Gå til innhold

BK: Mr. padde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen innblikk? Kanskje litt forstyrrende bakgrunn? Hva med hvitbalansen? Ser bra ut på min skjerm, men den har jeg enda ikke fått kalibrert, dessverre

post-142640-0-11521100-1341436800_thumb.jpg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI! Ikke endre på hvitbalansen. Den var helt toppers!

Nå har bildet en varm og tiltrekkende atmosfære. Kaldere hvitbalanse vil gjøre bildet trist og dystert. Hvertfall for meg :)

Ellers helt sinnsvakt skarpt og en meget flott komposisjon med et perfekt utsnitt!

• Liker 2
Skrevet

Ny versjon, som i mine øyne er bedre, men fortsatt litt usikker på hvitbalansen? Tror skjermen min er litt "kald", så er som sagt på tide med en kalibrering =)

post-142640-0-72067100-1341616469_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Syntes den nye ble for kald. Jeg har en 27" Samsung monitor til 4 lapper beregnet for bilde- og filmarbeid og den ble kalibrert for noen uker siden bare.

Sier ikke at min mening derfor er rett eller noe, men syntes med min kalibrerte skjerm at den nye versjonen ble litt for kald.

Ville beholdt den i første post AKKURAT slik den var :)

Endret av IceBlitz
  • Liker 1
Skrevet

Rotete bakgrunn er dog ingen problem å fikse dersom man ikke er helt invalid når det gjelder data :)

Sleng bildet inn i fotokjøppen og la clonestampen fly i alle retninger i bakgrunnen så blir det fint og smooth etterhvert :)

Skrevet

Har en annen versjon her, men padda er kanskje litt for preget av blitsen? På tide å skaffe seg en ekstern blits med en sofboks eller diffuser =)

post-142640-0-19120400-1342619347_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...