Gå til innhold

En moderator har utsatt meg for personangrep


Anbefalte innlegg

Fra http://www.diskusjon...owtopic=1439408

 

Fordi du ikke er til å stole på og må kontrolleres for at vi andre skal være trygge.

Ditt hat mot menneskelig autonomi og din misantropi er merkverdig sterk, det at du er sosialist tatt i betraktning. Har vi med en liten skapfascist å gjøre her?

Du snakker tross alt til en som har gjort det til sedvane å true debattanter som er uenige med direkte fysisk vold.

Du snakker tross alt til en som har gjort det til sedvane å true debattanter som er uenige med direkte fysisk vold.

Exqueeze me???

Du snakker tross alt til en som har gjort det til sedvane å true debattanter som er uenige med direkte fysisk vold.

Exqueeze me???

Generellt aggressive holdninger og ikke sjeldent at man ser en "hadde du vært her hadde jeg slått til deg" når du blir møtt med meninger du virkelig ikke liker. Med en slik tilbøyelighet til vold i debatter, er det vel selvinnsikt som gjør at man frykter et anarki med likesinnede.

Du snakker tross alt til en som har gjort det til sedvane å true debattanter som er uenige med direkte fysisk vold.

Exqueeze me???

Generellt aggressive holdninger og ikke sjeldent at man ser en "hadde du vært her hadde jeg slått til deg" når du blir møtt med meninger du virkelig ikke liker. Med en slik tilbøyelighet til vold i debatter, er det vel selvinnsikt som gjør at man frykter et anarki med likesinnede.

Jeg har rundt 10.000 innlegg. Hvor mange av de har vært trusler, tror du?

Bare tell, du. Du når aldri sedvane-stadier uansett, da en sedvane er definert som noe som nesten alltid skjer.

Du snakker tross alt til en som har gjort det til sedvane å true debattanter som er uenige med direkte fysisk vold.

Exqueeze me???

Generellt aggressive holdninger og ikke sjeldent at man ser en "hadde du vært her hadde jeg slått til deg" når du blir møtt med meninger du virkelig ikke liker. Med en slik tilbøyelighet til vold i debatter, er det vel selvinnsikt som gjør at man frykter et anarki med likesinnede.

Jeg har rundt 10.000 innlegg. Hvor mange av de har vært trusler, tror du?

Bare tell, du. Du når aldri sedvane-stadier uansett, da en sedvane er definert som noe som nesten alltid skjer.

Sedvane er det som er vanlig praksis, og det er mitt inntrykk. Trenger ikke bruke sedvanebegrepet, uansett er tilfellet at jeg flere ganger har sett deg true andre mennesker og oppføre deg aggressivt og det gjenspeiler nok også politiske holdninger og oppfatninger av naturtilstanden.

Jeg gidder ikke diskutere med en pedant som bærer et våpen, og ei heller moderatorer, så adjø.

Jeg gidder ikke diskutere med en pedant som bærer et våpen, og ei heller moderatorer, så adjø.

Nå vet jeg ikke hva min rolle som moderator har med saken å gjøre, men likegreit. Er uansett litt ved siden av debatten, annet enn bare for å forstå dine politiske holdninger iforhold til emnet.

Jeg er mer interessert i din interesse for meg, jeg... *Rødme litt*

Nå vet jeg ikke hva min rolle som moderator har med saken å gjøre, men likegreit. Er uansett litt ved siden av debatten, annet enn bare for å forstå dine politiske holdninger iforhold til emnet.

Nå skal jeg for en gangs skyld svare moderator, så får vi se om det blir moderert vekk.

Jeg postulerer at moderatorer statistisk oftere bannlyser folk de ikke liker enn folk de liker.

Jeg postulerer at den viktigste faktoren for å ikke bli bannlyst, er at ingen moderatorer hater deg, da vil moderatorene finkjemme alle innleggene dine for en eller annen bullshitgrunn de kan forsvare ovenfor seg selv og sine moderatorkollegaer at de kaster deg ut med, ellers bare kaster de deg ut uten grunn, dersom de har mer handlefrihet, og er rasjonelle og amoralske.

Å diskutere mot en moderator er aldri en fordel, men det kan være en risiko. Ergo: ikke gjør det. Bare ignorer. Jo mer synlig du er, sånn som f.eks tofagerl/shruggie, som er negativ, hatefull, aggressiv, konfronterende, jo større sjanse for å bli hugget hodet av. Skal du være synlig, må du i det minste da ikke legge noe verdifull tid ned som du ikke kan tape, og du må holde et distansert forhold til de forumene du diskuterer ved. Det samme gjelder f.eks kvinneguiden, som har totalitære moderatorer, og massevis av dumme dyr.

Folk er enkle roboter med enkel psykolgi. Du får ikke gjort mennesker til mindre søppel ved å diskutere.

