Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

Har nå montert nfc-tag i bilen. Den skrur på bluetooth. Når bluetooth er på, har jeg en app som autoconnecter til en media-transmitter-kina-boks som er koblet til stereoen. Jeg har også en task på at når bluetooth blir skrudd på blir mediavolum satt til fullt og spotify starter. Det eneste jeg mangler er at spotify starter å spille (noen som har en løsning?) så berører jeg ikke en eneste knapp :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Ja har sett litt på tasker. Men problemet er også der å få spotify til å starte å spille. Om jeg velger den audio play/pause funksjonen starter bare den innebygde spilleren på telefonen.

Lenke til kommentar

Ein ting eg lurer på. Kva av dei to nettlesarane fåretrekk dykk? Standard Android, eller Chrome?

 

Personleg er eg usikker. Chrome har ein fin funksjon ved at ein kan opne faner på pcen, for så å fortsettje lesinga på telefonen. Søkelinja er og synleg heile tida, på godt og vondt og det går kjapt å sveipe imellom faner.

 

Androidlesaren føler eg er betre tilpassa telefonen. Popup vindu vert ført inn i den, dersom ein ekspanderer til fullskjerm, og adresselinja forsvinn når ein scrollar. Dette gir meir plass på nettsida. Flash er vel og integrert?

 

Kven av dei som er raskast eg eg ikkje sikker på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...