Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter at jeg og Lasse møttes så har vi hatt det litt fun hehe, tenkte jeg kunne legge ut en video, dette er jo selfølgelig på OurDayZ II servern :)

 

Btw, var det noen som eide denne trucken, og var det noen som så oss kjøre ut med en crosser fra en flyplass?

 

http://www.youtube.com/watch?v=GVKrJ67-eHc

 

Fant dere den motorsykkelen rett nord for NW airfield? :(

 

Nice loot !

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar

Etter at jeg og Lasse møttes så har vi hatt det litt fun hehe, tenkte jeg kunne legge ut en video, dette er jo selfølgelig på OurDayZ II servern :)

 

Btw, var det noen som eide denne trucken, og var det noen som så oss kjøre ut med en crosser fra en flyplass?

 

http://www.youtube.com/watch?v=GVKrJ67-eHc

 

Fant dere den motorsykkelen rett nord for NW airfield? :(

 

Nice loot !

 

Lå i en hangar ved NW Airfield :)

 

Dessverre så tror jeg noen tok trucken vår :( Nå finner vi den ikke igjen, dammit!

Endret av nicwillu
Lenke til kommentar

Etter at jeg og Lasse møttes så har vi hatt det litt fun hehe, tenkte jeg kunne legge ut en video, dette er jo selfølgelig på OurDayZ II servern :)

 

Btw, var det noen som eide denne trucken, og var det noen som så oss kjøre ut med en crosser fra en flyplass?

 

http://www.youtube.com/watch?v=GVKrJ67-eHc

 

Fant dere den motorsykkelen rett nord for NW airfield? :(

 

Nice loot !

 

Lå i en hangar ved NW Airfield :)

 

Dessverre så tror jeg noen tok trucken vår :( Nå finner vi den ikke igjen, dammit!

Var min / benson / dverg / ludoo / johannes sin sykkel...vi byttet den ut med et heli i NW airfield inne i hangaren ^^ vi har funnet mye morro med det helikopteret ^^
Lenke til kommentar

Hvorfor er det alltid 2 rader med barbwire utafor barracken nord på NW airfield ?

Pga. idioter som alltid skal være dryg med andre. Håper seriøst de fjerner Barbwire snart. Hva er vitsen med å sperre for bygninger? Er ikke alltid folk har toolbox, så det er veldig irriterende.

 

Du kan som regel bare gå over de da :p

Lenke til kommentar

Hvorfor er det alltid 2 rader med barbwire utafor barracken nord på NW airfield ?

Pga. idioter som alltid skal være dryg med andre. Håper seriøst de fjerner Barbwire snart. Hva er vitsen med å sperre for bygninger? Er ikke alltid folk har toolbox, så det er veldig irriterende.

Takk for den.

Er vel derfor folk sperrer også da, for at folk som ikke har toolbox ikke skal komme inn.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det alltid 2 rader med barbwire utafor barracken nord på NW airfield ?

Pga. idioter som alltid skal være dryg med andre. Håper seriøst de fjerner Barbwire snart. Hva er vitsen med å sperre for bygninger? Er ikke alltid folk har toolbox, så det er veldig irriterende.

Takk for den.

Er vel derfor folk sperrer også da, for at folk som ikke har toolbox ikke skal komme inn.

 

Du er så forbanna dum som setter ut barbwire fokka :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...