Gå til innhold

Kamptråd - Everton vs Manchester United


IcedInsanity

Anbefalte innlegg

post-97018-0-48286200-1344879306.png VS post-97018-0-62174600-1344879311.png

 

 

 

 

20-08-2012

Kl. 21:00

@ Goodison Park

Kampen vises på:TV2 PL 1, TV2 Sumo

 

 

 

Da er snart tre lange måneder uten PL fotball over for denne gang og heldigvis for det. Mandag braker det løs for alvor for Sir Alex sine gutter da de gjester Everton på Goodison Park.

 

Fjorårets sesong ble en liten nedtur da City klarte å snyte United for seriegullet med minst mulig margin, men heldigvis er det glemt og en ny sesong står for døren, med nye muligheter, nye oppturer og sikkert noen nedturer.

 

Celebration.jpg

 

 

Lenge siden United møtte Everton på Goodison nå, men da de møttes sist ble det en knepen 0-1 seier til de røde djevlene takket være scoring av Hernandez etter 19 minutter. Det har blitt 2 United seire, 2 uavgjorte og en Everton seier på de siste 5 møtene disse lagene imellom på Goodison.

 

 

 

 

Er ikke så mye mer å si akuratt på dette tidspunktet annet enn skal vi komme godt igang med årets PL sesong og få en flying start så skal hele laget skinne og 3 poeng skal med i bagasjen tilbake til Old Trafford.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LATE EDIT:

 

 

vanpersiemanutd.jpg

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er så glad for at Rio Ferdinand er ute og vi (sannsynligvis) skal spille med Michael Carrick som midtstopper! Jeg minnes de fantastiske resultatene mot Blackburn (2-3) og Newcastle (0-3) rundt nyttår. Spesielt siden vi da sannsynligvis også får se nye ansikter på midtbanen som er godt samspilte!

Lenke til kommentar

Haha, PSV, virkelig på kornet! Frykter selv at dette kommer til å bli realiteten hele sesongen. Rio er mye skadet, Rafael likeså. Smalling, tja, han var mye ute i fjor han også. Jones har en spillestil som gjør at han kan være ganske utsatt, ala Rafael, men tvilen får komme han til gode litt til. Vidic er et usikkerhetsmoment, hvor bra er egentlig kneet blitt?

 

Uansett, mitt forsøk på lagoppstilling.

 

Tin-Tin

 

Rafael Carrick Vidic Evra

 

Valencia Cleverley Scholes Nani

 

Kagawa

 

Rooney

 

Tror det er en fordel å møte Everton borte så tidlig i sesongen, det er historisk sett et lag som ikke begynner å levere før utpå nyåret.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Er lagoppstillingen på vglive som er ute nå noe troverdig? Eller legger bare de opp hva de tror helt til United har bekrefta lagoppstilingen sin?

Nå vet jeg ikke hvilket lag som ligger ute der, men det er nok ikke særlig troverdig. Dessuten pleier Fergie som regel å slippe en bombe eller to, så lagoppstillingen blir sjeldent som forventet. Bare å vente til 45-60 minutter før kampstart!

Lenke til kommentar

Omtrent ein time igjen av ventetida. Det skal verte veldig godt å få igang Premier League-sesongen. Det har på mange måtar vore svært godt med ei pause, etter den innspurten vi hadde på forrige sesong, og ventetida har vorte korta godt ned av mykje sport og andre aktivitetar i løpet av sommaren, men dei siste dagane har eg merka at savnet etter å sjå United har vokse noko formidabelt.

 

Eg er temmeleg usikker på korleis vi vil sjå United i dei første kampane denne sesongen. Eg har ikkje vorte overbevist over det eg har sett og høyrt mtp treningskampar, men det er sjølvsagt noko anna når sesongen kjem igang for alvor. Nokre nye spelarar vil heilt sikker ynskje å vise seg fram og eg er svært spent på å sjå kva lagoppstilling vi startar med i dag. Absolutt ikkje optimalt å starte sesongen med eit forsvar som manglar så mange av alternativa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...