Gå til innhold

Sleeping Dogs (True Crime: Hong Kong)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg foretrekker også mus/tastatur, selv om det gjerne kunne optimaliseres litt. Men skulle gjerne prøvd en kontroller til bilkjøringen. Noen som har erfaring med Motioninjoy til PS3-kontrollere? Jeg har prøvd å bruke det, men selv om windows finner kontrolleren min, viser den ikke i Motioninjoy-programmet.

 

Lenke til kommentar

Herlig atmosfære i dette spillet. Så ser det ut mye bedre en det jeg trodde på forhånd :)

45147.jpg

 

Kjører på 1920x1080p samt alle innstillingene på max, har over 60 FPS hele tiden, det er slik en PC utgave skal oppføre seg!

Spilt det konstant siden jeg fikk det idag for latterlige 185kr LE utgaven :)

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjører på 1920x1080p samt alle innstillingene på max, har over 60 FPS hele tiden, det er slik en PC utgave skal oppføre seg!

Spilt det konstant siden jeg fikk det idag for latterlige 185kr LE utgaven :)

 

Kjører du virkelig med SSAA-greiene på max? I såfall yter ditt GTX 580 mye bedre enn mitt 680-kort.

 

Edit; Du har kanskje ikke "HD Texture Pack"?

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Hvordan er dette spillet sammenlignet med GTA IV? Jeg har enda ikke giddet å runde GTA men samtidig har jeg storkost meg med spill som RDR, Crackdown og Protocol 2. Saints Row er også en spillserie jeg ikke har giddet å runde, så hvis dette spillet faller i sjangeren til GTA og SR så står jeg over.

Lenke til kommentar

Dette skulle egentlig være True Crime: Hong Kong, men Activision ga opp prosjektet. Square-Enix kjøpte det uferdige spillet, og videreutviklet det.

 

Hvis du ikke liker spill som GTA eller Saints Row, så kommer du mest sannsynlig ikke til å like dette.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Kjører på 1920x1080p samt alle innstillingene på max, har over 60 FPS hele tiden, det er slik en PC utgave skal oppføre seg!

Spilt det konstant siden jeg fikk det idag for latterlige 185kr LE utgaven :)

 

Kjører du virkelig med SSAA-greiene på max? I såfall yter ditt GTX 580 mye bedre enn mitt 680-kort.

 

Edit; Du har kanskje ikke "HD Texture Pack"?

 

Har overclocket CPU samt jeg har HD texture pack. Min PC er fra ifjor og den kjører alt på max enda. For å få god ytelse på grafikkort så må man også ha en god CPU, nytter ikke bare med bra grafikkort. Har clocket min CPU til 4.1 Ghz da jeg har egen vannkjøling til den :)

Lenke til kommentar

Pc-spill krever ingenting lengere. Grafikken på spill har stått stille i noen år nå. Min PC begynner å nærme seg 4 år, og jeg kjører fremdeles helt nye spill må maksimum innstillinger. Synd at vi som PC-spillere må vente på neste generasjon konsoller før grafikken gjør et hopp.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det er likksom konsollene som driver grafikk fremover. Før var det PC. Mange av dagens spill fra konsoll til PC har vært rævv, se på Dark Souls, Tom Clancy Future Solider, GTA IV, bare for å nevne spill som har vært driti ut feil vei.

 

Men vi har flotte eksempler som The Witcher 2, Battlefield 3, Just Cause 2. Sleeping Dogs, Max Payne 3 som ser 5-15x ganger bedre en konsollutgavene, selvom man kjører disse spillene på mid-high, her er det ikke bare grafikken som er bedre, FPSen og er drastisk mye høyere :)

 

Godt at Sleeping Dogs var en av de bedre konsoll til PC spill

Uansett om next gen starter når de nye konsollene kommer ut, jeg skal alltid ha en PC for å se de dramatiske forskjellene :)

Endret av iToMaN
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd spillet enda, men det ser lovende ut. Men, jeg irriterer meg over at de ikke snakker kinesisk. Engelsk med ching-chong-aksent høres latterlig påtatt ut. Jeg vil mye heller ha undertekster.

 

Hvorfor ikke dra den helt ut, det føles så halvveis.

 

Noen karakterer snakker kun kantonesisk, noen snakker kun engelsk, mens noen snakker begge deler. Se video:

 

Lenke til kommentar

Kjører på 1920x1080p samt alle innstillingene på max, har over 60 FPS hele tiden, det er slik en PC utgave skal oppføre seg!

Spilt det konstant siden jeg fikk det idag for latterlige 185kr LE utgaven :)

 

 

Kjører du virkelig med SSAA-greiene på max? I såfall yter ditt GTX 580 mye bedre enn mitt 680-kort.

 

Edit; Du har kanskje ikke "HD Texture Pack"?

 

Har overclocket CPU samt jeg har HD texture pack. Min PC er fra ifjor og den kjører alt på max enda. For å få god ytelse på grafikkort så må man også ha en god CPU, nytter ikke bare med bra grafikkort. Har clocket min CPU til 4.1 Ghz da jeg har egen vannkjøling til den :)

 

Jeg har I7 3770K 3.5GHZ. Synes det høres litt utrolig ut hvis du aldri er under 60fps. Prøvd benchmark-testen? Ser folk med gode cpu-er og gtx690 som ikke klarer det du sier du gjør.

 

Skrur jeg av SSAA er derimot minimum 60fps enkelt på mitt system.

Lenke til kommentar

Vel, engelsk er også et offisielt språk i Hong Kong så hvorfor ikke blande?

 

Dette er jeg klar over, og Hong Kong er sånn sett et fint sted å putte spillet. Men hovedpersonen er kinesisk. Jeg hadde godtatt det hvis han var europeer/amerikaner, men det blir rart når to kinesere snakker engelsk med hverandre.

Lenke til kommentar

Pc-spill krever ingenting lengere. Grafikken på spill har stått stille i noen år nå. Min PC begynner å nærme seg 4 år, og jeg kjører fremdeles helt nye spill må maksimum innstillinger. Synd at vi som PC-spillere må vente på neste generasjon konsoller før grafikken gjør et hopp.

 

Min PC fra 2009 har så langt klart å kjøre de fleste spill på full pupp. De eneste spillene jeg kommer på i farten som ikke har klart det er The Witcher 2, Metro 2033 og Crysis. Sleeping Dogs faller også under den kategorien. Prøvde med alt på max, men måtte dessverre skru noen av instillingene et hakk ned. Uansett, det ser likevel veldig pent ut (med HD Texture Pack) og jeg synes det er en god port. Skulle ønske andre utviklere gav like mye oppmerksomhet til PC-utgaven som Square Enix har gjort her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...