Gå til innhold

«Fjordman» slipper å vitne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, hva jeg sier er at Breivik har hatt masse hjelp og at han neppe var alene i å utføre handlingene sine.

Du har tydeligvis alle svarene, hvorfor gadd du da å opprette denne tråden, og skrive i den?

 

(Politiet har ikke funnet spor for at Breivik hadde hjelp, hvorfor ikke forholde seg til fakta?)

Endret av droidy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Såvidt jeg har forstått det har Fjordman knapt noe jødisk blod og kan derfor ikke kalles noe etnisk jøde. Å stemple Breivik som en israelsk agent blir komisk. Det er mange nasjonalister som støtter Israel i kampen mot de islamistiske hordene (EDL feks). Ikke alle jøder ønsker multikulturisme i Europa.

De er som regel svært positive til innvandring, bare ikke av den muslimske sorten.

 

Nei, hva jeg sier er at Breivik har hatt masse hjelp og at han neppe var alene i å utføre handlingene sine.

 

og hvor kommer fjormannen inn i den påstanden da?

Kanskje Fjordmann samtykket i at de som skrev manifestet skulle bruke hans arbeid? Kanskje han selv var med på det?

Lenke til kommentar

Innlegg nummer tre sier jo bare at Breivik har plagiert andre. Dette ser du vel selv?

 

Eller mener du alle han har plagiert skulle vært kalt inn som vitne? I så fall må vi kalle inn folk som Timothy McVeigh.

Endret av L4r5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det rokker ved det bildet av denne superskurken media har servert oss hvor han har planlagt dette i 9 år og hatt kontakter med såkalte internasjonale terrorister, ervervet kunnskap om bomber og liksom planlagt alt til minste detalj og så viser det seg at manuskripet er copypaste fra en jøde.

 

"I så fall må vi", hvem tror du at du representerer egentlig?

 

Slutt med disse klovneriene dine, hold deg unna tråden med dette tullballet ditt.

Lenke til kommentar

Om det viste seg at Jens Stolteberg hadde vært med å skrevet manifestet så hadde Lars sagt følgende:

 

Hva slags revelans har det? "i så fall må vi kalle inn Vladimir Putin" eller noe tilsvarende, mentalt tilbakestående fullstendig idiotisk noe.

 

Hold deg til å moderere tråder fra de pubertale du lars, du har ingenting her å gjøre.

Endret av Thunderfuck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"I så fall må vi", hvem tror du at du representerer egentlig?

 

Slutt med disse klovneriene dine, hold deg unna tråden med dette tullballet ditt.

Omformulering: "I så fall må de (...)".

 

Og jeg svarer akkurat på de tråder jeg vil, takk. Du har fremdeles ikke svart meg. Skal de innkalle alle han har plagiert eller bare en av dem?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om det viste seg at Jens Stolteberg hadde vært med å skrevet manifestet så hadde Lars sagt følgende:

 

Hva slags revelans har det? "i så fall må vi kalle inn Vladimir Putin" eller noe tilsvarende, mentalt tilbakestående fullstendig idiotisk noe.

Tullpreik. Forhold deg til det som blir skrevet og ikke legg ord i munnen på folk. Verken Jens Stoltenberg eller Vladimir Putin har noe med manifestet eller soloterroristens udåd å gjøre (vel, annet enn at Stoltenberg tilhører AP). Å dra inn disse er nesten like idiotisk som å dra inn jødene. Hvor får du disse merkelige teoriene dine fra?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.dagbladet...repet/21881626/

 

Breiviks spillvenner må vitne i retten

Aktoratet, rettspsykiaterne og forsvarerne vil nå ha Breiviks spillvenner fra World of Warcraft (WoW) vitneboksen.

 

Hva sier du Lars? Disse er vel viktigere enn Fjordmann?

 

:roll:

 

Spillvennene til Breivik har jo KOMMUNISERT MED Breivik. Kanskje har han hatt noen Ventrilo-gledesutbrudd alá "Whohoo, headshot! Bare dumt at det ikke var __navn på politiker__" .. Om Breivik ikke hadde slike kommentarer med medspillerne, så blir nok vitneutsagnene veldig korte. "Nei, han nevnte aldri Stoltenberg, AUF eller bomber"..

 

Om jeg hadde satt meg i bilen, og hørt på Tone Damli mens jeg kjørte over tre fotgjengere med vilje, så er jo ikke Tone medskyldig. "Fjordman" har ingenting i vitneboksen å gjøre..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men en Holocaust-forsker har det på et eller annet vis?

 

Ja, det tankegodset som skal ha påvirket Breivik til å handle som han gjorde viser seg at er skrevet av noen andre enn han selv og det er på en eller annen måte ikke relevant? Eksakt hvordan er det ikke relevant?

 

Jaja, ikke rart det går til helvete med dette landet når folk er så fullstendig ute av stand til å tenke selv og heller bare blindt følger myndighetene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om han ikke skrev manifestet selv så er det heller ikke sikkert at han kjørte bilen til regjeringskvartalet selv, at han kjørte til utøya selv, at han var på Utøya alene, men jeg er helt sikker på at det kom frem bevis eller vitner på dette så ville dere også si det samme vrøvlet om at de ikke har noe i rettsaken å gjøre som noen nyklipte sauer på vei til slakteren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var sikkert Timothy McVeigh som plasserte ut bomben. Deler av Breiviks manifest er jo nesten blåkopi av TMV sitt manifest og han har jo erfaring med bilbomber fra før. Det er bare en avledning at han liksom ble henrettet. Åpne opp øynene folkens! Dere har blitt lurt! Det var jøden Timothy McVeigh som sto bak bomben i regjeringskvartalet. Dere er bare sauer hele gjengen som ikke har innsett dette!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det rokker ved det bildet av denne superskurken media har servert oss hvor han har planlagt dette i 9 år og hatt kontakter med såkalte internasjonale terrorister, ervervet kunnskap om bomber og liksom planlagt alt til minste detalj og så viser det seg at manuskripet er copypaste fra en jøde.

 

Hvem han har plagiert eller hvor han har hentet informasjonen fra er selvsagt viktig, men hvordan du kan pålegge noen av dem han har plagiert skylden/ansvaret forstår jeg ikke.

 

Om de skal ha noe ansvar går det jo på ytringsfriheten løs..

 

Jeg for min del synes påtalemyndighetene helt fint har klart å få frem at dette "terrornettverket" hans, den påståtte organisasjon og diverse annet kun er fantasier og store drømmer som har eksistert i hode hans

 

Mannen sliter jo rett og slett litt med å skille mellom fantasi og virkelighet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...