Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan ha sex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må hvertfall -begynne- sakte, inntil alt er smørt opp nok til å skli uten for mye friksjon. Og så kan man variere underveis; sannsynligvis vil de kjappe støtene gjøre deg ganske fort sliten, og da kan du slappe av med å gjøre det sakte til du har litt energi igjen. Det eneste du må unngå er å gjøre det samme hele tiden, hver gang.

Skrevet

En god huskeregel:

Gjør alt dobbelt så sakte enn du hadde tenkt fra starten av.

Den regelen synes eg ingenting om. :)

Nøkkelen til "god" sex er lytting. Lytt på partneren. Spesielt pusten. Se på partneren. Hva gjør vedkommende?

I motsetning til hva enkelte mener og tro, så er faktisk sex noe som innbefatter to personer. Man kan fint jukke på

og få en utløsning/orgasme alene, selv med en annen person, men man får ikke god sex før man tar den andre med

på aktiviteten.

En bedre regel blir: Ikke gjør noe slik du har planlagt. Prøv, lytt, tilpass og nyt.

Skrevet

En god huskeregel:

Gjør alt dobbelt så sakte enn du hadde tenkt fra starten av.

Den regelen synes eg ingenting om. :)

Nøkkelen til "god" sex er lytting. Lytt på partneren. Spesielt pusten. Se på partneren. Hva gjør vedkommende?

I motsetning til hva enkelte mener og tro, så er faktisk sex noe som innbefatter to personer. Man kan fint jukke på

og få en utløsning/orgasme alene, selv med en annen person, men man får ikke god sex før man tar den andre med

på aktiviteten.

En bedre regel blir: Ikke gjør noe slik du har planlagt. Prøv, lytt, tilpass og nyt.

Hvorfor ikke? Man tar naturligvis alt det du sier med i betraktningen. Poenget mitt er at man ikke må stresse.

Man må ta seg god tid :)

Skrevet

partneren min puster veldig høyt og til tider veldig fort, hva kommer dette av?

hvordan merker jeg om hun får orgasme? hun sier hun kom èn gang, men tror dette er noe hun bare sier for å bedre selvtilliten min

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...