Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

 

Pluss at en svært stor andel av postene omhandlende DOA og defekte eksemplarer kommer fra de samme brukerne.

 

 

En annen ting jeg tenkte på er muligens forskjell på batchene siden brukere får flere telefoner med feil etter hverandre fra samme sted. Kan kanskje være en idè å være selektiv ved kjøp hos SIBA eller hvor enn andre måtte fått DOA?

 

Ikke hørt om noen med DOA fra cdon (inkl meg). Correct me if i'm wrong..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så nettopp at skjermen har en merkelig rar flekk, middels tykk strek som strekker seg nesten fra en siden til andre siden, ser den bare når det er mørkt og på mørke bilder/bakgrunner, så føler det var streken i boka, så nå tar jeg turen bort på Elkjøp og hører hva man kan få gjort, føler ikke at en telefon til 5000kr skal ha slike ting med seg

Lenke til kommentar

Pluss at en svært stor andel av postene omhandlende DOA og defekte eksemplarer kommer fra de samme brukerne.

 

 

En annen ting jeg tenkte på er muligens forskjell på batchene siden brukere får flere telefoner med feil etter hverandre fra samme sted. Kan kanskje være en idè å være selektiv ved kjøp hos SIBA eller hvor enn andre måtte fått DOA?

 

Ikke hørt om noen med DOA fra cdon (inkl meg). Correct me if i'm wrong..

At det er noen som har byttet MANGE ganger, og fått "problem-telefoner hver gang forteller meg at det er ikke telefonene som det er problem på.

Jeg garanterer at de samme personene har "problemer" med alt av utstyr de kjøper. De finner uansett problem på hver bidige ting, og tilslutt ender de opp med å fortelle seg selv (og andre på diverse forum) at de må bare finne seg i dette, siden "problemene" blir større og større for hver gang de bytter.

At det finnes en og annen med feil, må man kanskje regne med, men at det er feil på hver eneste en etter at man har byttet 3-4 ganger, det tror jeg ikke ett sekund på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Fikk mail fra cdon i kveld, hvorfra jeg bestilte en BLÅ S3 rett etter lanseringen:

 

Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager.

Det som er levert er følgende:

Artikkelnummer Antall Beskrivelse

5019011896 1.00 Samsung Galaxy S III I930

 

:dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble:

 

må da være kødd?

 

 

Får jeg da virkelig ikke håpe :)

Pakkesporing; videresendt fra Oslo i dag :w00t:

 

Er det den blå versjonen? Bestilte min 4 juni, men ikke fått noe svar fra CDON ennå. Kan du poste et bilde når u får den. Hørt noen rykter om at samsung har endret på fargen til mere gråaktig.

 

Ja, jeg bestilte blå, så dersom det nå kommer en hvit en har de virkelig rotet det til!

Ja, kan ta bilde når jeg får den.

Lenke til kommentar

Pluss at en svært stor andel av postene omhandlende DOA og defekte eksemplarer kommer fra de samme brukerne.

 

 

En annen ting jeg tenkte på er muligens forskjell på batchene siden brukere får flere telefoner med feil etter hverandre fra samme sted. Kan kanskje være en idè å være selektiv ved kjøp hos SIBA eller hvor enn andre måtte fått DOA?

 

Ikke hørt om noen med DOA fra cdon (inkl meg). Correct me if i'm wrong..

At det er noen som har byttet MANGE ganger, og fått "problem-telefoner hver gang forteller meg at det er ikke telefonene som det er problem på.

Jeg garanterer at de samme personene har "problemer" med alt av utstyr de kjøper. De finner uansett problem på hver bidige ting, og tilslutt ender de opp med å fortelle seg selv (og andre på diverse forum) at de må bare finne seg i dette, siden "problemene" blir større og større for hver gang de bytter.

At det finnes en og annen med feil, må man kanskje regne med, men at det er feil på hver eneste en etter at man har byttet 3-4 ganger, det tror jeg ikke ett sekund på.

 

Det har nok en del med forventningene å gjøre. For mange er 5000Kr ganske mye. Og jeg hadde sikkert og funnet noen feil på min om jeg leita godt, eller brydd meg. Men uansett, er det godt synlig (som lys gjennom chassiet) er det jo ikke brukeren det er noe feil med. Spesielt når noen har det og andre ikke.

 

tror ikke det har kommet oppdateringer...
oppdateres dette på samme måte som S2? altså med Kies?
Kan også gjøres OTA (rett på telefonen)
Er dette noe nytt? hvordan gjøres dette?

 

Ikke nytt. Var fullt mulig på S2 også. Gjøres i fra "Om enheten" menyen..

Lenke til kommentar
Noen som har tips om en kryptert og sikker "løsning" for lagring av passord, login's, kredittkortinfo, personinfo, serienummer etc... Løsningen må kunne brukes på min Galaxy Tab 10.1, SIII og på desktop (win 7 og XP). Hadde vært flott om alle enhetene kunne synkronisert mot en base som lå f.eks i skyen som f.eks Dropbox, Drive, Sugarsync....

Bruker selv Password Safe Pro. Den tar i hvert fall backup automatisk mot dropbox. Men jeg er usikker på hvordan eller om den synkroniserer dette mellom forskjellige enheter.

 

Takk for tips. Har tidligere benyttet Handy Safe på Symbian, og har ca 100 poster i den databasen. Fikk beskjed av leverandøren at Handy Safe ikke var bekreftet støttet av ICS ennå, men testet og fant ut at det fungerte fint. Da slapp jeg unna med å importere backup fra min tidligere database :)

 

Den syncer ikke mot skyen, men jeg kan dele/ kjøre backup mot skyen ved å dele basen på f.eks Dropbox. Da har jeg i alle fall en backup hvis noe skjærer seg :)

Lenke til kommentar

Meh var innom expert i dag, de sa at Blå Galaxy S3 ville mest sansnylig aldri komme da Sammy har produktsjonsproblmer :/ holder det noe vann? jeg tviler menn

Høres ekstremt rart ut. Tror jeg overhodet ikke på, dette er jo toppmodellen til Samsung. Her har du nok snakket med en som ikke har peiling rett og slett.

Den er nok forsinket, og er mulig de gjør noe med fargen, men at mobilen ikke vil komme inn stemmer ikke.

Lenke til kommentar

Og er det noen som vet om en nettbutikk som faktisk har denne telefonen på lager til en fornuftig pris og ikke 500kr + over de andre nettsidene som cdon, netonnet, dustin osv. som legger lista på ca. 4900?

MPX skal få den inn idag står det her: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=750537

Det ser også ut som at Cdon har den inne: http://cdon.no/elekt...gn=prisguide_no

 

Siden Netshop, MPX og Komplett bruker samme lager vil jeg tro at disse kjedene får inn mobilen samtidig. Går jo ann å ta en telefon.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...