Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke joine noen servere. Får beskjed om at battleye ikke er installert riktig.

Når jeg prøver å re-installere det får jeg bare en feilmelding der det står "!!! String missed"

Noen som vet hva som kan være problemet?

 

Har aldri fått prøvd spillet og gleder meg til å få prøvd det. :thumbup:

Endret av robolai
Lenke til kommentar

Kan ikke joine noen servere. Får beskjed om at battleye ikke er installert riktig.

Når jeg prøver å re-installere det får jeg bare en feilmelding der det står "!!! String missed"

Noen som vet hva som kan være problemet?

 

Har aldri fått prøvd spillet og gleder meg til å få prøvd det. :thumbup:

 

Logg inn på steam, og kjør ArmA2 Operation Arrowhead

 

Velg "Reinstall BattlEye Anti-Cheat"

 

Denne metoden har alltid funket for meg.

Lenke til kommentar

[

 

Logg inn på steam, og kjør ArmA2 Operation Arrowhead

 

Velg "Reinstall BattlEye Anti-Cheat"

 

Denne metoden har alltid funket for meg.

 

Som sagt så får jeg feilmelding når jeg gjorde det...

 

Men nå holder jeg på å re-installerer spillet, får håpe det hjelper :p

Endret av robolai
Lenke til kommentar

Hva syntes dere om personer som alt+f4 når dem blir; skutt på, jaget av zombier?

 

 

--

Er det få folk på serveren, 100% nødvendig å stoppe opp litt, ingen mennesker rundt meg, ingen skudd hørt; greit å logge ut fra zombiene.

 

Men syntes det er utrolig feigt å logge ut når man blir skutt på.. pyser som burde vært banna.

Lenke til kommentar

Ingen vits i å tenke så mye over det med tanke på at de allerede har implementert at hive nå logger når folk logger inn og ut som et steg for å bekjempe disconnects i skuddvekslinger, så da er det vel ikke lenge til de får satt en stopper for det for godt.

Har det forresten blitt mørkt på noen av de norske serverne enda? Ligger litt for nært stary til at jeg tør å logge på midt på lyse dagen etter at jeg logget av der i natt mens det var 3 personer på serveren..

Endret av fknsonikk
Lenke til kommentar

Spawnet nettopp i en fjøs ved Krasnostav. Ser en fyr løpe rett fremfor meg og ut av fjøset. Løper etter ham og blaffer noen skudd etter ham i det jeg hører han skrike ut "Friendly don't shoot, please do not shoot!" Han lemper så fra seg alt av eiendeler og overbeviser meg om at han er friendly. Jeg sier at han skal plukke opp alt han eier etter som jeg ikke kommer til å gjøre ham noe. Etter noen sekunder sier han at han fikk øyet på en bil nede i veien, jeg førsåker så å skue etter den. I det hører jeg han sier "Goodbye bitch" etterfulgt av et bang.

 

Sånn går det når man er dumsnill.

 

Skjedde på Norway 18 vel og merke.

Endret av fytech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...