Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk betakode i dag fra Eurogamer.net. Skjønner ingenting av spillet. Vet ikke hvor jeg finner kamper heller. :p

 

Haha. slet med det samme.

Trykk "M" for å åpne kartet så velger du en av stedene hvor det er et slikt "kamp" ikon og trykk instant action eller hva det heter.

 

Da teller den ned så blir du plutselig skutt ned fra himmelen i det området

Lenke til kommentar

Flere som opplever at fienden plutselig blir usynlig for så å dukke opp 2-3 meter unna? Er utrolig irriterende når man står å skyter på h*n.

De er forresten ikke infiltrators.

 

Kan det være nettet mitt det er feil med eller hardwaren min som ikke takler spillet helt? Merker visst det er mange på en plass at problemet blir værre. Teammates kan også bare plutselig bli usynlig for så å dukke opp en helt annen plass.

Lenke til kommentar

Blir litt feil å sammenligne BF og Planetside. Det jeg savner i Planetside er våpen følelsen og destruction som BF har. Destruction er nok litt vanskelig med tanke på størrelsen i planetside, men våpnene synes jeg de kunne ha gjort noe med. Alle våpnene føles alt for like å lyden er omtrent den samme om du bruker laser eller krutt og kuler.

Lenke til kommentar

nå er ny gaminrigg oppe og går! så blir litt mer spill på meg. spiller VS på EU serveren under navnet Stagga. bare å legge meg til så kan vi få litt squad spilling opp og gå.

 

skulle vi ha laget et forum-outfit?

har også en ekstra betakey til førsteman. som PM-er

Endret av Stagga89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...