Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan si "snooze"

 

You have to go into Settings> Language and Input and check the boxes in the Voice thingy options.Snooze works then.As does saying "Shut up!" to stop music playing in Music Player.Or "next track" etc.You can answer a call by saying "Answer".Or take a photo by saying "Cheese" or "shoot".Marvellous!

 

Hmmm.. jeg som ikke trodde S-voice kunne brukes til noe fornuftig;-)

Endret av DroidOle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ulike vurderinger av skjermen, hva er riktig?

 

http://www.gsmarena....eview-759p2.php

“Another area where the screens differ is sunlight legibility - the HTC One X is very good for an LCD and the excellent brightness contributes to that, but the non-reflectivity of the AMOLED screen gives the Samsung Galaxy S III the edge. In fact, the Galaxy S III emerges from our tests as the best outdoor performer we have seen to date.”

 

http://www.dinside.n...galaxy-s-iii-s3

“I sollys kommer imidlertid AMOLED-skjermen til kort. Kombinasjonen svak lysstyrke og refleksjon fra skjermen gjør at S III synes dårligere i sollys enn konkurrentene.”

 

http://www.dagensit....icle2408195.ece

“Skjermen er fantastisk til bilder og film så lenge man er innendørs.”

“Dessverre er telefonen tilnærmet ubrukelig i direkte sollys.”

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det går bra å flytte rundt ikoner som tlf,mld osv på startskjermen men ikke app draweren? kunne tenkt meg å ha den i midten.

 

Tenker du på de 5 ikonen i bunn? Eller der du ser absolutt alle apps du har på telefonen? Uansett så kan du ordne å stelle med begge, de 5 ikonene er det jo bare å holde over for å bytte på, mens under alle appsa må du trykke Meny->View Type og velge Customisable grid, så Meny->Edit og da kan du flytte å arrangere appsene slik du vil.

Lenke til kommentar

Hei, er det andre som opplever at det ikke går ann og legge inn nye ord når dere skriver meldinger med T9 tastatur ?? Mangler liksom "LEGG TIL ORD" knappen ?? Ser på innstillinger at det ligger en mappe som heter "min ordliste" går ann og legge inn ord manuelt der, men ikke mens man skriver melding ?????

 

Kan jo kun skrive meldinger med di ordene som ligger i telefonen orginalt....

 

Merket det samme selv. Skal vel ikke være sånn. Utrolig tungvint å skrive meldinger! :(

Endret av Bendizzle
Lenke til kommentar

Hei, er det andre som opplever at det ikke går ann og legge inn nye ord når dere skriver meldinger med T9 tastatur ?? Kan jo kun skrive meldinger med di ordene som ligger i telefonen orginalt....

 

Merket det samme selv. Skal vel ikke være sånn. Utrolig tungvint å skrive meldinger! :(

 

Det går da an å modifisere Android til man ser mannen med ljåen...

Swiftkey keyboard kan f.eks importere dine ord og skrivestil fra gmail, facebook, twitter mm...

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Etter å ha testet denne telefonen her om dagen må jeg virkelig si at den frister! Blir i såfall mitt første skikkelige møte med Android (har i dag iPhone 4S).

Men sliter litt med å se hva jeg får "ekstra" med S3 og Android i rent praktisk bruk. Men da den frister såpass mye, så vil jeg gjerne se noen ekstra fordeler med S3 kontra 4S! :)

I mitt syn har iPhone fordelene Facetime og Airplay (Siri er vel egentlig en vits, og det samme regner jeg med S Voice er :p ). Mens nedlastning av torrenter direkte på telefonen + muligheter for "levende" widgets er en fordel med S3. Noen som kan hjelpe meg med å bli overbevist?? :)

 

Edit: Browsertexting er også et stort pluss for S3 i mine øyne!

Endret av DKH
Lenke til kommentar

Du kan si "snooze"

 

You have to go into Settings> Language and Input and check the boxes in the Voice thingy options.Snooze works then.As does saying "Shut up!" to stop music playing in Music Player.Or "next track" etc.You can answer a call by saying "Answer".Or take a photo by saying "Cheese" or "shoot".Marvellous!

 

Hmmm.. jeg som ikke trodde S-voice kunne brukes til noe fornuftig;-)

Haha, ser for meg selv ligge i koma hver morgen, mens telefonen uler og jeg roper "SNUUUS" av full hals :D
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter å ha testet denne telefonen her om dagen må jeg virkelig si at den frister! Blir i såfall mitt første skikkelige møte med Android (har i dag iPhone 4S).

Men sliter litt med å se hva jeg får "ekstra" med S3 og Android i rent praktisk bruk. Men da den frister såpass mye, så vil jeg gjerne se noen ekstra fordeler med S3 kontra 4S! :)

I mitt syn har iPhone fordelene Facetime og Airplay (Siri er vel egentlig en vits, og det samme regner jeg med S Voice er :p ). Mens nedlastning av torrenter direkte på telefonen + muligheter for "levende" widgets er en fordel med S3. Noen som kan hjelpe meg med å bli overbevist?? :)

 

Edit: Browsertexting er også et stort pluss for S3 i mine øyne!

Airplay har samsung. Heter allshare. Og facetime finnes og pp samlingen via tango eller hva det het

Lenke til kommentar
Det går bra å flytte rundt ikoner som tlf,mld osv på startskjermen men ikke app draweren? kunne tenkt meg å ha den i midten.
Tenker du på de 5 ikonen i bunn? Eller der du ser absolutt alle apps du har på telefonen? Uansett så kan du ordne å stelle med begge, de 5 ikonene er det jo bare å holde over for å bytte på, mens under alle appsa må du trykke Meny->View Type og velge Customisable grid, så Meny->Edit og da kan du flytte å arrangere appsene slik du vil.

De 5 nederst.Men det går kun å flytte rundt eller bytte ut de 4 første til venstre,mens den 5 helt til høyre(app drawer) er bom fast.Hadde tenkt å ha den i midten men det går ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...