Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen servere dere anbefaler da? hadde vært fint å vite :p

 

 

Hvis du vil prøve litt på en server som ikke er alt for full først, så prøv deg på Drammen Dark Destroyers.. Bare hold deg unna Chernogorsk, fleste henger der...

Merkelig server, kom passord på etter et lite assault på en camp der(vart vel redd for å miste heliet), de ble nå i hvertfall rapportert med tanke på at du ikke har lov til å holde passord på en live server i mer enn 5 min.

 

Det samme skjedde oss, fant campen til klanen i går, (ca 1mnd etter de tok URAL'n ifra oss) men det var passe sent på natta så lot den være, i morges hadde vi en inne for og loote og sprenge de 5-6 kjøretøyene de hadde utenom URAL'n som vi ville ha tilbake, og mose flat teltene, desverre ble han skutt bakfra da en klanfyr logga inn, nå har serveren vert låst i 4 timer eller noe (mens de sikkert flytter camp'n) Vi er en liten gjeng på 5-6 stk som har hatt det veldig morro på den serveren, det har vert lite hacking og stort sett bra, men får se om vi gidder og gjøre noe siden det virker som om at de ikke tåler og måtte begynne på nytt med hoardinga si.

Lenke til kommentar

Er det noen servere dere anbefaler da? hadde vært fint å vite :p

 

 

Hvis du vil prøve litt på en server som ikke er alt for full først, så prøv deg på Drammen Dark Destroyers.. Bare hold deg unna Chernogorsk, fleste henger der...

Merkelig server, kom passord på etter et lite assault på en camp der(vart vel redd for å miste heliet), de ble nå i hvertfall rapportert med tanke på at du ikke har lov til å holde passord på en live server i mer enn 5 min.

 

Det samme skjedde oss, fant campen til klanen i går, (ca 1mnd etter de tok URAL'n ifra oss) men det var passe sent på natta så lot den være, i morges hadde vi en inne for og loote og sprenge de 5-6 kjøretøyene de hadde utenom URAL'n som vi ville ha tilbake, og mose flat teltene, desverre ble han skutt bakfra da en klanfyr logga inn, nå har serveren vert låst i 4 timer eller noe (mens de sikkert flytter camp'n) Vi er en liten gjeng på 5-6 stk som har hatt det veldig morro på den serveren, det har vert lite hacking og stort sett bra, men får se om vi gidder og gjøre noe siden det virker som om at de ikke tåler og måtte begynne på nytt med hoardinga si.

 

Vi rapporterte de til Rocket-teamet, men tror ikke den gikk gjennom. Ifølge IP-adressa til serveren er det jo snakk om en public hive-server, og da bryter de jo reglene ganske greit.

Virker som om de har sett seg såpss lei nå at de har passord på serveren hver gang de ikke spiller selv.

 

tl;dr: Drammen Dark Destroyers bryter "servernavn-loven" samt "passord-loven" og er direkte feige.

Lenke til kommentar

Og nå, til noe helt annet!

 

Kom gjerne å spill på Norway 46! Ser gjerne at så mange som mulig bruker serveren vår. Hackere blir bannet ganske så fort (så lenge en admin er online), ellers blir de bannet senere da jeg uansett går gjennom serverloggene en gang om dagen.

 

Norway 46 // 81.166.125.89:21030

Lenke til kommentar

Noen som vet om jeg kan spille DayZ med en intel centrino 2 dual core 2,27GHZ og 4GB ram?

 

Fant ikke den tekniske diskusjonene

Du kan jo evt. laste ned arma2 demoen på steam og sjekke om du drar det. Takler du den, takler du DayZ.

Du oppga ikke noe skjermkort, er vell den som sier om du klare spille eller ikke. :p Den CPUen er litt svak, men mulig den funker viss du har et bra skjermkort.

Lenke til kommentar

Noen som vet om jeg kan spille DayZ med en intel centrino 2 dual core 2,27GHZ og 4GB ram?

 

Fant ikke den tekniske diskusjonene

Du kan jo evt. laste ned arma2 demoen på steam og sjekke om du drar det. Takler du den, takler du DayZ.

Du oppga ikke noe skjermkort, er vell den som sier om du klare spille eller ikke. :p Den CPUen er litt svak, men mulig den funker viss du har et bra skjermkort.

Noen som vet om jeg kan spille DayZ med en intel centrino 2 dual core 2,27GHZ og 4GB ram?

 

Fant ikke den tekniske diskusjonene

Du kan jo evt. laste ned arma2 demoen på steam og sjekke om du drar det. Takler du den, takler du DayZ.

Du oppga ikke noe skjermkort, er vell den som sier om du klare spille eller ikke. :p Den CPUen er litt svak, men mulig den funker viss du har et bra skjermkort.

 

Skjermkortet er Nvidia geforce GT 130M 1GB

Lenke til kommentar

Og nå, til noe helt annet!

 

Kom gjerne å spill på Norway 46! Ser gjerne at så mange som mulig bruker serveren vår. Hackere blir bannet ganske så fort (så lenge en admin er online), ellers blir de bannet senere da jeg uansett går gjennom serverloggene en gang om dagen.

 

Norway 46 // 81.166.125.89:21030

Hjelper fint lite at hackers blir bannet "ganske fort" da det tar en hacker og insta-kill alle sammen 2 sekunder. Med mindre serveren har "Roll-back", men det tviler jeg på.

Privat hive med passord er vell det eneste som funker nå, selv om det kommer noen hackers der også.

Lenke til kommentar

Skjermkortet er Nvidia geforce GT 130M 1GB

 

Tror nokk kanskje du drar spillet. Men er bare og laste ned Arma2 demoen og teste.

Skjermkortet er Nvidia geforce GT 130M 1GB

 

Tror nokk kanskje du drar spillet. Men er bare og laste ned Arma2 demoen og teste.

 

Da tror jeg, jeg skal gå til innkjøp av Arma II CO: Det er CO siden det innheloder operation arrowhead og arma II spillet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...