Fiskekraft1 Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Huff, NC presser hardt nå mot Warpgaten våres, får håpe at de blir presset tilbake. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Nå har jeg fått laget en NC karakter, ved navn sulphuras, bare å adde meg. På woodman vel og merke. Endret 29. november 2012 av Sulphuras Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Tenkte jeg skulle klaske litt på stortrommen for min egen del, så kjøpte 3000SC, men de kommer ikke inn på kontoen ingame D: Noen som vet hva det kan være? Står jo 3000 på balance på planetside2.eu Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Du spiller vel ikke med konto fra SOE vel? Da har du nemlig kjøpt SC på en EU konto og ikke SOE (US) kontoen. Bare å begynne å spille på EU kontoen istedet da hvis du ikke har kommet så langt i spillet enda. Legger deg til i spillertråden. Endret 29. november 2012 av MrLee Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Nå har jeg fått laget en NC karakter, ved navn sulphuras, bare å adde meg. På woodman vel og merke. Legger deg til da Fint at du valgte NC. Kult profilbilde btw Endret 30. november 2012 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Noen som skal spille litt ut over natta? Ble en forferdelig lang middagshvil her i dag så blir visst våken en stund fremover. Er Vanu på Woodman serveren å heter Kims1982 Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Skulle gjerne vært med å spille, men etter å at pcen sa god natt etter en runde PS2, orker jeg ikke å reboote. Blir heller med i helgen! Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Du spiller vel ikke med konto fra SOE vel? Da har du nemlig kjøpt SC på en EU konto og ikke SOE (US) kontoen. Bare å begynne å spille på EU kontoen istedet da hvis du ikke har kommet så langt i spillet enda. Legger deg til i spillertråden. Jeg skjønner ikke en dritt, mener du at jeg har starta en US konto, men kjøpt til en EU konto? Uansett får jeg ikke creditsa, men jeg ser jo jeg har de på eu kontoen, bare ikke ingame. Endret 29. november 2012 av Sulphuras Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Du spiller vel ikke med konto fra SOE vel? Da har du nemlig kjøpt SC på en EU konto og ikke SOE (US) kontoen. Bare å begynne å spille på EU kontoen istedet da hvis du ikke har kommet så langt i spillet enda. Legger deg til i spillertråden. FUUUU, det står nok ihvertfall SOE på launcheren... Må jeg laste ned en EU versjon av spillet da eller noe i den dur? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 (endret) Det stemmer. Du har nok kjøpt SC til EU konto men har SOE konto. Hvis det ikke står prosiebensat i høyre hjørne av launcheren så er det US konto. NB: Du kan ikke bruke steam versjonen heller, du MÅ laste ned klienten fra Planetside2.eu Og ja, hele brukersystemet til PS2 suger balle. Forstår ikke hvorfor SOE insisterer på å outsource slikt. I de fleste tilfellene de har gjort det, så blir det jo tatt tilbake til SOE etter ett par år uansett...? Endret 30. november 2012 av MrLee Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Det stemmer. Du har nok kjøpt SC til EU konto men har SOE konto. Hvis det ikke står prosiebensat i høyre hjørne av launcheren så er det US konto. NB: Du kan ikke bruke steam versjonen heller, du MÅ laste ned klienten fra Planetside2.eu Og ja, hele brukersystemet til PS2 suger balle. Forstår ikke hvorfor SOE insisterer på å outsource slikt. I de fleste tilfellene de har gjort det, så blir det jo tatt tilbake til SOE etter ett par år uansett...? Idiotisk, men jeg skaffet meg en eu klient, så det skal jo funke når strask, 1g. igjen å laste ned. Kanskje derfor jeg ikke fikk noe friend request eller noe sånt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Har SoE-konto, lastet ned spillet via Steam, spiller med dere. Like a pro. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Tro meg, du er ikke den eneste som har hatt problemer/forvirring og har klart å gjøre samme tabben. Du skal bare være glad at du ikke hadde begynt å spille skikkelig mye enda. Har en kompis som spillte på US konto fra launch, som kjøpte SC på feil konto. Det er mye progress i bøtta det.. (Han har visst dialog med Sony om å få refundert, men de sitter bare å refererer til prosiebensat, som igjen refererer til SOE...nice det) 1 Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Noen Vanus på Woodman som har lyst å spille i kveld? Har mye fritid i helga. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Tro meg, du er ikke den eneste som har hatt problemer/forvirring og har klart å gjøre samme tabben. Du skal bare være glad at du ikke hadde begynt å spille skikkelig mye enda. Har en kompis som spillte på US konto fra launch, som kjøpte SC på feil konto. Det er mye progress i bøtta det.. (Han har visst dialog med Sony om å få refundert, men de sitter bare å refererer til prosiebensat, som igjen refererer til SOE...nice det) Det høres ut som fylkesoppløringskontoer, når du blir underbetalt av arbeidsgiver. Ja, jeg har vært i en sånn situasjon Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Dersom noen NC på Woodman har lyst å game litt og teame up nå er det bare å legge meg til! Heter AndreijStrav ingame. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Har vært stille her idag Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Hmmm. Skjer ingenting når jeg prøver å spille og trykker på play i spillet. Lage en ny karakter å joine en annen server funker heller ikke? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2012 Genial pilot 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå