Gå til innhold

Halo 4 kaféen


Anbefalte innlegg

Hva med den der da? http://www.razerzone...rnament-edition

 

Halve prisen av scuf og synes den så ut til å ha mer kule features.

 

Visste ikke at det fantes alternative kontrollere til xbox i hele tatt, men synes selve konseptet er litt feil. Man prøver å fikse på noe som aldri kan bli bra i utgangspunktet. Skal man spille proft velger man PC i mine øyne. Bare det faktum at ingen xbox spill lar deg sette opp knappene selv er nok til at det ikke er mulig å ta det for seriøst etter min mening.

 

Merker at med en gang jeg tar ting litt for seriøst i Halo f.eks så begynner jeg å irritere meg over hvor dårlig en kontroller er i forhold til mus og tastatur så må passe på og holde meg innenfor sonen hvor jeg ikke tar det for seriøst. :)

 

Spilte nettopp gjennom campaignen. Synes den var crap. Ikke et eneste brett som ga meg den klassiske Halo følelsen og ikke et eneste brett jeg har lyst til å spille igjen. Og sistebossen var fullstendig latterlig. At 3 av oss må sitte og se på at en gjør quick time events er faen meg bullshit. Kan ikke fatte hva de tenkte da de lagde den delen av spillet.

 

Synes egentlig Halo campaign har vært Halo > Halo 2 > Halo 3 > Halo Reach > Halo 4 og multiplayer har vært Halo 2 > Halo 3 > Halo > Halo Reach > Halo 4. Ikke noe godt utgangspunkt for å skape hype for Halo 5 akkurat. :p

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med den der da? http://www.razerzone...rnament-edition

 

Halve prisen av scuf og synes den så ut til å ha mer kule features.

 

Visste ikke at det fantes alternative kontrollere til xbox i hele tatt, men synes selve konseptet er litt feil. Man prøver å fikse på noe som aldri kan bli bra i utgangspunktet. Skal man spille proft velger man PC i mine øyne. Bare det faktum at ingen xbox spill lar deg sette opp knappene selv er nok til at det ikke er mulig å ta det for seriøst etter min mening.

 

Merker at med en gang jeg tar ting litt for seriøst i Halo f.eks så begynner jeg å irritere meg over hvor dårlig en kontroller er i forhold til mus og tastatur så må passe på og holde meg innenfor sonen hvor jeg ikke tar det for seriøst. :)

 

Spilte nettopp gjennom campaignen. Synes den var crap. Ikke et eneste brett som ga meg den klassiske Halo følelsen og ikke et eneste brett jeg har lyst til å spille igjen. Og sistebossen var fullstendig latterlig. At 3 av oss må sitte og se på at en gjør quick time events er faen meg bullshit. Kan ikke fatte hva de tenkte da de lagde den delen av spillet.

 

Synes egentlig Halo campaign har vært Halo > Halo 2 > Halo 3 > Halo Reach > Halo 4 og multiplayer har vært Halo 2 > Halo 3 > Halo > Halo Reach > Halo 4. Ikke noe godt utgangspunkt for å skape hype for Halo 5 akkurat. :p

 

Hold derre langt unna ONZA !

Lenke til kommentar

@TwiiK:

Det er jo forskjellige layouts du kan velge mellom, og da trenger du plutselig ikke å lage en egendefinert layout. Alle spiller med samme "handicap" når det kommer til konsoll.

Det er folk som spiller på profesjonelt nivå på konsoll (hint: MLG), så at "det aldri kan bli bra" er svada.

Vi er alle forskjellige. Jeg spiller mye bedre på Xboxen enn på PCen, og du har tydeligvis mer kontroll på PCen enn på Xboxen.

Endret av iGlenn
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vet at folk spiller proft på xbox, men jeg sier bare at jeg ikke klarer ta det for seriøst for da går det utover nervene mine. :)

 

Hvor bra man spiller er jo relativt. Ditt beste på xbox er ikke sammenlignbart med noen som spiller på pc. Den eneste grunnen til at det i hele tatt går an å spille spill som Cod og Halo på konsoll er jo at de har fått til en fin form for auto aim / sticky aim som spillerne har blitt vant til og tar for gitt. Fjerner man denne så blir det håpløst. Denne kan imidlertid komme i veien i mange tilfeller også hvor man sikter seg inn på en fyr i bakgrunnen så løper noen forbi i forgrunnen og siktet begynner å følge den fremste fyren isteden. Lettere irriterende. :)

 

Jeg liker å spille på xbox fordi jeg synes å spille på pc blir for likt det å sitte på jobb. Jeg klarer ikke distansere meg nok om jeg sitter bøyd over mus og tastatur slik jeg gjør på jobb.

 

Å si at fordi man kan velge forskjellige layouts så trenger man ikke egendefinert mapping er bull. Kompisen min gidder ikke spille Halo 4 fordi kontrollene er så rare. Han kan ikke ha melee på B slik han er vant til uten å flytte om på hele den resterende layouten. Han er bare interessert i å bytte en knapp, ikke flytte alle knappene. Jeg skulle gjerne likt å bytte knappen for å dukke og løpe, men det kan jeg ikke. Hvorfor ikke aner jeg ikke. Det er vel en eller annen fokusgruppe som har vist at egendefinerte kontroll-instillinger i konsoll spill er for avansert på samme måte som alle former for grafikk-innstillinger er utelatt fra konsoll spill.

Endret av TwiiK
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig enig med TwiiK. Hadde det ikke vært for at Halo har en forbannet god historie, ville jeg holdt meg langt unna. Faktisk er Halo eneste FPS jeg spiller på konsoll. Men selv etter 6 Halo-spill så kaver jeg som en tilbakestående når jeg skal skyte ting. Disse hundene i Halo 4 holdt på å ta knekken på meg :/

Endret av elf_man
Lenke til kommentar

Men dere..jeg blir "logga ut" av spillet i menyen hele tiden, får beskjed om å logge på eller bruke "temporary profile" og kommer ikke videre, selv om jeg velger min vanlige xbox live profil.

Jeg quitta isted og fant ingen save å fortsette på heller.

 

Jeg VET jeg er logga inn på xbox live. Jeg skal ikke spille multiplayer, bare singleplayer. Har ikke live gold. Blir sittende fast ute i menyene gang på gang her. Noe forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...