Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke spilt så mye på Namalsk, så har nok ikke møtt dem, nei. Men de ser jo veldig "artig" ut å møte.

 

Eg og et par kompisar møtte disse på ein britisk Namalsk-server. I begynnelsen blei me drept kontinuerlig, men fant fort ut korleis ein skal ta livet av disse :) Et par skudd i hovudet med eit skikkeleg våpen, så dør dei uten problem. I tillegg kan du finna "mutant hearts" som skal beskytta deg mot disse. Dei kan og utløysa ein form for "utbrudd" som kan ta livet av deg. Kan minna litt om jordskjelv på ein måte.

Lenke til kommentar

Spilte litt på en server jeg har spilt på før, og møtte en kjenning. De kom og hentet meg i Cherno. De kom med en Ural og en ATV. ATVen fløy i lufta, og landa. Pang, og den var borte..

 

Da hadde vi allerede en AS50, en M4A1 CCO SD, og litt flere godsaker. I en by fant vi en offroader, som hadde den beste looten jeg har sett. AS50, SVD Camp og noe annet. Etter det dro vi til NWAF, men fant ikke bra. Klokka var mye da, så jeg måtte gå.

Lenke til kommentar

Skal bare reklamere for en server med Cherno mappet som jeg er med og modererer. Flere ekstra bygninger, samt en del andre ting er lagt til - Mer vil også bli lagt til. Det er også ekstra vehicle spawns og mer. Problemet er bare at vi 6-7 som normalt spiller der egentlig ikke har så mange fiender å bekymre oss for, derfor ville det vært svært fint om flere spillere kom. Jeg håper noen av dere velger å starte en karakter her, hva har du å tape ? :)

Bare søk på Banic i dayz commander eller koble til via IP: 173.192.170.98:3000

3000 er porten altså.

Håper på noen banditter der også :)

Lenke til kommentar

Skal bare reklamere for en server med Cherno mappet som jeg er med og modererer. Flere ekstra bygninger, samt en del andre ting er lagt til - Mer vil også bli lagt til. Det er også ekstra vehicle spawns og mer. Problemet er bare at vi 6-7 som normalt spiller der egentlig ikke har så mange fiender å bekymre oss for, derfor ville det vært svært fint om flere spillere kom. Jeg håper noen av dere velger å starte en karakter her, hva har du å tape ? :)

Bare søk på Banic i dayz commander eller koble til via IP: 173.192.170.98:3000

3000 er porten altså.

Håper på noen banditter der også :)

Har jo så utrolig høy ping på den? Ligger på 200

Lenke til kommentar

Ja, det er høy ping men du merker ingenting av det ingame så bare ignorer den. Dont trust it.

Tja.. I cqc merkes det veldig godt, spesielt når du stopper ved hjørnet på huset og plutselig faller død om fordi karakteren din fortsatte fremover i disse millisekundene du ikke merker noe til. Double-kills er også merkverdig normalt ved høy ping, pga. Arma har en litt spesiell nett-kode.

 

Med det sagt, for min egen del går 200ms fint, men det vil føre til irritasjonsmomenter og er på ingen måte optimalt.

 

PS: Serveren er ikke oppe. Undres også litt over hvorfor du averterer for en server i Seattle her på HW?

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Er veldig interessert i dayZ. Men burde jeg vente på SA, eller kjøpe Arma nå? Vil helst ikke ha arma, da jeg ikke liker inv, og mye annet. Har hørt at dette skal bygges opp fra grunnen av på standalone. Spiller war Z i mellomtiden. (Don't complain, jeg er enig i det meste du sier uansett :) )

 

Edit: Apple ville heller at jeg skulle ha Arna, isteden for arma.

Endret av EveryGameGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...