Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Kan ikke være et seriøst selskap når de går til personangrep.

Disse gutta tenker kun penger. De stjal ideen fra Rocket (DayZ) og lager et spill som ligner dette i håp om å tjene seg rike.

I motsettning til Rocket som ikke bryr seg om pengene, men heller spillet. Hørt de sa at DayZ standalone kommer til å koste 15 euro, noe som er ingenting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva liker dere best å spille på? Chernarus, Lingor, Fallujah, Panthera o.s.v...

 

Jeg syns Chernarus er best, stort nok til at man kan gjemme unna litt utstyr og lite nok til at man fint kan ha trefninger overalt. Jeg har prøvd de andre mapene, men kommer alltid tilbake til Chernarus...

Lenke til kommentar

Da hadde man endelig fått testet Demoen :D Så siden det funket så bra er det vell bare å kjøpe spillene da :) Men har et par spørsmål som jeg håper noen kan svare på.

Kan man sette opp/ned sensitiviteten på spillet, og kan man gjøre det slik at man ikke trenger å trykke høyreklikk for å sikte for så å trykke høyreklikk for å fjerne siktet ( altså går det ann å ordne det slik at jeg må holde inne høyreklikke/knappen eller hva det kalles, istedenfor?)?

 

Selvfølgelig... det er et PC - Spill

 

Og til slutt funker det å spille med Xbox kontroller som er spesiallaget for å spille på PC på Arma 2/DayZ?

 

Ikke fornærm oss....det er et PC - Spill

 

-----------------------------

BTW: Noen sa det er Operation Arrowhead du spiller når du spiller Dayz. Det er veldig feil, du spiller Combined Operations på Arma 2 kartet. Chernarus er Arma 2

Takker for svar, men skjønte ikke helt hva du mente jeg hadde fornærmet deg med...

Så har jeg et siste spørmål, hvordan justerer jeg sensitiviteten? :) Har prøvd meg fram, men finner det ikke ut.

Lenke til kommentar

Da hadde man endelig fått testet Demoen :D Så siden det funket så bra er det vell bare å kjøpe spillene da :) Men har et par spørsmål som jeg håper noen kan svare på.

Kan man sette opp/ned sensitiviteten på spillet, og kan man gjøre det slik at man ikke trenger å trykke høyreklikk for å sikte for så å trykke høyreklikk for å fjerne siktet ( altså går det ann å ordne det slik at jeg må holde inne høyreklikke/knappen eller hva det kalles, istedenfor?)?

 

Selvfølgelig... det er et PC - Spill

 

Og til slutt funker det å spille med Xbox kontroller som er spesiallaget for å spille på PC på Arma 2/DayZ?

 

Ikke fornærm oss....det er et PC - Spill

 

-----------------------------

BTW: Noen sa det er Operation Arrowhead du spiller når du spiller Dayz. Det er veldig feil, du spiller Combined Operations på Arma 2 kartet. Chernarus er Arma 2

Takker for svar, men skjønte ikke helt hva du mente jeg hadde fornærmet deg med...

Så har jeg et siste spørmål, hvordan justerer jeg sensitiviteten? :) Har prøvd meg fram, men finner det ikke ut.

 

Alt går an, men tror at man sliter mot andre spillere som bruker kombinasjonen mus/tastatur på et FPS.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar

Oh lordylord!

 

Tidenes massemord på NWA @Norway 79 :D

 

Jeg og en kompis lurte oss til southern barracks etter en halvtimes thermalsweeping av flyplassen. Vi aggroa ingen zeds på tur inn eller ut av barracksen og vi jogga mot skogen på vestsida av flyplassen for å finne ved å koke litt mat. Vi kom til tregrensa og snudde oss mot NWA for å bare se om det skjedde noe der.

Her var signaturer i hopetall!

3 stykker løp fra hangar til hangar men vi hadde ikke god nok vinkel til noe killshots. Jeg fortsatte bare å spotte dem med L85en og her kommer plutselig en heli dundrende lavt.

"De skal plukke de opp" tenkte vi. Nå nei, det skulle de ikke. De skjøt etter de som sprang en stund og her kommer faen meg plutselig en bil kjørende! :eek:

 

Helien dro og kom tilbake og hovra over flyplassen. Jeg dro fram AS50en og hadde jo ranga hangarene til 850 meter så jeg zeroa på 800 meter og la trådkorset på rotoren.

BOOM! Treff! BOOM! Andre treff! BOOM! Tredje treff og nå synker helien kjapt mot bakken og sprenges. 3 umiddelbare kills!

 

Frem med L85 og spotte igjen, overlevde noen? Ser alldeles ikke sånn ut men her kommer den første squaden løpende. De setter seg ned for å loote de som var i helien.

 

Frem med AS50en, BOOM! "Thor Andre" dør og blodet spruter fra ham. En av de andre begynner å lotte ham! :eek: BOOM! han blir truffet, men kommer seg unna.

 

Han jeg spilte sammens med hylflirte på skype og stemninga var under taket :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@ per17 dette er dayz tråden så la oss holde oss on topic her inne, men imo de russerne har ikke imponert meg, så spillet har vært i alpha stadie før dayz moden engang kom ut har de nå sagt (bekreftet for lenge siden at det var løgn) og fremdeles så var spillet så ekstremt ødelagt på alpha release dagen.

Sergei følte at han måtte lage en stor post på forumet på dag 2 eller var det 3 der han sa at han hadde godkjent alle 58 refound requestene som kom men det tallet har han pyntet bra på.

Alle devellopers får litt hate mot dem men sergei selv går ut med det dårlige eksempelet og peker ut en spesifikk youtuber rhinocrunch.

 

Men jeg ler enda godt over at siden warinc ble laget om til warz så med minor justeringer så funker hackene fra warinc inne på warz, allerede på dag 2 så begynte hackingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...