Gå til innhold

Kamptråd - EM-semifinaler (27.06-28.06)


Latias

  

36 stemmer

  1. 1. Hvilke lag ser vi i finalen?



Anbefalte innlegg

Ja, men han trenger ikke å sutre over at det kommer noen andre enn han ønsker dit. Hvis han ikke gidder å se finalen pga. Italia ikke spiller i finalen, og vi snakker en EM finale, synes jeg det er rart. Med tanke på at de som sier "Jeg gidder ikke å se finalen på Søndag nå". Nei greit, gå en tur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han gjør akkurat det han føler for.

 

Du trenger jo heller ikke sutre over at han sutrer. Og så har vi det gående. La han nå sutre. Så kan du være glad for at Spania er i Finalen.

 

Skal selvsagt se finalen. Uansett hvor kjedelig det evt. blir så er det EM finalen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Presser Italia like høyt mot Spania som de gjorde i dag, og er like effektive som de var i dag, så skal man ikke se bort i fra at vi får en bra finale.

Portugal beviste at Spania også kan bli stresset ved et intenst press, og Italia har meget gode forsvarere (som de viste i dag) som kan gjøre en meget god jobb der bak.

 

Har Balotelli en like god dag, og Italia presser/jobber like godt, kan dette bli en god finale.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal det bli så kjedelig? Italia har spilt flott fotball gjennom hele turneringen. Pirlo alene er nok til å glede seg til finalen.

Jeg tenkte akkurat å skrive det samme.

Skal det bli kjedelig fordi kjerringene Tyskland er ute? Jeez.. går det an. Hadde Tyskland gått videre hadde finalen sikkert blitt så kjedelig at det er gøyere å se gresset vokse.

 

Kommer til å bli den mest spennende kampen på lenge!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Finnes det virkelig folk som frykter en kjedelig finale?! Ingen her som så kampen de to spilte tidligere i EM? Eller forsåvidt kampen i fjor?

 

Fyrverkeri av en finale for min del, der jeg selvsagt håper at Azzuri ledet av tidenes mest elegante fotballspiller banker dritten ut av Spania, men det er kanskje for mye å håpe på.

Lenke til kommentar

Jeg liker at du leser det du vil og gjerne hopper over ting folk skriver, Corey.

 

Pek gjerne ut det som var veldig relevant du mener jeg hopper over.

Var det at jeg var manu fan eller samme person som spør om hvorfor han skal være svær (som jeg svarer på).

 

Ikke? Morsomt at du peker fingeren på andre, men unngår det samme du beskylder andre for!

Lenke til kommentar

Finnes det virkelig folk som frykter en kjedelig finale?! Ingen her som så kampen de to spilte tidligere i EM? Eller forsåvidt kampen i fjor?

Hør hør.

Gruppespillskampen mellom Spania og Italia var en av de bedre i dette EM. Får vi tilsvarende kamp - samt det faktum at det er finale - blir det en høydare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...