Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Meh var innom expert i dag, de sa at Blå Galaxy S3 ville mest sansnylig aldri komme da Sammy har produktsjonsproblmer :/ holder det noe vann? jeg tviler menn

Høres ekstremt rart ut. Tror jeg overhodet ikke på, dette er jo toppmodellen til Samsung. Her har du nok snakket med en som ikke har peiling rett og slett.

Den er nok forsinket, og er mulig de gjør noe med fargen, men at mobilen ikke vil komme inn stemmer ikke.

 

Det er nok noe i det han sier.. Men ikke helt.. :D

Samsung kan godt finne på å droppe "pebble/metallic blue", men det er i så fall kun fordi de ikke får produsert den fargen de ønsket. De vil da erstatte den med en blå de klarer å produsere evt svart. De kommer derfor ikke til å droppe SGS3, men fargen. Det er vel liten tvil om at Sammy har problemer med produksjonen av denne fargen, så en enkel løsning for dem vil derfor være å bytte til en enklere og mindre flashy farge. Om de da sier at den nye er "blue" og gir alle forhåndsbestillinger denne tlf eller ei aner jeg ikke =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lastet ned Apex Launcher. Må man ha root for å bruke denne?

Når jeg forsøker å legge inn widgeter på skjermen får jeg beskjed om at jeg må ha root-rettigheter?? Det går fint med vanlige applikasjoner....

 

Apex krever root for noen funksjoner (widgets). Den fungerer uten, men det blir mer faen enn brukbart føler jeg. Jeg bet i det nerdete eplet og rootet min, og da ble Apex Launcher POKKER så deilig - hands down den beste launcheren jeg har brukt hittil. Kan varmt anbefales.

 

Ok... Hadde egentlig ikke tenkt å roote etter alt krøllet jeg fikk med min Desire. Noen som har en link til en enkel root-metode?

Og igjen; hvor sikker er rootingen på GSIII?

Har du sjekket første post? http://www.diskusjon...0#entry19284338

Står en del ting der :-) Trykk på "Ctrl" og "F" knappen og skriv inn ROOT og så "Enter" knappen.

 

Eller trykk denne linken

 

 

Og er det noen som vet om en nettbutikk som faktisk har denne telefonen på lager til en fornuftig pris og ikke 500kr + over de andre nettsidene som cdon, netonnet, dustin osv. som legger lista på ca. 4900?

Har du sjekket denne posten?

http://www.diskusjon...ic=1436565&st=0

Endret av Ray001
Lenke til kommentar

Meh var innom expert i dag, de sa at Blå Galaxy S3 ville mest sansnylig aldri komme da Sammy har produktsjonsproblmer :/ holder det noe vann? jeg tviler menn

 

Har nettopp kommet hjem fra posten hvor jeg hentet pebble blue som jeg bestilte fra cdon så det ryktet stemmer nok ikke ;) MEN at det tar tid før pebble blue kommer i et større omfang tviler jeg ikke på. Diverse nettsteder har rapportert at den blå vil kunne tilbys ved siden av den hvite i alle butikker et sted mellom 1-2 måneder etter offisiell release. Og nå har det vel gått ca 1 uke siden release så det tar vel bare litt tid og litt tålmodighet :)

Lenke til kommentar

Meh var innom expert i dag, de sa at Blå Galaxy S3 ville mest sansnylig aldri komme da Sammy har produktsjonsproblmer :/ holder det noe vann? jeg tviler menn

 

Har nettopp kommet hjem fra posten hvor jeg hentet pebble blue som jeg bestilte fra cdon så det ryktet stemmer nok ikke ;) MEN at det tar tid før pebble blue kommer i et større omfang tviler jeg ikke på. Diverse nettsteder har rapportert at den blå vil kunne tilbys ved siden av den hvite i alle butikker et sted mellom 1-2 måneder etter offisiell release. Og nå har det vel gått ca 1 uke siden release så det tar vel bare litt tid og litt tålmodighet :)

Ta bilder av peble blue!

Lenke til kommentar

Meh var innom expert i dag, de sa at Blå Galaxy S3 ville mest sansnylig aldri komme da Sammy har produktsjonsproblmer :/ holder det noe vann? jeg tviler menn

 

Har nettopp kommet hjem fra posten hvor jeg hentet pebble blue som jeg bestilte fra cdon så det ryktet stemmer nok ikke ;) MEN at det tar tid før pebble blue kommer i et større omfang tviler jeg ikke på. Diverse nettsteder har rapportert at den blå vil kunne tilbys ved siden av den hvite i alle butikker et sted mellom 1-2 måneder etter offisiell release. Og nå har det vel gått ca 1 uke siden release så det tar vel bare litt tid og litt tålmodighet :)

Ta bilder av peble blue!

