Gå til innhold

Sommer-OL 2012 - Den store tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagbladet er enige med step_up angående fantastiske Nøstvold:

 

Tonje Nøstvold:

Det gjør vondt å kaste en ener på terningen, men hva har hun bidratt med som forsvarer mer? To scoringer på 15 skudd. Null distansemål fra en skytter holder ikke. Bom på to av tre straffer. Rare taktiske valg og drar ned tempoet. Må løfte seg i alle faser.

Lenke til kommentar

Fra kl 1250 får Ndure en ny mulighet til å dumme seg ut. Han løper i heat 4 hvor det faktisk kun er Blake som har bedre PB og SB enn Ndure. Det burde være en grei sak å komme seg til semien, men han klarer sikkert å rote det til likevel.

 

Jeg er ikke helt sikker på hvor mange som går videre, men jeg tipper at det er 3 semifinale-heat. Da er det 24 stk som skal videre, altså tre fra hvert heat samt de tre raskeste tidene.

Lenke til kommentar

Nå er det vel bare ca. ett par timer til Norges håndballjenter er ute av OL,kan ikke tenke meg til at de klarer å snu dette,samt at Brasil har vært gode.

 

Håper jeg tar feil da...

 

Ndure håper jeg endelig presterer ett toppløpp,har vært lenge siden toppløp fra den karen...

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar

Standard VG...

 

Overskrift:

OL-mester kritiserte Tysse - selv tatt i doping

 

Leser man denne overskriften, så tenker man "Haha, for en hykler", og det blir ikke noe annerledes etter å ha lest ingressen.

 

Kappgang-stjernen Alex Schwazer (27) gikk i strupen på Erik Tysse (30) da han snakket med VG Nett for to år siden. Nå innrømmer han selv å ha bloddopet seg.

 

Oj, lurer på hva han sa...

 

På spørsmål om hva Schwarzer tenkte da han hørte om nordmannens positive prøve, valgte italieneren å gå hardt ut på pressekonferansen.

- Jeg ble skuffet, for han er en god venn av meg. Men hvis han har jukset, må han diskes. Jeg er faktisk veldig, veldig skuffet. Jeg hadde ikke forventet dette av Tysse, sa Schwazer til VG Nett.

- Tror du på Tysse når han sier han er uskyldig?

- Jeg vet ikke. Jeg kjenner ikke til forberedelsene hans, sa Schwazer.

- Hvis han utestenges i to år og så kommer tilbake til kappgang - hvordan vil du ta ham imot?

- Da er han en atlet som alle andre. Vi har mange som har kommet tilbake fra dopingstraffer i vår idrett, sa Schwazer mens han kikket på artikkelforfatteren også av denne saken og ga et ironisk smil:

- Hvis han kommert tilbake, håper jeg han er ren.

Oj oj oj, dette var litt av en kraftsalve. Rart det ikke kom en reaksjon fra forbundet. Seriøst, gikk i strupen? Hvordan i all verden er dette å gå i strupen på Tysse? Hadde han selv brakt opp temaet og brukt noen sterkere uttrykk, da kunne vi ha sagt at han gikk i strupen på Tysse, men her blir han direkte spurt om hva han synes om saken. Svaret han da ga er jo bortimot det mildeste han kunne ha sagt uten å ta ham direkte i forsvar. Latterlig av VG.

Lenke til kommentar

3 mål klarer vi aldri ta igjen. Det er game over.

 

Ser stygt ut ja.

Blir nok rake veien mot stortap dette,Brasil er ikke noe dårlig håndballnasjon lengre.

Snart begynner vel den der evinnelige stusseleken med ballen også,da er det definitivt over.

 

Edit:

 

FAEN!

Hvorfor i helvete er de så slappe i alt de gjør,kløning og rett og slett helt jævlig å se på.

 

Arggghhh.

Blir faktisk irritert av å se på,slår av TVen.

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...