Gå til innhold

Sleeping Dogs (True Crime: Hong Kong)


Anbefalte innlegg

Vel, engelsk er også et offisielt språk i Hong Kong så hvorfor ikke blande?

 

Dette er jeg klar over, og Hong Kong er sånn sett et fint sted å putte spillet. Men hovedpersonen er kinesisk. Jeg hadde godtatt det hvis han var europeer/amerikaner, men det blir rart når to kinesere snakker engelsk med hverandre.

 

Han har jo bodd det meste av sitt voksne liv i USA. Jeg synes i alle fall det fungerer greit, selv om ikke alle kinesere i HK egentlig er så god i engelsk i virkeligheten. Det var litt mer merkelig i Assassin's Creed 2, når de snakket litt italiensk inn i mellom engelsken når engelsken egentlig var italiensk (litt som engelsk i Allo Allo skulle være fransk).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.pcgamer.c...name=0&ns_fee=0

 

"Among other things, Sleeping Dogs senior producer Jeff O’Connell talked about Square Enix’s insistence on keeping development of the game’s PC version squarely (ha) within developer United Front Games’ hands, furnishing the studio with increased resources for sprucing up the port with additional features. Initially, original publisher Activision sought outsourced work for the PC version."

 

Her ser vi en stor feil. Folk som ikke liker Square Enix bør flytte sitt hat til Activision, en gjeng konsollbøller (hovedsaklig Xbox 360 utvikler) er de, det vises gang på gang.

Jeg hadde aldri trodd på forhånd at Square Enix skulle ta å pushe fram PC utgaven sånn som dem gjorde og som et resultat fikk vi en mesterlig versjon som sagt den klart beste versjonen når man tenker på rent teknisk og flyt i bildet.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Kjøpte meg nettopp Sleeping Dogs på steam, da jeg trengte noe annet å spille. Kostet ikke mindre enn 40 kr, så tenkte det var verdt å teste det ut. Aner ikke om det er bra.

 

Men jeg mener å ha hørt at man bør laste ned en DLC eller noe. Noen som vet hvilken det snakkes om?

Lenke til kommentar

Jeg har som sagt kjøpt spillet, men når jeg starter det, krasjer det når jeg loader. Ganske irriterende. Jeg kommer altså ikke inn i spillet en gang før det krasjer. For å avslutte spillet, må jeg ta ctrl-alt-delete og avslutte "Hkship.exe". Hva er dette for noe dritt? Har prøvd å finne en løsning, men folk skriver at de har hatt problemet i et helt år, og derfor aldri har kunnet spilt det. Noen ideer?

 

EDIT: Whops, dobbelpost.

 

EDIT2: Fy faen for noe dritt. Hadde jeg vært klar over problemene til Sleeping Dogs hadde jeg aldri vurdert å kjøpe det en gang. 40 kr er heldigvis ingenting. Tar 15-20 minutter(!!!) å starte spillet. Spillet har krasjet 2 ganger nå. Ene gangen fikk jeg opp en error hvor det stod "hkship.exe has stopped working". Den andre gangen skulle det komme en cutscene, men istedenfor skjedde ingenting. Spillet bare låste seg, selv om trafikken gikk sin gang i bakgrunnen. Jeg hadde tålt et par krasj her og der hadde det ikke vært for at det tar en evighet å starte spillet igjen. Dette er ikke fordi PC'en er for dårlig. for den kjører spillet helt fint, men rett og slett fordi spillet er ødelagt. Er jo hundrevis med samme problem på nettet.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...