toreae Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Til kjøkken, ja. Trakt for å fylle på oppvaskmiddel fra 5l dunk. Og måleskje for pulver til oppvaskmaskin. Bryterknapper til komfyr. 1
Thor. Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni 53 minutes ago, Sjørøver said: Har noen printet noe nyttig til kjøkken, kjøleskap? Jeg lagde en krydderhylle til skapdør over komfyren. Du ser den litt ned i albumet jeg delte nylig: https://imgur.com/a/IeEyMIl Jeg har også laget teposeholdere til innsiden av en annen skapdør. 1
Mephisto- Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Ingen endring på innstillinger, kun tørking. eSun TPU A95. Interessant med fukt i filament 1
trikola Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni (endret) On 6/27/2025 at 8:41 AM, Sjørøver said: Har noen printet noe nyttig til kjøkken, kjøleskap? Til kjøkken på båten, ja: Saltbøsse som passer i krydderhylla. Alle saltbøsser pleier å være tykkere enn andre krydderglass. Lokk fra en kjøpt saltbøsse. Endret 1. juli av trikola 2
trikola Skrevet 1. juli Skrevet 1. juli 1 hour ago, bo1e said: De fleste styrer unna 3dprint som beholder for mat og drikke. Jepp, jeg også. Ser du denne 'urenheten' mellom lokk og beholder? Saltet ble fylt i en åpen 'pose' av kjøkkenfolie, kanten til posen ble klemt fast med en original saltbøsse-lokk og overskytende folie ble revet av, noe som ikke ble helt perfekt. 1
DrAlban3000 Skrevet fredag kl 10:28 Skrevet fredag kl 10:28 Sjørøver skrev (På 27.6.2025 den 8.41): Har noen printet noe nyttig til kjøkken, kjøleskap? Har et eldre kjøkken fra Ikea. De "sliderne" til oppvaskdøra lagde jeg selv da jeg ikke fikk tak i fra Ikea. Måtte lage etpar for å få riktig feeling. Har også laget nye braketter til knirkete/flimsy kjøleskapsdør.
trikola Skrevet fredag kl 14:06 Skrevet fredag kl 14:06 Har er det 3 deler samtidig på kaffeautomaten: tablettdispenser ligger bare der, karm til kaffebønnehull som utvider seg oppover slik at originallokket passer på toppen en dings mellom toppen av vannbeholderen og vippelokk til vannbeholderen. Dingsen med slange og trykkbryter gjør det mulig å 5V-pumpe mer vann fra en dunk nede i benkeskapet til maskinen uten å ta beholderen ut og til kranen Legger merke til at jeg på ingen av de 2 første hadde tenkt på dette med mat. Men så er det jo svært tørr mat og nr 3 holder bare slange, bryter og lokk - kommer ikke i kontakt med vann 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå