Gå til innhold

Noen fler enn meg som ikke gidder og jobbe?


Anbefalte innlegg

Nei å nei, detta e forkastelig. Nå må dåkkar skjerpa dokkar.

 

Mi bestamor har jobba å slettet heila livet, for å få d livet hu har idag.

Hvorfor skal me væra noko dårligare?

 

Nei gutt, få deg ein jobb, så kanskje du kan få deg ei flott kone i Norge å få eiga hus som dere kan betale på resten av livet, å når dokkar e 40+ du e skalla å hu e feit å dokkar finne ut at dokkar e drit lei kverandra så kan du selge stasjonsvogna, cheate å hu kan gå å henge seg, men innen da, så får du faen me få deg ein jobb som resten av oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jeg liker hvor butthurt folk er over at noen har et flott liv uten å jobbe hver dag.

 

"Du skal ikke ha det noe bedre enn resten av oss"

 

Ja, det kan nok være litt god gammeldags missunnelse som ligger som en drivkraft i bånn for noen av de som blir litt misfornøyde med slike uvanlige valg. Eller, det som er mest uvanlig, nemlig å si det rett ut at man er en "latsabb".

 

;)

Lenke til kommentar

Jeg bor i Thailand og bedriver fritiden med festing, jenter, gaming, bading, ekstrem vannsport+++. Dagene gaar veldig fort og altid ting og gjore.

 

Givende. Og hva skjer den dagen dama kanskje går lei og finner seg en annen? Da er du tilbake på Nav eller som butikkmedarbeider i Norge fordi du valgte å prioritere dette? Jaja, kanskje du vinner lotto.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bor i Thailand og bedriver fritiden med festing, jenter, gaming, bading, ekstrem vannsport+++. Dagene gaar veldig fort og altid ting og gjore.

 

Givende. Og hva skjer den dagen dama kanskje går lei og finner seg en annen? Da er du tilbake på Nav eller som butikkmedarbeider i Norge fordi du valgte å prioritere dette? Jaja, kanskje du vinner lotto.

 

Tenker ikke slik... tenk om jorda ekploderer i morgen... tenk om jeg fallt ned trappa og daua paa veien ut i dag... ja tenk om gitt

Endret av satyrion1
Lenke til kommentar

Jeg bor i Thailand og bedriver fritiden med festing, jenter, gaming, bading, ekstrem vannsport+++. Dagene gaar veldig fort og altid ting og gjore.

 

Givende. Og hva skjer den dagen dama kanskje går lei og finner seg en annen? Da er du tilbake på Nav eller som butikkmedarbeider i Norge fordi du valgte å prioritere dette? Jaja, kanskje du vinner lotto.

 

Tenker ikke slik... tenk om jorda ekploderer i morgen... tenk om jeg fallt ned trappa og daua paa veien ut i dag... ja tenk om gitt

 

Jeg ser det, men folk flest ønsker sikkerhet i fremtiden. Det er derfor man tar utdanning, oppretter forsikringer osv. Å droppe utdanning og jobb fordi det er gøy å feste i Thailand er neppe noe ideell fremtidsløsning. De fleste går uansett lei av å leve slik på et eller annet tidspunkt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg orka aldri og jobbe eller utdanne meg pga d var saa sykt kjedelig er naa ca 25 aar men ble lei av og bo i Norge saa flyttet til Asia.

 

Er det noen andre som aldri har orket og stresse med jobb?

 

Herregud mann, gro deg noen baller. Er du klar over hvor patetisk dette høres ut? Du drar til Thailand så du kan forsørges av en kvinne. Det er kanskje morsomt nå, men eier du ikke selvrespekt som mann? Jeg trodde bare det var raringer med penger i Norge som dro til Thailand for å huke opp med blakke thaidamer, fordi det er eneste måten enkelte kan finne kjærligheten på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg bor i Thailand og bedriver fritiden med festing, jenter, gaming, bading, ekstrem vannsport+++. Dagene gaar veldig fort og altid ting og gjore.

 

Givende. Og hva skjer den dagen dama kanskje går lei og finner seg en annen? Da er du tilbake på Nav eller som butikkmedarbeider i Norge fordi du valgte å prioritere dette? Jaja, kanskje du vinner lotto.

 

Tenker ikke slik... tenk om jorda ekploderer i morgen... tenk om jeg fallt ned trappa og daua paa veien ut i dag... ja tenk om gitt

 

Jeg ser det, men folk flest ønsker sikkerhet i fremtiden. Det er derfor man tar utdanning, oppretter forsikringer osv. Å droppe utdanning og jobb fordi det er gøy å feste i Thailand er neppe noe ideell fremtidsløsning. De fleste går uansett lei av å leve slik på et eller annet tidspunkt.

 

Går ikke ann og gå lei når du ikke lever rutine liv og gjør hva du vil når du vil, skulle jeg gå lei av damer får jeg vell begynne med gutter da...

 

Droppet forresten ikke utdanning og jobb for og feste i Thailand. jeg droppet det pga d var sykt kjedelig saa bodde jeg i Norge en stund og naa i Thailand, ikke noe sier jeg maa bo her for altid heller, gjor akkurat hva som passer meg best.

