Gå til innhold

Nintendo sin E3 pressekonferanse 2012

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Internet-memes blir det nok ja, Haha! Småflaut å se på, går så treigt fremover med han også stakkar.. Huff.

WiiU virker OK, ikke noe for meg, men bra at de har en PRO kontroller (too late perhaps??)

Skrevet

Nintendo går ONLINE!

Penis-tegninger bekreftet.

Liker forresten at Nintendo ikke gidder å gi oss facebook eller twitter eller noe slikt, neida, de må seff lage sin egen greie.

Skrevet

er jo greit egentlig det der med venner osv, og at man kan fks snakke sammen for å avtale etc, isteden for å sette seg på en pc etc.

Og så kan man også gjøre det uten at TVen er på (brukt til andre ting)

Har ikke alltid hatt mic, og det å sende meldinger på xbox greia, eller ps3 er et mareritt

Skrevet

er jo greit egentlig det der med venner osv, og at man kan fks snakke sammen for å avtale etc, isteden for å sette seg på en pc etc.

Og så kan man også gjøre det uten at TVen er på (brukt til andre ting)

Har ikke alltid hatt mic, og det å sende meldinger på xbox greia, eller ps3 er et mareritt

Mic er innebygget i Wii U-kontrolleren.

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal si, folk har lenge vært kritiske til Nintendos online, men dette virker ekstremt bra. Gjenstår selvsagt å se hvilke feller de vil gå i dog.

Skrevet

Miiverse på pc, wiiu +++. Intellesting. :)

Utrolig treig fremføring. Grundig og rolig, litt for grundig og rolig?

Iwata kan ikke vite at det sitter nørder over hele verden som holder på å eksplodere av hype :) Bra at de forklarer ting grundig.

Skrevet (endret)

Minner meg om iPaden, det med å vise ting fra padda til TVen osv, ok det, siden du får det med.

Og så kan du fappe, uten at familien trenger å vite det, vet ikke om den har flash though

Endret av henrikrox
Skrevet

Dette ser skikkelig bra ut. Blir spennende å få vite mer om konsollen på E3. Er spesielt spent på nettleseren og online-funksjonaliteten :)

Gleder meg rett og slett veldig mye til konsollen kommer ut :D

God natt, folkens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...