Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Btw..vi var 7 folk i skogen da dere døde...dere hadde nok blitt skutt før eller siden uansett hadde ikke dverg vært så awesome som han er :p

 

Er dere grupper på 7 stykker? Shiiieeet..! :p

var 7 i går...er vel 11 eller 12 når alle er på.

takk for den. vi e 4 som har vært online på det meste, men kan være opptil 6-7. Men fordi det finnes 1000000 andre spill og noen har også ett liv ved siden så er vi nok bare 3-4 :( blir ganske kjedelig å møte på dere ja :p Dere blir vel aleina på servern tilslutt når folk går lei av at dere kommer med helikoptere osv og tar dem. :)
Lenke til kommentar
Btw..vi var 7 folk i skogen da dere døde...dere hadde nok blitt skutt før eller siden uansett hadde ikke dverg vært så awesome som han er :p

 

Er dere grupper på 7 stykker? Shiiieeet..! :p

var 7 i går...er vel 11 eller 12 når alle er på.

takk for den. vi e 4 som har vært online på det meste, men kan være opptil 6-7. Men fordi det finnes 1000000 andre spill og noen har også ett liv ved siden så er vi nok bare 3-4 :( blir ganske kjedelig å møte på dere ja :p Dere blir vel aleina på servern tilslutt når folk går lei av at dere kommer med helikoptere osv og tar dem. :)

vi har ikke heli ^^ aldri drept noen med heli heller
Lenke til kommentar
Btw..vi var 7 folk i skogen da dere døde...dere hadde nok blitt skutt før eller siden uansett hadde ikke dverg vært så awesome som han er :p
Er dere grupper på 7 stykker? Shiiieeet..! :p
var 7 i går...er vel 11 eller 12 når alle er på.
takk for den. vi e 4 som har vært online på det meste, men kan være opptil 6-7. Men fordi det finnes 1000000 andre spill og noen har også ett liv ved siden så er vi nok bare 3-4 :( blir ganske kjedelig å møte på dere ja :p Dere blir vel aleina på servern tilslutt når folk går lei av at dere kommer med helikoptere osv og tar dem. :)

 

 

Bitter much?

 

Vi er så og si aldri samlet alle sammen. I går var et sjeldent tilfelle.

 

Det er faktisk andre gang vi har hatt chopper.

Endret av Benson
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Btw..vi var 7 folk i skogen da dere døde...dere hadde nok blitt skutt før eller siden uansett hadde ikke dverg vært så awesome som han er :p
Er dere grupper på 7 stykker? Shiiieeet..! :p
var 7 i går...er vel 11 eller 12 når alle er på.
takk for den. vi e 4 som har vært online på det meste, men kan være opptil 6-7. Men fordi det finnes 1000000 andre spill og noen har også ett liv ved siden så er vi nok bare 3-4 :( blir ganske kjedelig å møte på dere ja :p Dere blir vel aleina på servern tilslutt når folk går lei av at dere kommer med helikoptere osv og tar dem. :)

 

 

Bitter much?

 

Vi er så og si aldri samlet alle sammen. I går var et sjeldent tilfelle.

 

Det er faktisk andre gang vi har hatt chopper.

Nei, bitter e jeg ikke. E jo morsommere å spille sammen så mange som mulig :) Det skjønner jeg. Skulle ønske vi også kunne ha vært flere på samtidig.

 

Kanskje ikke møtt på dere så ofte heller?Vet om et par tilfeller. Men dere var nok ikke så mange på de gangene.

Lenke til kommentar

Noe som derimot ER bittert, er å bli skutt og drept, for så å spawne med et helvetes tregt timeglass..

 

Edit: Noe som er ENDA mer bittert er når man ikke får med seg hvor man spawner pga. frustrasjonen over timeglasset, venter til timeglasset er over, og relogger for så å logge inn med timeglass på nytt igjen. GIEF standalone!

Endret av pokerfjes
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper virkelig ikke, når standalone kommer og om dem som hoster ourdayz hoster server der - at det ikke blir cod kiddie deathmatch tilstander der også. Her er jo det eneste som skjer på servern shoot on sight.

 

Jeg husker hvordan det var i starten, når man møtte survivors så hjalp man dem - og omvendt. Det var fine tider, det.

Jeg var under den oppfatningen at man var snille med hverandre, husker jeg ble litt sjokkert når jeg ble drept av en player første gangen. Nå er jeg blitt så drit lei av å bli skutt at jeg skyter som regel først selv.

 

Et system som straffet bandits og/eller ga rewards til heroes kunne kanskje vært litt interessant. I praksis vet jeg ikke hvordan det skulle utføres, ei heller om det ville vært en særlig god idè. Bandits er en del av spillet tross alt, men det er litt kjipt når det er fullstendig bonanza og alt er fritt vilt :/

Lenke til kommentar

Oppdatering på L85 og resett av database:

 

Pollene blir kjørende til fredag kveld, så utfalle kan endre seg.

 

Hvis derimot ting blir som det ser ut som pr i dag, så kommer vi til å resette databasen (Serveren blir helt ny), og vi kommer til å ta vekk L85 fra helicrashes. Hvis pollene ikke snur seg, kommer vi til å iverksette dette fredag, lørdag eller søndag, litt avhengig av når det passer for Natural.

 

Når det kommer til L85, så vil vi muligens legge den til igjen når duping og sånt blir borte. Da vil vi eventuelt kjøre en ny poll.

 

Som sagt, hvis disse to endringene er et STORT problem for dere, så anbefaler jeg de som er mot å være litt mer proaktive, nytter ikke å la vær å stemme for eller mot, for så å klage på utfallet etterpå ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper virkelig ikke, når standalone kommer og om dem som hoster ourdayz hoster server der - at det ikke blir cod kiddie deathmatch tilstander der også. Her er jo det eneste som skjer på servern shoot on sight.

Derfor har jeg og mine kompiser sluttet på spille den denne serveren.

Spiller på Zombies.nu serverene, og selv om de er stapp fulle 24/7 så møter jeg stadig på folk som ikke skyter først, selv med våpen. Samt at de serverene har veldig fine mods. Anti ALT-F4. Auto save vehicles, tents osv (anti duping av items), man blir insta killed vist man løper utenfor kartet osv..

 

Eneste problemet er vell at de er fulle heletiden, så kan være litt vannskelig og komme inn til tider. :p

De har også et veldig bra anti-hack system som nesten banner de instant.

Lenke til kommentar

Jeg hører folk sier at de spiller på servere som har anti ALT-F4. Kan dere bekrefte for meg at noen av disse serverne med anti alt-f4 er Chernarus? Jeg vet at ALLE andre maps kan bygge inn sånne ting, men den vannlige DAYZ klienten hindrer dette.

 

Eneste allternativ jeg har funnet for chernarus kartet er å rekompilere dayz, sånn at dere må laste ned egen klient addon for vår server... Hvis dette er feil så kunne jeg godt tenke meg å finne denne løsningen :p

 

Igjen, vi kan legge til anti alt-f4 på Lingor serveren, men ikke på ourdayz II pr i dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...