

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Du sier noe der, men kanskje de liker å stå i kø, møte likesinnede mennesker og slikt?

Er ikke alle som sitter inne døgnet rundt og får alt på døra. :)

Er det sunt å stå rolig på samme plass i 8 døgn?

 

Jeg synes det er like teit å stå i kø for spill, eller S3 for den skyld...

Begge vi to klarte å vente i rundt 1 måned på S3, mens sauene klarer ikke å handle på nett? Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar

Er enig i at å stå i over 5 dager i kø for noe er litt merkelig.. uansett hva de står i kø for.

Men jeg ser ingen grunn til å snakke ned på disse menneskene uansett! Er jo bare moro å se på lykkelige entusiaster.

 

Er det sunt å stå rolig på samme plass i 8 døgn?

 

Neppe, men folk står i kø for alt mulig.

Er vel ikke noe som skader deg for resten av livet. Dessuten må de vel ikke stå helt i ro, de kan vel bevege seg litt av og til.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Faen så tragiske alle disse isheepsa er på tven. Stå i kø for noe overprisa og overhypa dings.

 

Er ikke disse "isheepsa" like ille som alle andre som står i kø? De gjør jo ingenting galt?

Er det tragisk å stå i kø, og glede seg for et produkt?

Det er dere som hater som virkelig er tragiske. Dere er jo mye verre enn disse "isheepsa" du snakker om.

 

Det må være trist legge så mye hat mot Apple, og samtidig se på suksessen deres.. stakkars deg. :/

 

Så tragisk du er da. Ingen står i kø og oppfører seg slik isheepsa gjør ;). Jeg ler av dem. Jeg legger ikke hat mot apple. Jeg bare ser ikke hva som absolutt gjør de så uber fantastiske som enkelte hevder

Lenke til kommentar

Du hater ikke Apple og brukerne deres? Det var dagens!

Hadde du lagt bort hatet ditt, og åpnet øynene litt så hadde du kanskje fått bittelitt mer forståelse.. bare bittelitt.

Problemet er jo at du ikke fatter at andre har andre preferanser enn deg selv. Hadde du forstått at enkelte foretrekker Apple, så hadde du også forstått at noen er villige til å stå i kø for produktene deres.

Folk står i kø for det meste, men det er vel ikke lett å forstå for deg. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...