Gå til innhold

Trailer: World of Warcraft: Mists of Pandaria (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kung fu Panda trailer, ja, nei? =P

 

Det er skuffende å se at rasene ser slik ut i en trailer, og at de egentlig ser helt forferdelig ut. Enten ser rasene ut slik de er i spillet i trailerne, ellers bør de se ut som i trailerne, i spillet. Jeg får jo faktisk inntrykk om at spillet er bra...men, jeg vet av erfaring at det ikke er sant.

 

Til slutt vil jeg si at jeg egentlig aldri har likt WoW, men jeg har prøvd det og spilt det i ca 2-3 år. Men må helt ærlig si at, WoW har tapt seg etter Cataclysm, spillet var mye bedre før, og ikke minst mer utfordende. Så derfor har jeg ingen tro på at Mist of Pandaria vil være noe bedre.

Endret av reyh
Lenke til kommentar

Jeg har spilt wow helt siden jeg var 12, altså siden det ble utgitt. Har alltid vært en tilhenger av spillet og MoP blir intet unntak. Nok en gang blir jeg imponert, men skjønner ikke helt hva folk klager på. Helt siden The Burning Crusade har vi som spillere måttet redde verden, hvor mange ganger trodde dere vi skulle gjøre det? Om dere ikke liker forandringer men har spilt igjennom The Burning Crusade, Wrath of The Lich King og Cataclysm, så skjønner jeg ærlig talt ikke hva dere syter for. Om du ikke liker panda rasen så bare ikke spill det, enkelt og greit. Men håper jeg blir den første på min server som får laget en panda monk som heter "Po", ja, Kung Fu Panda!

Lenke til kommentar

Kung fu Panda trailer, ja, nei? =PDet er skuffende å se at rasene ser slik ut i en trailer, og at de egentlig ser helt forferdelig ut. Enten ser rasene ut slik de er i spillet i trailerne, ellers bør de se ut som i trailerne, i spillet. Jeg får jo faktisk inntrykk om at spillet er bra...men, jeg vet av erfaring at det ikke er sant.Til slutt vil jeg si at jeg egentlig aldri har likt WoW, men jeg har prøvd det og spilt det i ca 2-3 år. Men må helt ærlig si at, WoW har tapt seg etter Cataclysm, spillet var mye bedre før, og ikke minst mer utfordende. Så derfor har jeg ingen tro på at Mist of Pandaria vil være noe bedre.

 

Dude, serriøst. Ikke tal som om dette er i seg selv et spill, det er en expansion pack. There's a difference! Obvious joke is obvious

Lenke til kommentar

Blizzard kan det med å lage trailers.

 

MEN... Human og orc som sammerbeider?! Det føles ikke helt rett ut.

 

Dei forsetter ein årelang tradisjon som starta i wotlk, eg savna hatforholdet mellom horde/alliance som var i vanilla/TBC..

 

Litt rart at so mange seier at det er kung fu panda osv med tanke på at den rasen var med i warcraft, før kung fu panda filmane kom ut.

Traileren var litt 'meh' uten at eg klarer å sette fingeren på kva som manglar, pluss at eg synst at det er på tide med ei oppgradering på grafikken til wow.

Endret av Karbutar
Lenke til kommentar

Ser flere er lite analytiske av seg. Pandaren kom I Warcraft 3 og de hadde tenkt å la folk spille det i Burning Crusade, men det endte såklart med at de ikke ville ha med Pandaren. Noen som kan tenke seg hvorfor? Fordi på det tidspunktet så hadde de bare vært latterlig, siden WoW på den tiden var meget seriøst. Men må siden den tid har spillet bare blitt latterlig, rett og slett. Søte pets, pokemon pet combat, vansklighetsgrad et spedbarn kan mestre, og nå Pandaren. Jeg skal vedde alle mine kroner på at Blizzard så hvor populær Kung fu panda ble og såg på de som en gyllen mulighet til å bringe inn Pandaren i spillet. Vi vet alle som har spilt WoW at spillet er langt ifra det det var tidligere. Hvertfall fra neste expansion av.

