Gå til innhold

Kamptråd - EM-semifinaler (27.06-28.06)

Latias

36 stemmer

1. 1. Hvilke lag ser vi i finalen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, men de hadde også et par før det virkelig åpnet seg hos Tyskland. De vil ikke få mange sjansene mot Spania, så håper de skjerper seg.

Straffe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jepp, fortjent!

Finalen kommer til å bli SYKT spennende! Italia OG Spania mot hverandre, herregud, jizz in my pants liksom! Blir vel å heie på Spania :hmm: Feriemålet om 11 dager så blir vel massevis av liv der nede!

Kunne latt Tyskland få en sjanse på slutten , møkka dommer

Hahahahahah! Som om ikke Tyskland har hatt med seg dommerne gjennom hele kampen. :nei2:

Endret av Lami
Skrevet

Hvor ble det av Tyskland egentlig, for det laget i hvit var ikke dem jeg så sist.

Imponert over Italia med høyt og tett press over hele banen. Håper de får til samme mot Spania.

Skrevet

Heia på Tyskland, men fortjent seier til Italia. Skuffende av tyskerne i dag, rett og slett. Håper Italia fortsetter i samme spor som i 2. omgang. Da kan finalen bli riktig bra :)

Skrevet

Hadde et håp om å se Tyskland i en finale, men så tragiske som de var i dag så var det vel fortjent at Italia fikk finaleplassen. Dvs; fortjent var det jo uansett siden de vant. Nå håper jeg bare Balotelli bøtter inn mot Spania slik at Italia vinner hele greia.

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Fy faen for en sur semifinale, de to lagene jeg misliker mest går til finalen. Finner lett noe annet å gjøre på søndag.

Nedtur.

Endret av medlem-105082
Skrevet
Du er ikke 5 år lenger. Grow up over at du ikke får viljen din. Jeg skal se finalen uansett.

Han kan vel velge å stå over finalen uten å bli kalt femåring?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...