Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Jeg brukte MyBackup på min S2 og den taklet både SMS og MMS.

Testen denne men den krevde betaling for å flytte de over til den nye telefonen.

 

Edit-Nå testen jeg Mobile Backup II,den fungerte fint.Vet ikke om mms kom med men det viktigste var meldinger/telefon logg..

 

Root-versjonen er gratis. Men da må du ha roota først selvsagt.

Ja lg2x er rootet siden den var så dårlig,men så langt er jeg så fornøyd med SGSIII at jeg ikke ser behov for root med det første.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg går inn i nettleseren skrur lysstyrken seg automatisk ned. Jeg har deaktivert automatisk lysstyrke-justering i kontrollpanel, men har fotsatt problemet. Er veldig irriterende siden alt av tekst blir så mye vanskeligere å lese

Det er en egen innstilling for dette når du er i nettleseren også.Prøv der.

Lenke til kommentar

Når jeg går inn i nettleseren skrur lysstyrken seg automatisk ned. Jeg har deaktivert automatisk lysstyrke-justering i kontrollpanel, men har fotsatt problemet. Er veldig irriterende siden alt av tekst blir så mye vanskeligere å lese

Det er en egen innstilling for dette når du er i nettleseren også.Prøv der.

Fant det. Tusen takk :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette likte jeg ikke :-(

 

Dette er noen telefoner som støtter Bluetooth 4.0, men som ikke er Bluetooth Smart Ready blant annet denne SGS3

 

MEN kanskje det kommer:

Selv om mange Android-telefoner har Bluetooth 4.0 støtter de ikke Bluetooth Smart. Det er fordi Android ikke inkluderer støtte for dette som standard. Dette må enten integreres i operativsystemet i en kommende versjon, eller bygges inn i systemet av mobilprodusenten.

Det er imidlertid rimelig sikkert at støtten kommer, og kjøper du i dag en telefon med Bluetooth 4.0 vil du sannsynligvis få Bluetooth Smart-støtte etterhvert.

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Har nå hatt denne mobilen i et par dager og er egentlig storfornøyd! Men er en ting som plager meg..

 

Nederste delen av skjermen min har en mer rosa farge. Denne fargen dekker ca 1.5cm fra bunn av skbermen og opp.. Er det flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Har nå hatt denne mobilen i et par dager og er egentlig storfornøyd! Men er en ting som plager meg..

 

Nederste delen av skjermen min har en mer rosa farge. Denne fargen dekker ca 1.5cm fra bunn av skbermen og opp.. Er det flere som har opplevd dette?

 

Høres ut som det bare er å levere som DOA med en gang ja. Får ikke lagt ut et bilde? Ikke at jeg tror det bekrefter eller avkrefter noe, men jeg er nysgjerrig på hvordan det ser ut. :p

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Har nå hatt denne mobilen i et par dager og er egentlig storfornøyd! Men er en ting som plager meg..

 

Nederste delen av skjermen min har en mer rosa farge. Denne fargen dekker ca 1.5cm fra bunn av skbermen og opp.. Er det flere som har opplevd dette?

 

Høres ut som det bare er å levere som DOA med en gang ja. Får ikke lagt ut et bilde? Ikke at jeg tror det bekrefter eller avkrefter noe, men jeg er nysgjerrig på hvordan det ser ut. :p

 

Takker for svar, men hva står DOA for egentlig? :p Kan prøve å ta bilde med min s2 imorgen når jeg kommer hjem fra jobb :p

Lenke til kommentar

Eller 1000mb, 400 ringe min og 200 sms fra tele2. 1kr for telefonen 529kr i mnd. Ja du får 1000mb.

Eller som andre har nevnt, så er djuice og netcom bra. Men du må tenke de 12 mnd med spotify er bare i bindingstiden, noe som er litt surt... man blir fort avhengig av spotify :p

Lenke til kommentar

Syns ikke det. For kun 99 mer i mnd får man 200 mer ringeminnutter! 600 mer mb og gratis spotify:). Og koster kun 999 . Og man har butikk å forholde seg til:)

Og man har ikke butikk å forholde seg til med Djuice? Du som jobber i NetCom-butikk vet kanskje ikke dette, men Djuice er en del av Telenor. Telenorforhandlere har like stor mulighet til å hjelpe kunder med Djuice-abbonementer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...