 

LInk noen av dine karakterer som har mestret alt i spillet, ettersom det er mulig for spedbarn å mestre bør du ha bra kontroll selv - dersom du i det hele tatt spiller. Fiffig at du vet hvordan spillet blir for alle klasser fra neste ekspansjon. De aller fleste rekker ikke å spille beta med alle karakterer, og enda mindre vite hvordan balansen er i 2vs2, 3vs3 og 5vs5, RBG, raids og quests før ekspansjonen med sine endelige endringer faktisk er tilgjengelig.

 

Også morsomt at de hadde planer om å ta med Pandaren i TBC. Ett år senere kom filmen med en kung fu panda, og blir umiddelbart en suksess. Likevel påstår du at Blizzard valgte å ikke pakke inn pandaren i Cataclysm, men heller gjøre det en ekspansjon senere. Nærmere fem år etter den første filmen... Tror du må lese mer lore, og lese mindre på sutrete forum rundt om. ;)

 

Det som er problemet med vanskelighetsgraden, er at det ikke blir vanskelig overhodet før du omsider stikker hodet inn i OK guild med litt brain. WoW har for mange dårlige spillere, og det blir ikke rom for casuals å ha en god utfordring.

I vanilla/TBC levde verden mer, man kunne alltids gå til blackrock mountain og se alle de nylige likene. Det var brutalt og urettferdig, akkurat slik vi mennesker liker å ha det. Å få spot i en gruppe krevde at du satt deg inn i miljøet på serveren og tok muligheten når den bydde på seg, og at du performet 110% om de skulle i det hele tatt gidde å spørre deg igjen.

Lenke til kommentar

Dude, serriøst. Ikke tal som om dette er i seg selv et spill, det er en expansion pack. There's a difference! Obvious joke is obvious

Åh, serriøst, er ikke expansion pack i seg selv et spill?! :O .....

 

Expansion packen utgjør en del av spillet. Og med Cataclysm ble nesten hele den orginale verden forandret, noe som jeg syntes var unødvendig. Ellers har de forandret på talent specs, både før Cataclysm, og til utgivelsen av Cataclysm. Med Cataclysm be mye forandret på, og simplifisert.

 

Så egentlig så skjønner jeg ikke hva du skal fram til med kommentaren din..

Lenke til kommentar

Folk som klager har ikke peiling og har ikke skjønt en snøre av historien fra warcraft/ world of warcraft. Er 100% sikker at 85% av WoW spillere følger aldri med historien.

 

Hvilken historie er det vi sikter til da? Fantastiske vanilla og tidlig TBC, eller alt søppelet som kom etter?

Lenke til kommentar

Hvilken historie er det vi sikter til da? Fantastiske vanilla og tidlig TBC, eller alt søppelet som kom etter?

Tror han sikter til lore. Lore består riktignok av mange historier, de henger sammen og gir bygger opp under hvorfor ting skjer. Kan godt kalle det en bakgrunnshistorie. Ikke noe du trenger å tenke på for å spille spillet, men det er veldig relevant dersom man ønsker å uttale seg om spillets utvikling som helhet. Det går fint an å si at "meh, Wrath så kulere ut før, så nå er spillet dårlig", men det gir ikke så voldsomt mye. Stiller du opp som en nerd med rød skjorte kan du faktisk ha et poeng. ;)

Lenke til kommentar

Hvilken historie er det vi sikter til da? Fantastiske vanilla og tidlig TBC, eller alt søppelet som kom etter?

Tror han sikter til lore. Lore består riktignok av mange historier, de henger sammen og gir bygger opp under hvorfor ting skjer. Kan godt kalle det en bakgrunnshistorie. Ikke noe du trenger å tenke på for å spille spillet, men det er veldig relevant dersom man ønsker å uttale seg om spillets utvikling som helhet. Det går fint an å si at "meh, Wrath så kulere ut før, så nå er spillet dårlig", men det gir ikke så voldsomt mye. Stiller du opp som en nerd med rød skjorte kan du faktisk ha et poeng. ;)

 

Det var lore i sin helhet jeg refererte til, men ordet går ikke så godt inn i norsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...