 

petterpann

 

skjønner ikke hva du snakker om eller mener

Endret av satyrion1
Lenke til kommentar

Jeg håper du kan leve slik du ønsker så lenge det går.

 

Men ikke forvent at Norge tar vare på deg når du er "sliten" fra ferien din, dama har dumpet deg fordi hun fant ut at du hadde deg med alle de andre damene, eller bare gikk lei av å ha deg der.

 

Du har absolutt ingenting å falle tilbake på, så du bør prøve å unngå å falle. Om det er i trappa eller hvor det skulle være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tenker ikke slik... tenk om jorda ekploderer i morgen... tenk om jeg fallt ned trappa og daua paa veien ut i dag... ja tenk om gitt

 

Du høres ut som en kamerat av meg som røyker seg skeiv nesten hver dag. Han er en idiot.

k

 

Jeg håper du kan leve slik du ønsker så lenge det går.

Men ikke forvent at Norge tar vare på deg når du er "sliten" fra ferien din, dama har dumpet deg fordi hun fant ut at du hadde deg med alle de andre damene, eller bare gikk lei av å ha deg der.

Du har absolutt ingenting å falle tilbake på, så du bør prøve å unngå å falle. Om det er i trappa eller hvor det skulle være.

 

Jeg tar nok best vare paa meg selv og jeg lever i dag ikke i morgen eller i gaar

Lenke til kommentar

Veldig flott det, men det spørs om du er like kul når du går på trynet i morgen.

 

For all del, helt greit å ikke jobbe fordi du syns det er kjedelig. Du vet antageligvis ikke hva det er å ha en givende jobb. Ikke at det er noe absolutt krav, helt greit å gjøre akkurat hva man vil, men det er veldig dumt om du ikke er sikret. Hva om denne damen med ræva full av penger ikke er der i morgen? Hva da?

 

Kos deg du, jeg ser ingenting galt i det, men tenk nå hvert fall litt på ditt eget sikkerhetsnett.

Lenke til kommentar

Veldig flott det, men det spørs om du er like kul når du går på trynet i morgen.

 

For all del, helt greit å ikke jobbe fordi du syns det er kjedelig. Du vet antageligvis ikke hva det er å ha en givende jobb. Ikke at det er noe absolutt krav, helt greit å gjøre akkurat hva man vil, men det er veldig dumt om du ikke er sikret. Hva om denne damen med ræva full av penger ikke er der i morgen? Hva da?

 

Kos deg du, jeg ser ingenting galt i det, men tenk nå hvert fall litt på ditt eget sikkerhetsnett.

 

Som sagt tideligere hva om alle i verden fallt om i morgen og bare Bruce Willis overlever....

Folk er altid fokusert på det negative, derfor folk har så mye negativitet i livet deres. Du skaper det du fokuserer på.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper ikke den tankegangen i det hele tatt, men deg om det.

 

Jeg koser meg hver dag og lever sikkert, har feit bil og drar på feite ferier og spiser feit mat :p Om du skjønner hva jeg mener. Å leve totalt i nuet er bare teit og blir for hippie. Skjønner hva du prøver å oppnå, men med noen enkle steg ville du hatt godene i fra begge verdener..

 

Skjønner som sagt hva du mener, med at folk tenker negativt, og mange gjør det! Håper det går bra med deg. Det jeg prøver å si er at det ikke er verdt det den dagen ting ikke går så bra for deg, så jeg ville gjort noe for å sikre meg bedre.

Lenke til kommentar

Du har tydeligvis aldri opplevd nedturer slik andre har. Da er det greit å ta visse forhåndsregler, i hvert fall ha en økonomisk stabilitet.

 

Så lenge du ikke går på trynet er alt greit, men den dagen det smeller litt for oss andre, så smeller det hardere for deg.

 

stemmer at jeg aldri har nedturer ja fordi jeg bare fokuserer paa positive ting i livet mitt og vil heller aldri ha en nedtur saa lenge jeg gjor det. Det er bare en nedtur visst du gjor det til en nedtur. Alle mine "problemer" er nye muligheter for og gjore ting enda bedre.

Endret av satyrion1
Lenke til kommentar

Jeg orka aldri og jobbe eller utdanne meg pga d var saa sykt kjedelig er naa ca 25 aar men ble lei av og bo i Norge saa flyttet til Asia.

 

Er det noen andre som aldri har orket og stresse med jobb?

 

Nei. Jeg var arbeidsledig og uten studieplass en periode. Det var greit i starten, men så hadde jeg tjent så lite i tidligere år at pengene bare gikk til husleie og kneipbrød. Da var jeg glad for at jeg hadde foreldre jeg kunne flytte til for jeg var lang nede akkurat da. Lyspunktet er at jeg fant motivasjonen til å ta studier og arbeid mer alvorlig.

 

Solen skinner på deg nå, og du lever livet, men det høres ut som at du bare utsetter problemene dine til senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...