Gå til innhold

Samletråd om Samsung Galaxy Note II


Anbefalte innlegg

Ikke kjøpt Copter skjermfilm på teknikmagasinet iallefall. Denne er for myk slik at man får motstand når man bruker pennen.

 

Ang kjøp av tablet når man har Note 2. Har hatt Note 1 en god stund og har også en Motorola Xoom + en Ipad Mini. Bruker Note'n til det meste, ipad til diverse ting og xoom'en til å lese bøker på. Så en android tablet kan fort bli en støvsamler om man har en note :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker jeg angrer på at jeg bestilte 4G versjonen hos CDON.no

 

Bestilte fredag kveld, og regnet egentlig med at de skulle klare å få sendt den iløpet av lørdagen, men den er fortsatt ikke registrert som pakke hos posten i Norge. Den ble sendt fra CDON sent i går.

 

Begynner å se ut som om planen min om å få den før påske går i dass, har bare et lite håp igjen nåå! :/

 

EDIT: Krysser fingrene for at de får pakken inn på sentralen i Oslo iløpet av kvelden eller tidlig imorgen, slik at pakken blir sendt til postkontoret i løpet av morgendagen.

 

Det går post i morgen og sant? Det er vel på torsdag posten stopper opp?

Endret av vetle666
Lenke til kommentar

Hei

Har alltid lurt på dette med kart koordinater. Finnes det en app etc som oversetter steder du er på til koordinater ? f.eks hvis jeg er et sted så kan jeg bare sende koordinatene til en venn som så legger det inn på sitt kart (telefon) og vips så får han opp hvor jeg er ? Finnes noe sånt ? Hvor kan jeg finne ut mer om dette ? Tips anyone ?  hilsen idioten. (på slike ting)

Høyreklikk på kartpunktet du vil ha i Google Maps, velg "Hva er dette?" i menyen som kommer opp og du har koordinatene i søkerlinja i Google Maps. Disse kan da kopieres og sendes hvor som helst, og mottakeren bare kopierer dem inn på søkerlinja i Google Maps.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Har mine tvil, desverre. Vanligvis når jeg bestiller noe og det kommer til en lokasjon tidlig om morgenen blir den liggende der til neste dag.

Lenke til kommentar

Har mine tvil, desverre. Vanligvis når jeg bestiller noe og det kommer til en lokasjon tidlig om morgenen blir den liggende der til neste dag.

 

Hmm, jeg er usikker. Det har variert veldig for min del. Men i og med at den var på sentralen klokken 08, så håper jeg at den blir kjørt ut i ettermiddag. Noen ganger har det skjedd, andre ganger ikke. Får bare krysse fingrene. Å vente til tirsdag hadde vært ukult!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

 

 

Hmm, jeg er usikker. Det har variert veldig for min del. Men i og med at den var på sentralen klokken 08, så håper jeg at den blir kjørt ut i ettermiddag. Noen ganger har det skjedd, andre ganger ikke. Får bare krysse fingrene. Å vente til tirsdag hadde vært ukult!

 

Jepp! Håper for din del at den kommer. Men den kommer vel uansett på lørdag? Er da vel vanlig post da? Jeg bruker iallfall å få post utlevert på lørdag.

Lenke til kommentar

Takk for det! Jeg er vel ikke den eneste som blir svært utålmodig idet jeg venter pakker i posten :wee:

 

Men det stemmer vel det du sier! Lørdag etter påske er vel ikke en helligdag? Vi har ikke forelesning på Universitetet før på tirsdag, så jeg har bare automatisk antatt at alle har fri fram til da.

Lenke til kommentar

Alle i Posten har fri på lørdag 30/3 så ingen utkjøring av post til Post i butikk eller postkontor. Heller ingen postomdeling.

 

Ofte brudd midt under samtaler på min Note II. Flere som har problemer? Har en liten mistanke om at det er OneCall sitt nett som er problemet men syntes ikke det skjedde så ofte med SII. Har slått av 3G.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Fant løsningen på et "problem" jeg har hatt. Synes ringe volumet har vært drit høyt noen ganger.

Mobilen skrur opp volumet automatisk når den ligger i en lomme.

Slik skrur man det av:

-Telefon

-Trykk på menytasten

-Anropsinnstillinger

-Øk volum i lomme

Lenke til kommentar

Tja... Dette er jo en mobil... Den konkurrerer strengt tatt ikke med en iPad i det hele tatt.... Kanskje, til nød, muligens en iPad mini, men det er heller ikke akkurat i samme bruksområde...

 

Jeg ville valgt Galaxy Note 10.1 framfor iPad, men det er jo omtrent så smakssak som man kan få det.

Dersom du liker S3 bedre enn iPhone, liker du sannsynligvis Note 10.1 framfor iPad. iPad er jo iPhone, bare større. Note 10.1 er Note II, bare større.

Lenke til kommentar

Ofte brudd midt under samtaler på min Note II. Flere som har problemer? Har en liten mistanke om at det er OneCall sitt nett som er problemet men syntes ikke det skjedde så ofte med SII. Har slått av 3G.

 

Ingen problemer her, Telenor :)

 

Forstår ikke helt at mange velger Onecall når Telenor's Djuice abb er like billig, dessuten slipper en problemer med roaming. . . .

Endret av blutut
Lenke til kommentar

Har nå levd med iPhone 5 i rundt en måned. Fy søren hvordan denne telefonen forsurer livet mitt! Blir selvfølgelig også konstant minnet på hvor awesome Galaxy Note 2 er av roomien som kjøpte den sammen med meg..

 

Har aldri vært fanboy, og har null problem med å innrømme at iPhone før var et godt produkt, og at vi skal være takknemmelige for telefonen da jeg tror den har hatt en positiv effekt på resten av utviklingen.

 

Men fyttirakkern så mye den suger i dag :shrug::wallbash::realmad::angry:

Endret av Bjarnemann
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...