Gå til innhold

Noen fler enn meg som ikke gidder og jobbe?


Anbefalte innlegg

Jeg orka aldri og jobbe eller utdanne meg pga d var saa sykt kjedelig er naa ca 25 aar men ble lei av og bo i Norge saa flyttet til Asia.

 

Er det noen andre som aldri har orket og stresse med jobb?

 

Nei. Jeg var arbeidsledig og uten studieplass en periode. Det var greit i starten, men så hadde jeg tjent så lite i tidligere år at pengene bare gikk til husleie og kneipbrød. Da var jeg glad for at jeg hadde foreldre jeg kunne flytte til for jeg var lang nede akkurat da. Lyspunktet er at jeg fant motivasjonen til å ta studier og arbeid mer alvorlig.

 

Solen skinner på deg nå, og du lever livet, men det høres ut som at du bare utsetter problemene dine til senere.

 

Jeg har ingen problemer, bare muligheter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jobbe handler ofte om det sosiale,man kan enten velge jobbe for noen andre eller for seg selv.

I Norge har man såpass mye muligheter..

At du velger ikke jobbe men lever på en rik dama i Asia er greit det, men når det tar slutt hva da ? skal vi betale for at du ikke vil jobbe ?

 

Heldigvis er det ikke mange med denne attituden i Norge..

Endret av DaniNichi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jobbe handler ofte om det sosiale,man kan enten velge jobbe for noen andre eller for seg selv.

I Norge har man såpass mye muligheter..

At du velger ikke jobbe men lever på en rik dama i Asia er greit det, men når det tar slutt hva da ? skal vi betale for at du ikke vil jobbe ?

 

Heldigvis er det ikke mange med denne attituden i Norge..

 

annbefaler at du leser alt jeg har postet säa vil du nok finne svar på det du søker etter

Endret av satyrion1
Lenke til kommentar

Superkult den dagen du får skrumplever og vi som biddrar til sammfunet må betale for det, for å ikke nenvte skolegangen din og etc som du neppe betaler tilbake.

 

Syntes heller duu skal fokusere paa deg selv og gjore deg selv bedre isteden for og fokusere paa tenk om bla bla bla. Du vil faa mye mer igjenn for det.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer, bare muligheter

 

Der har du problemet. :)

 

der konservative A4 folk ser problemer ser jeg muligheter til forbedring

 

Om du ikke tror du har problemer tror du heller ikke at du behøver å forberedes. Det er ett problem for deg om du kanskje har ett problem men ikke ønsker å gjøre noe med det. Just sayin.

Lenke til kommentar

All humans are unlimited powerfull beings, vi kan skape livet som vi ønsker, om du vil daffe all day long så gjør det me god samvittighet. Om du vil bli den neste Donald Trunp så gjør det... whatever works for u man.

 

Life aint this rought ridgid thing alle prater om å tror på.

 

Livet er mykt , flytende , soft , maluable , like a dream...

 

It aint poetry, it realy is how it works, men vi "locker" åss inn i ett verdens syn som er bassert på den eldre genrasjonens opplevelse av hva som er virkelighet. Å som mange av oss begynner å gi slipp på.

 

When u follow ur highest exitement, så vil du selv finne ut hva som er rett for deg å gjøre.

Law of attraction takes care of that yo.

Lenke til kommentar

All humans are unlimited powerfull beings, vi kan skape livet som vi ønsker, om du vil daffe all day long så gjør det me god samvittighet. Om du vil bli den neste Donald Trunp så gjør det... whatever works for u man.

 

Life aint this rought ridgid thing alle prater om å tror på.

 

Livet er mykt , flytende , soft , maluable , like a dream...

 

It aint poetry, it realy is how it works, men vi "locker" åss inn i ett verdens syn som er bassert på den eldre genrasjonens opplevelse av hva som er virkelighet. Å som mange av oss begynner å gi slipp på.

 

When u follow ur highest exitement, så vil du selv finne ut hva som er rett for deg å gjøre.

Law of attraction takes care of that yo.

 

Godt vi bor i ett land hvor alle kan være frisører eller samfunnsvitere, og ikke nødvendigvis må slave "for the man" bare for å få hjulene til å gå rundt. Men sett på en annen side, kanskje det var lettere før når valgene var færre og folk ikke hadde råd til å suse rundt for å realisere seg selv. På en måte blir man litt mer forståelsesfull for Amerikanerenes "everyones for them selfes" holdning når så mange unge ikke finner arbeid interessant nok for dem.

Lenke til kommentar

Litt offtopic her. Hvorfor er det så mange som ikke kan skrive engelsk, som faktisk insisterer på å skrive engelsk her? Hvorfor det i det hele tatt blandes inn engelske ord og fraser på et norsk forum er for meg uforståelig. (Ja, veit at det egentlig heter fora på norsk, men jeg nekter å bruke det ordet).

 

Jeg har problemer noen ganger med å uttrykke meg på norsk, føler meg hemmet.

Burde egentlig lese mer bøker...

Å om jeg skriver noen egelske ord feil bryr jeg meg helt uffatelig lite om.

Så det så! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...