Gå til innhold

Planetside 2 Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke forvente alt i Beta naturligvis. Så lenge de får med støtte for stikke/pad i launch så blir jeg fornøyd.

 

Merker forøvrig at auraxium (sp?) kommer til å bli en flaskehals om de fortsetter med den gain raten som har vært i betaen nå i alle fall. Skal ikke hevde at jeg spillte sykt mye, men det bare nesten 10000 Aur. på den tida jeg spillte.

Lenke til kommentar

Kanskje vi skulle satt opp en egen topic som omhandlet litt om squader og sånt, sånn at vi alle man kan samles i en tråd, sånn at det blir lettere å adde folk osv.?

Ville gjerne spilt med noen!

Har du alpha squad, for det har ikke jeg :s, har lyst å kjøpe det tho, men kan ikke noen som anser seg som aktive sette opp en tråd? eventuelt meg hvis ingen andre melder seg?
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jaja, Har vært Gøy med aksellerert cert point gain. Men skulle likt å se aksellerert Auraxium gain også. Håper det kommer senere. Det hadde vært gøy å få testet alle vehicle våpnene.

 

Forøvrig fulloppgradert liberator med 3 man team som kommuniserer godt og Dalton 150mm HEAT var awesome. Vi regnet DØD over TR i går :D

Endret av MrLee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

fikk en mail med ekstra kode nå som de slapp det nye kontinentet. usikker på om det blir spill i kveld på meg. pluss at etter de siste oppdateringene så krasjer FPS-en min ned til 7-8 når det blir litt hektisk, dermed blir det vanskelig å spille før jeg skaffer meg en skikkelig gaming-rigg :hm:

 

edit:

for de som lurer på hva som ikke er en skikkelig gaming rigg:

 

System: Dell Power Edge T310 OS:Win7 Ult. 64bit CPU:Intel Xeon [email protected]

GPU:ASUS radeon HD6670 1GB(driver ver. 8.982.0.0) RAM:16GB HDD:2x500GB RAID0 rpm=??

 

Endret av Stagga89
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg spillt på lenge, men klarte å drive spillet ganske bra med I5 2,4Ghz, GT540M 2GB (Med en liten overklokk) og 6Gb ram. Kjørte med loweste settings å opplevde aldri noe lagg.

 

Holder på å bygge meg en liten gaming HTPC så da kan man nok fyre opp innstillinger litt :)

 

Har forresten hørt om flere som har slitt med lag i det siste. Spiller visst ingen rolle om du har high end pc eller ikke.

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...