Gå til innhold

Acer vs. Elitegroup


Bolle

Anbefalte innlegg

Hvilken bør jeg velge? Begge koster ca 13.300 NOK. Jeg skal stort sett bruke den i skole sammenheng, men også litt til spilling ol.

 

TravelMate 290 LCi

Intel® Centrino™ Mobile Technologies Intel® Pentium® M 1,3 GHz, 512MB DDR SDRAM, 5.0" SXGA+ TFT LCD Display 1400x1050, Intel®Extreme Graphics Technology opp til 64 MB (DVMT 2.0), 24/10/24/8x CD-RW/DVD, 30GB harddisk og Windows XP Professional (Norsk/Dansk/Eng)

Vekt 2.84 kg

2 års garanti

1 år Internasjonal reisegaranti

 

Elitegroup Green 732

Intel Pentium-4 2667MHz prosessor, 15'' TFT skjerm 1400x1050, 64MB DDR ATI M9 Radeon 9000 skjermkort, 512MB DDR minne, 40GB harddisk, DVD-spiller, CDRW-brenner, 56k modem, 10/100 nettverkskort, trådløst nettverkskort, PCMCIA, FireWire, USB 2.0 og masse mer! Internt batteri og lader er inkludert.

Vekt 3,8kg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ville ha foretatt Centrino maskinen men til spilling da vil Aceren være DÅRLIG siden skjermkortet er ikke brukbart til annet en kontorarbeid.
Du kan greit spille spill på den, men de aller siste spillene går seff ikke, særlig ikke Doom 3 ;) Men jeg har spilt Need For Speed Hot Persuit 2 på en Dell 500m med intel vga'n og det gikk det, bare sette oppløsningen til 800x600 og litt sånn.. Installerte flere spill på den som fungerte greit.. Half-Life vil nok også funke greit, samme med Unreal Tournament og sansynligvis kanskje også Quake 3.. UT2003 blir nok kanskje for tungt.. men.. jau.. noe spilling går fint..
Lenke til kommentar

samme erfaring med dell500m intel extreme graphics, de spill jeg har testet fungerte helt fint med medium på innstillingene. (warcraft, IL2, superstar soccer, UT osv.), eneste som jeg har vært borti som absolutt ikke fungerer er no one lives forever 2 som krever directx hardware support og vil ikke starte uten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...