Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rudde..... du spør virkelig ikke om opplæring her, blant folk som begynte å spille i 2012, når spillet (og en av dine kamerater hoster de første serverne i Norge?) kom ut i 2009.

 

Ja spør her, jeg "starta" og spille i 2012 jeg også men mitt største problem var Zombier, og jeg fant ikke noe å drepe dem med før de drepte meg så jeg ga opp :p Men ærlig talt 2012 er bare 10 dager siden. Og hva vet du om mine kamerater? o_O

Lenke til kommentar

Jepp, du må komme over den lille "bakken". Men det skal veldig lite til. Slutt å bry deg om zombiene. Finn ut hvor du er når du spawner, bruk kart (alt-tab til et map som viser loot på nettet) og løp til nærmeste låve. Og bruk bygninger med to utganger til å riste av deg zombies, siden disse går sakte innendørs.

 

Etter kort tid er ikke lenger zombier et problem, du kan fokusere 100% på looting og andre spillere. :)

Lenke til kommentar

Jeg og noen kompiser møtte en hyggelig britisk fyr som vi fikk med på Skype, viste seg at han brukte cheats. Han kunne spawne items, og se hvor alle var på kartet. :p

Var litt morsomt, fikk en del kills. :D Helt til vi ble raped av andre hackers, som hadde den sykeste hacken jeg har sett. De nuket hele mappet og alt sto i flammer, fikk alle til å danse og stå på henda. Spawnet kjøretøy til alle sammen og ga AS50 ASW til alle. :p Kom også frem sån greier på skjermen "All hail *navnet til hackeren*"

Lenke til kommentar

Jepp, vi hadde spillt 5-6 timer den dagen. Hadde alt av det beste utstyre man kunne få, i tilegg til et helikopter. Så møtte vi en jævel med godmode og Lee enfield, drepte oss og tok alt utstyre.

 

Var nametags på serveren også, så vi viste hvem han var, men han NEKTET på at han brukte cheats og sa det var vi som hadde dårlig aim. :p Jeg lå nøyaktig 0.5 meter fra han med MK48, brukte godt over 30 skudd i hode og så blode sprute i alle vinkler, men han mente at jeg var noob og ikke kunne skyte.

Han fikk også 10 M107 skudd på seg også fra en kompis. Latterlig hvor dumme de hackerne er åsså.

Lenke til kommentar

Har faktisk aldri møtt en hacker, når jeg tenker meg om..

 

Føler meg også alene når jeg spiller. Spilte litt med en kompis, men han ble lei nesten med en gang, så de siste ukene har jeg spilt alene. Føler ofte jeg taper pga at andre er flere.

 

Og når jeg tenker meg om en tredje gang, så kommer jeg på at jeg har aldri vært ved NW airfield.. :/

Lenke til kommentar

Spiller aldri alene lengre, blir for kjedelig i lengden. Er så mye bedre og spille med andre. Vi er 5-6 stk som spiller. Hra blitt mindre nå i det siste da, da de fleste har blitt lei. :p

 

Ett tips når du spiller alene er å oppsøke freshspawns, og gå bort og snakke til de ingame, hjelpe de osv. Da får du deg kjappt en reisekompis. :D

Mange randoms jeg har møtt og blitt med. Var en gang vi ble en gruppe på 8 stk, alle helt randoms. Vi for rundt om overalt og hadde det jævli morsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...