Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

admins er korrupte lol, jeg og en venn fiksa heli(brukte over 3 timer på og skaffe deler og holde banditter unna) så når vi letter blir jeg ejecta, kastet 50meter opp i luften så dør jeg, 5sek senere blir jeg kicket for script restriction, så blir jeg global banna.

hvordan kan hackers injecte scripts i min profil?

Lenke til kommentar

Er det noen servere dere anbefaler da? hadde vært fint å vite :p

 

 

Hvis du vil prøve litt på en server som ikke er alt for full først, så prøv deg på Drammen Dark Destroyers.. Bare hold deg unna Chernogorsk, fleste henger der...

Merkelig server, kom passord på etter et lite assault på en camp der(vart vel redd for å miste heliet), de ble nå i hvertfall rapportert med tanke på at du ikke har lov til å holde passord på en live server i mer enn 5 min.

Lenke til kommentar

Players last 24h fra dayzmod.com har droppet fra 220 000 spillere i juni\juli til 55 000 spillere nå, så det er nok en god del som har sluttet å spille eller venter på standalone.

 

At det tok evig lang tid før gfx buggen ble fikset, og at det er så mange hackere har sikkert hatt veldig mye å si på spillertallene.

Lenke til kommentar

En stund siden jeg har spillt nå ja. mest pga. hackers. Gidder ikke å bruke mange timer på å skaffe bra gear og kjøretøy for så å miste det pga. homser som hacker spillet.

Blir også fort lei av å spille på private servere da det stort sett er de samma folka som spiller på de.

Liker å ha litt variasjon på folk jeg spiller med/mot. :p

Lenke til kommentar

En stund siden jeg har spillt nå ja. mest pga. hackers. Gidder ikke å bruke mange timer på å skaffe bra gear og kjøretøy for så å miste det pga. homser som hacker spillet.

Blir også fort lei av å spille på private servere da det stort sett er de samma folka som spiller på de.

Liker å ha litt variasjon på folk jeg spiller med/mot. :p

Enig i kjøretøy delen men gear har det ikke vært noe problem å ha i månedsvis siden alt du har savet i telt har blitt respawned når serveren tar sin restart på morgenen

Lenke til kommentar

Folk som bruker ulovlige scripts blir gjort om til griser og ejecta opp i lufta :D

hadde nyinstalert arma og INGEN SCRIPTS/HACKS, meg og en kompis brukte mange timer på å fikse heli, så begyner vi å fly, så er det en som ejecter meg, teleporter meg opp til novy sobor, brekker bena mine og dreper meg! jeg har ikke brukt hacks!
Lenke til kommentar

Måtte alle hackers/scripters få kreft å dø en smertefull død..

Pga. hackers så har også FrankieOnPC sluttet og lage DayZ videoer på youtube. De er de beste DayZ videoene jeg har sett, og vanvittig morsomme. Synd at folk er så "Low" at de må holde på sånt.

 

Jeg har cheatet EN gang på et online spill i mitt liv, det var CS 1.6. Spillte en runde, bare for å teste det ut. Men fikk som fortjent og blei perm bannet. :p Dette var maange år siden. Det var morsomt i 5 minutter, så blir man lei. Skjønner virkelig ikke hvorfor så mange driver med dette. Selv om sikkert 90% av alle sammen er under 14år.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt anledning bare en gang å bli tilbudt en sånn boks med alt utstyr i den av en hacker,jeg gearet opp men med bare det som var allerede i spillet.Men det var ikke så veldig morsåmt siden jeg ble paranoid av å bli drept med så bra gear,og det ble jeg etter noen dager.

Nå liker jeg best bare å løpe i Cherno eller Elektro,samle på det jeg finner og så gå på jakt etter snipere som dreper noobs.

Lenke til kommentar

Skjønner virkelig ikke hvorfor så mange driver med dette. Selv om sikkert 90% av alle sammen er under 14år.

 

De samme som legger kabal med arrangerte kort slik at de er sikker på at den går opp :D

De samme som spiller terning med seks prikker på alle sider :D

De samme som spiller fotball uten keeper :D

 

De samme som skryter av at de er flinkest på kabal, terninger og fotball - men som juksa :D

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Fikk mail fra WarZ idag. Har mulighet til å begynne å spille allerede 15 oktober. Selges i 3 pakker, Survivor, Pioneer og Legend for henholdsvis 20,30 og 50 dollar. Pioneer og Legend kjøpere kan starte å spille 15 oktober og Survivors må vente til 31 oktober.

 

Spillet ser veldig bra ut og jeg tror jeg skal kjøpe Legend. Man får 30 dollars worth of in game currency, og 6 måneder "stronghold" hosting. Pioneer får 15 dollars worth og 1 måned "stronghold" hosting. Survivor får ingenting ekstra. I tillegg får Legend og Pioneer 3 guest passes som varer i 2 dager. Gyldig fra 31 oktober.

 

Stronghold er "ditt" område hvor du kan bygge baser, og lagre items. Du kan også produsere mat og selge til andre spillere i Farmville stil. Du kan invitere folk inn og det vil nok brukes av mange som Clan HQs. Du kan dele opp området, og passordkryptere enkelte områder. Om du bruker det som clan HQ kan du f.eks lage et område som kun ledelsen kan gå inn i, eller/og et område hvor bare du har tilgang f.eks. Ser veldig interessant ut. Området er 4x4 km.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...