 

Det kan jeg gjøre :) må bare huske passordet mitt på bildeopplastningsnettstedet... brb :p

Lenke til kommentar

Før noen driter seg ut og kjøper: MHL til gs2 funker ikke på gs3. Grunnen er fordi det kommer en 2.0 MHL til gs3 fordi den skal gi bedre oppløsning og bedre kvalitet på lyden.

 

Sånn at dere ikke gjør dette. Jeg har eid en MHL fra gs2 lenge... så om noen kjenner noe som vil kjøpe selger jeg for 130kr. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Meh var innom expert i dag, de sa at Blå Galaxy S3 ville mest sansnylig aldri komme da Sammy har produktsjonsproblmer :/ holder det noe vann? jeg tviler menn

 

Har nettopp kommet hjem fra posten hvor jeg hentet pebble blue som jeg bestilte fra cdon så det ryktet stemmer nok ikke ;) MEN at det tar tid før pebble blue kommer i et større omfang tviler jeg ikke på. Diverse nettsteder har rapportert at den blå vil kunne tilbys ved siden av den hvite i alle butikker et sted mellom 1-2 måneder etter offisiell release. Og nå har det vel gått ca 1 uke siden release så det tar vel bare litt tid og litt tålmodighet :)

Ta bilder av peble blue!

 

http://youtu.be/EwlPN3dlJz0

Endret av ap1978
Lenke til kommentar

Meh var innom expert i dag, de sa at Blå Galaxy S3 ville mest sansnylig aldri komme da Sammy har produktsjonsproblmer :/ holder det noe vann? jeg tviler menn

 

Har nettopp kommet hjem fra posten hvor jeg hentet pebble blue som jeg bestilte fra cdon så det ryktet stemmer nok ikke ;) MEN at det tar tid før pebble blue kommer i et større omfang tviler jeg ikke på. Diverse nettsteder har rapportert at den blå vil kunne tilbys ved siden av den hvite i alle butikker et sted mellom 1-2 måneder etter offisiell release. Og nå har det vel gått ca 1 uke siden release så det tar vel bare litt tid og litt tålmodighet :)

Ta bilder av peble blue!

 

http://youtu.be/EwlPN3dlJz0

 

Den er jo kjedelig grå!

Lenke til kommentar

Den ser mer blå ut enn den som ble postet med video :p

 

Hehe la merke til det selv, men det er mer pga av lyset. Den er mer grå/blå ish irl

 

Så må du gi oss full rapport om du merker noe til mørke flekker med svart bakgrunn eller lyslekkasje fra skjermen :p

 

Hehe det skal jeg gjøre ;) har hengt på Xda forumet et par uker nå så det er det første jeg skal sjekke ut ;)

Lenke til kommentar

http://img515.images...20606174001.jpg

http://img835.images...20606174010.jpg

http://img21.imagesh...20606174027.jpg

 

Bilde kvaliteten er ganske dårlig så beklager det og jeg aner heller ikke hvordan jeg lager linker, men her er bildene :) Kan sikkert ta bedre bilder senere idag ;)

 

Edit: den gjorde det av seg selv nice :D

 

Takker for bildet =) Liker den mye bedre enn hvit, men veit ikke om jeg klarer å vente helt til blå kommer... Komplett mener de skal sende den i morgen, men det tror jeg ikke noe på...

Lenke til kommentar

En annen ting jeg tenkte på er muligens forskjell på batchene siden brukere får flere telefoner med feil etter hverandre fra samme sted. Kan kanskje være en idè å være selektiv ved kjøp hos SIBA eller hvor enn andre måtte fått DOA?

 

Kjøpte 2 "feilfrie" eksemplarer i nevnte butikk samme dag som rekordholderen hentet sin første... :)

 

Men uansett, er det godt synlig (som lys gjennom chassiet) er det jo ikke brukeren det er noe feil med. Spesielt når noen har det og andre ikke.

 

Har vanskelig for å tro at det skal være forskjellig material/tykkelse i chassiset på forskjellige S III'er. Når jeg bruker min S III på sengekanten treffer lyset fra skjermen ansiktet mitt og blir reflektert tilbake til telefonen, og det hvite rundt reflekterer dette tilbake til meg så det ser ut som den lyser litt...

 

Forøvrig, forsøkte meg på InvisibleSHIELD igår, men den skrotet jeg. Styggere enn en ripe... ;) Satser på å klare meg med flipcover, samt en bumper til røffere bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...