Gå til innhold

- Dette er det viktigste vi noen gang har gjort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

haha store salg det er like sannsynlig som at nord-korea klarer å skyte opp en rakett til verdensrommet. Folk flest er fornøyde med Windows 7 os. De positive tallene vil nok komme fra elektronikk med forhåndsinstallert Windows 8.

 

Blir nok vista v2.0

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Blir ikke til å bidra med den statestikken fra MS nei.

Spiller ingen rolle om Windows 8 er raskere, vil jeg ha ett raskt OS til generell bruk så tar jeg en Linux distro og smeller på XFCE og da blir Windows etterlatt i støvet, skal jeg spille så må man ha noe som er litt multipurpose og det er IKKE Windows 8, Win 7 duger i dette feltet enda noen år.

 

Nettbrett så kan det ha noe for seg, dessverre er MS alt for sent ute, og det eneste som har gjort Windows attraktivt er programmene, og Android har idag fullt utvalg...

Nei, tror 1 April edition av (Linux) Windows Action Show viser litt av det:

http://www.youtube.com/watch?v=2rNuSwbETfg

Lenke til kommentar

Windows 8 prinsippet er nokk det viktigste MS har gjort på lenge (koble sammen mobil, netbrett og PCer). Kan derimot ikke forstå hvordan i *mange stygge ord som ikke bør skrives på ofentlig forum* de tror at metro er tingen! metro funger sikkert bra på netbrett og mobiler men det har ingen ting på en PC og gjøre!! Jeg vet at jeg kommer ikke til og gå for windows 8 ved mindre det blir store forandringer i GUIen enten fra MS sin side eller 3. parts løsninger. All hale the all mighty start button!

Lenke til kommentar

Tror Windows 7 kommer til å fortsette å være på stasjonære, og andre ikke-touch-maskiner en stund til, ja. Noe annet hadde vært merkelig, iom at det inntrykket jeg sitter med er at Win8 er laget for touch-"maskiner".

Eller stemmer ikke det?

 

 

Nettfjøler derimot er noe helt annet.

 

Edit: Oooh, avataren din minner meg på at jeg må kjøpe billett til konserten! :)

 

Jeg kan godt forstå at de med stasjonære maskiner og kompetanse innenfor datamaskiner kanskje vil beholde Windows 7, men med Microsoft sin markedsdominanse og det økende salget av touch-maskiner så tror jeg Windows 8 vil skje, og det vil være et sunt steg bort fra det tradisjonelle brukergrensesnittet.

 

Vil stasjonære maskiner eksistere i samme form etter Windows 8? Er det Microsoft som følger maskinvareprodusenter eller er det omvendt?

 

Er forresten misunnelig at du får gå på konserten og ikke jeg.

Lenke til kommentar
Microsoft tjener ikke penger på folk som oppgraderer, de tjener penger når de kjøper en ny datamaskin med Windows ferdig installert.
Dette var sant helt til de lanserte Windows 7, da skiftet det så kraftig at det var ca 50/50 oppgraderinger og nykjøp.

Win 7 var veldig etterlengtet da xp dro kraftig på årene og mange var missfornøyd med vista.

Desuten falt det godt sammen med behovet for 64bit fordi folk begynte å få mer minne.

Ser ikke samme trykket for win 8. Klart salg av win 8 på nettbrett og telefoner blir viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...