Hehe, ser den, men skulle tro man hadde etablert såpass synlige tradisjoner på dette forumet at man ikke ser de fenomenene du omtaler, med tanke på hva vi tillater og hvor langt man lar enkelte brukere holde på. Det blir dog en annen diskusjon, som bør tas på tilbakemeldingsforumet eller lignende (er faktisk en tråd her i politikk og samfunn som går nettopp på moderatorer på forum).

Det holdes faktisk på internt nå med å redegjøre for autoritetsrollene på forumet, særlig siden mange så ofte blander de rollene og rollen som vanlig debattant.

Du snakker tross alt til en som har gjort det til sedvane å true debattanter som er uenige med direkte fysisk vold.

Exqueeze me???

Generellt aggressive holdninger og ikke sjeldent at man ser en "hadde du vært her hadde jeg slått til deg" når du blir møtt med meninger du virkelig ikke liker. Med en slik tilbøyelighet til vold i debatter, er det vel selvinnsikt som gjør at man frykter et anarki med likesinnede.

Så, er du ferdig å telle enda? Hvor mange trusler fant du?

Så, er du ferdig å telle enda? Hvor mange trusler fant du?

Er ikke stor interesse av å gjøre det gitt.

Så du kommer med en totalt uoppfordret anklage uten å backe den opp i det hele tatt, og du syntes det er rart at jeg ikke vil starte diskusjoner med moderatorer?

Så du kommer med en totalt uoppfordret anklage uten å backe den opp i det hele tatt, og du syntes det er rart at jeg ikke vil starte diskusjoner med moderatorer?

Det er en observasjon, ikke en anklage. De som kjenner deg på dette forumet kjenner igjen observasjonen og har ikke noe særlig behov for å utdype det her eller på noen måte bekrefte det overfor deg. Det viktigste er ikke å finne noe som støtter det jeg sier, det er stort sett en kjennsgjerning, det som er mer interessant er hvordan det påvirker din holdning til anarki og den filosofiske debatten rundt naturtilstanden og samhandling mellom mennesker.

Igjen, har moderatorstatusen min ingenting overhodet å gjøre med min deltakelse som bruker på forumet eller det jeg debatterer.

 

Videre diskusjon ble slettet av Rampage, og følgende melding ble mottatt av meg:

Nå har det seg slik at man frastår fra å handle på rapporter som omhandler en selv, rapporten foreligger den, til noen tar tak i den.

Forøvrig slettet jeg innlegget ditt, du vet vel ganske godt at modereringsdiskusjon ikke hører hjemme i tråder og noe avsporing om rapporterte innlegg og lignende passer ikke inn.

 

Dette er et GROVT overtramp, og jeg vil ha meg frabedt at moderator kommer inn i tråder jeg diskuterer i utelukkende for å snakke negativt om meg! Jeg kan ikke huske å ha truet noen i hele mitt liv, jeg har slått mennesker to ganger, og begge ganger i selvforsvar! Hvordan VÅGER denne jyplingen å prate slik om meg??

Endret av Shruggie
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, hvordan kan man støtte saken din om personangrep når du faktisk presterer å opprette en tråd hvor du selv går i personangrep og kaller moderatoren en jypling?

 

At han mener moderatoren er en jypling er vel strengt tatt noe som sier seg selv all den tid han er uenig i det moderatoren gjør som nettopp det, er det ikke? :wee:

Endret av PSV
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg ser ikke overtrampet?

 

Så hvorfor svare?

 

Jeg svarer fordi du lager en tråd om et overtramp som jeg ikke ser.

 

Så du går rundt og svarer i alle tråder hvor du ikke forstår hva som skjer? Ærlig talt!

 

Feil framgangsmåte!

Vis oss heller hvor overtrampen er, istedenfor å leke overlegen

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Her:

Du snakker tross alt til en som har gjort det til sedvane å true debattanter som er uenige med direkte fysisk vold.

 

Dette har naturligvis aldri skjedd, noe Rampage også synes å innrømme etter at jeg gjentatte ganger oppfordrer han om å finne noen slike tilfeller.

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Var en bruker som kom på et innlegg og jaggu var jeg ikke involvert og påpekte det selv der og:

 

Du har sett 1 episode, og du har plutselig sett hele serien?

Hvor har jeg sagt det? Det er jo episoden jeg snakker om!

Herregud, jeg misliker deg nå... Denne måten å oppføre seg på i en vennlig diskusjon hadde gitt deg en rett høyre hvis vi hadde vært i samme rom.

Interessant hvordan alle dine uenigheter ender med trusler om vold.

 

 

Jeg undres på om jeg får en unnskyldning i bold med minst 3 adjektiver? Har tross alt blitt anklaget for et overtramp og ikke mindre enn et overgrep.

Endret av Rampage
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...