Gå til innhold

En pinlig liksomnorsk og en norsk idiot i OL.


Anbefalte innlegg

Afrikaneren Enndure har enten en IQ på ca 70 og/eller han har null respekt verken for seg selv eller lag. Jeg anser ham på ingen måte som noen representant for Norge. Negeren løper selvsagt ganske raskt ift nordmenn, men er bare en helt middelmådig neger. Verst er at Norge liksom agerer som om han skulle være nordmann og har denne helt tilfeldige afrikaneren på laget. Han er demoraliserende for landet.

 

 

En annen idiot er riktignok norsk, men helt klart idiot: trenersexslaven Ida Marcussen, som snakker om sin "form" og rett og slett ikke gidder å trene nok og riktig til å la være å blamere seg fullstendig. Så presterer hun å sutre over en på laget, Tysse, utelukkende for å vende oppmerksomhet bort fra seg selv og sine pinlige syvkampevner.

 

Estenseter i Dagbladet er en svært trøtt type. Man kan diskutere endring av prinsipper og regler, men inntil de fora som bestemmer så evt bestemmer noe annet er de utøvere som har sonet straff helt lovlige og skal i alle fall ikke sutremobbes av andre på laget og ei heller av Estenseter.

 

 

En helt annen sak er at gåing skulle vært kastet ut av OL for lenge siden. En latterlig øvelse.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke fått med meg hva Enndure har gjort for noe galt (bortsett fra kanskje å være en middelmådig neger, hvilket antagelig kan være diskvalifiserende i seg selv i noens øyne.) Kanskje TS kan opplyse oss om hva han reagerer på?

 

Geir :)

 

Han trodde han var på en 3. plass så han sakket ned og nærmest jogget i mål. Det viste seg at han kom på 4. plass og dermed ikke var kvalifisert.

 

http://www.nrk.no/ol2012/nyheter/rodal-skuffet-over-ndure-1.8269572

Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått med meg hva Enndure har gjort for noe galt (bortsett fra kanskje å være en middelmådig neger, hvilket antagelig kan være diskvalifiserende i seg selv i noens øyne.) Kanskje TS kan opplyse oss om hva han reagerer på?

 

Geir :)

 

Trådstarter reagerer vel på at Jaysuma Saidy Ndure bremset på slutten av 100 meteren i går i tro om at han var nummer 3. Realiteten var at han hadde telt feil, og var nummer 4. Dermed småjogget han seg ut av semifinalen, hvor bare de tre beste gikk videre. :)

Endret av Krølle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ah, det var stavemåten som forvirret meg. Beklager. Det har jeg fått med meg.

 

Det var et hendelig uhell antar jeg, og går først og fremst ut over ham selv. Det samme når de sutrer. Jeg er glad når nordmenn vinner medaljer, men det er ikke min fortjeneste at de gjør det og jeg har ingen som helst krav på at de skal gjøre det.

 

OL er et kommersielt jippo i alle fall. Det får så være. Nå skal jeg riktignok opp for å se tennisfinale og drikke Coca Cola, men det er ikke fordi de er sponsor...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...