Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og en kompis lå på takene i cherno å snipe bandits, en fyr begynte å whine fordi han ikke hadde sett hvor vi skjøt fra. Han var på tur opp stigen... En til klagde og et par minutter etterpå ble vi banna av BE fra serveren med beskjed om at "kicked of the servers (no cheat)"...

 

Latterlig...

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Hei.

Lurer bare på om man trenger en bra PC for å spille DayZ? Ifølge canirunit.com kan jeg kun kjøre Arma 2, men ikke Arma 2 Operation Arrowhead. Er denne siden 100 % pålitelig? Håper nettsiden tar feil. Jævlig surt når jeg har gledet meg til å spille DayZ..

Takk for svar :)

Har et par kompiser som spiller dette på 5-6år gammle PCer uten problemer. Grafikken blir ikke så bra, men det funker. :) Testet DayZ på jobb laptoppen min også, som har relativt dårlig hardware. Hvertfall skjermkort. Jeg drar det relativt bra, men FPSen er litt for lav etter mitt behov.

 

Ta heller å laste ned Arma2 demoen på steam og teste spille der. Drar du det, drar du DayZ.

Lenke til kommentar

Hei.

Lurer bare på om man trenger en bra PC for å spille DayZ? Ifølge canirunit.com kan jeg kun kjøre Arma 2, men ikke Arma 2 Operation Arrowhead. Er denne siden 100 % pålitelig? Håper nettsiden tar feil. Jævlig surt når jeg har gledet meg til å spille DayZ..

Takk for svar :)

Har et par kompiser som spiller dette på 5-6år gammle PCer uten problemer. Grafikken blir ikke så bra, men det funker. :) Testet DayZ på jobb laptoppen min også, som har relativt dårlig hardware. Hvertfall skjermkort. Jeg drar det relativt bra, men FPSen er litt for lav etter mitt behov.

 

Ta heller å laste ned Arma2 demoen på steam og teste spille der. Drar du det, drar du DayZ.

Takk for svar :D Skal prøve når jeg kommer hjem :D

Lenke til kommentar

Har det kommet en update på det mappet nå eller? Var jo så ekstremt buggete sist jeg prøvde det. Lå jo titusen talls av items flygene 10 meter over bakken. :p Mye av veiene var helt hvite osv.

 

Kunne ha tenkt meg et kart som var 10x større enn chernarus, med MASSE kjøretøy, mye skog, masse store byer osv. Hvor man kunne lett å laget en base uten å måtte frykte for at noen fant den osv. F.eks. vært huler og sånt i fjella. Hadde vært fett. ^^

 

Hvor stor er panthera btw? Sånn i forhold til chernarus?

Lenke til kommentar

Panthera er veldig lite i forhold, er 100km^2 men chernarus er vel 250km^2.

 

Panthera er også full av disse høye fjellene hvor man egentlig bare kan bevege seg i trange daler.. også har du en ørken del hvor du er helt eksponert. Jeg ble skuffet, hadde trodd det skulle være litt kult, men alle de høye fjellene ble litt for mye av det gode for min del. Hele geografien virker feil, hvor Chernarus føles veldig naturlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...