Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har begynt å komme batterideksler på eBay nå for de som ikke er helt happy med glossy cover:

 

http://www.ebay.com/...s-/170852878289

 

Selv om jeg syns det er litt risky at de er i metall mtp. dekning. Spørs vel litt hvor antennene ligger i telefonen.

 

Prøv det ut du da, så får du anbefale det videre om det er noe å ta vare på :p

Glossy cover er noe dritt, allerede klart å få en ganske stor ripe i det...

Lenke til kommentar
Det går bra å flytte rundt ikoner som tlf,mld osv på startskjermen men ikke app draweren? kunne tenkt meg å ha den i midten.
Tenker du på de 5 ikonen i bunn? Eller der du ser absolutt alle apps du har på telefonen? Uansett så kan du ordne å stelle med begge, de 5 ikonene er det jo bare å holde over for å bytte på, mens under alle appsa må du trykke Meny-&--#62;View Type og velge Customisable grid, så Meny-&--#62;Edit og da kan du flytte å arrangere appsene slik du vil.

De 5 nederst.Men det går kun å flytte rundt eller bytte ut de 4 første til venstre,mens den 5 helt til høyre(app drawer) er bom fast.Hadde tenkt å ha den i midten men det går ikke.

 

Ah, men ja, app drawer ikonet kan ikke gjøres noe med, eller hvertfall ikke funnet ut noe metode for å flytte på den, så da må man evt. bytte ut TouchWiz med noe annet isåfall.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Noen som har noen erfaringer med dekningen med S3? Evnt. kontra iPhone 4S? Dette er vel faktisk hovedgrunnen til at jeg lurer på å bytte ut iPhonen med en S3 (temmelig lei av at samtaler blir brutt, hehe)...

 

Har brukt både iphone 4 og 4s i noen perioder, har nå gått over til S3. Har ikke merket noe dekningsproblemer enda.

Vil tro det er sterkere antenne/dekning med S3.

 

Det har begynt å komme batterideksler på eBay nå for de som ikke er helt happy med glossy cover:

 

http://www.ebay.com/...s-/170852878289

 

Selv om jeg syns det er litt risky at de er i metall mtp. dekning. Spørs vel litt hvor antennene ligger i telefonen.

 

De var stilige de. Bare litt synd det står "Galaxy SIII" bak på de:/ Syns det ble litt harry, "Flashy".

Lenke til kommentar

Jeg prøver å få swype på denne,det står i enkelte omtaler at den allerede har det men det er feil.

Prøvde å laste ned swype men det går ikke...

Får kun feilmelding.

Noen som har swype?

Jeg fikk lagt inn beta for et par dager siden, men måtte tvinge meg forbi noen feilmeldinger også. Hvilken feilmelding får du?

 

Edit:

 

Om det er "Parse Error: There is a problem parsing the package." som er feilen så er det samme jeg fikk.

Flere har løst det ved å skru av wifi, og heller bruke 3G for å laste ned, men for meg hjalp ikke det direkte. Det jeg merka var at etter å ha skrudd av 3G og prøvd et par ganger så prøvde den litt lenger før feilen kom (logisk siden 3G er tregere). Jeg skrudde da wifi på igjen og prøvde. Feilen kom igjen, men den jobba litt mer før den kom. Løsningen ble egentlig bare å prøve om og om igjen. Plutselig så gikk det. Jeg prøvde også å starte swype installer appen om igjen flere ganger.

Endret av OV-103
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg prøver å få swype på denne,det står i enkelte omtaler at den allerede har det men det er feil.

Prøvde å laste ned swype men det går ikke...

Får kun feilmelding.

Noen som har swype?

Jeg fikk lagt inn beta for et par dager siden, men måtte tvinge meg forbi noen feilmeldinger også. Hvilken feilmelding får du?

 

Edit:

 

Om det er "Parse Error: There is a problem parsing the package." som er feilen så er det samme jeg fikk.

Flere har løst det ved å skru av wifi, og heller bruke 3G for å laste ned, men for meg hjalp ikke det direkte. Det jeg merka var at etter å ha skrudd av 3G og prøvd et par ganger så prøvde den litt lenger før feilen kom (logisk siden 3G er tregere). Jeg skrudde da wifi på igjen og prøvde. Feilen kom igjen, men den jobba litt mer før den kom. Løsningen ble egentlig bare å prøve om og om igjen. Plutselig så gikk det. Jeg prøvde også å starte swype installer appen om igjen flere ganger.

 

Takk,det gikk nå.MÅ bare ha swype :)

Lenke til kommentar

Takk,det gikk nå.MÅ bare ha swype :)

Enig. Brukte det på S2'n, og å bruke standard tastaturet på s3'n holdt på å gjøre meg gal..

 

Merker at takket være raskere prosessor så kan jeg sette "accuracy" mye høyere enn på S2'n, og den jobber allikevel mye raskere.

Endret av OV-103
Lenke til kommentar

@Gjermundsen

Tilbake meldingene er jo MEGET bra på den app`en da....

Jeg har den selv og kan anbefalle den :-)

 

Ikke de jeg leste i hvertfall...

"

Måtte slette alt på telefonen for å få den ut av sirupmodus etter (ota) oppgradering til 4.0.4. Fikk bare 120sms tilbake ved restore. Nyeste var 1år gammel.

billywillie 21. mai 2012 (Versjon 1.4.5)

 

sms backup

 

Fungerer ikke på lg optimus 2x. Etter oppdatering til 2.3 fungerer den helt greit

Jøran Løvskeid 30. april 2012 (Versjon 1.4.5)

 

LGO2X

 

Doesen't work with stock LG Optimus 2X.

 

 

Ser at den har fått mest bra tilbakemeldiger.

Men hvorfor må jeg logge inn og gi tilgang til Gmail kontoen min? Er sms/mms jeg skal ta backup av..

Uansett,jeg testet den men fikk det ikke til.. :p

 

 

Jeg brukte MyBackup på min S2 og den taklet både SMS og MMS.

Testen denne men den krevde betaling for å flytte de over til den nye telefonen.

 

Edit-Nå testen jeg Mobile Backup II,den fungerte fint.Vet ikke om mms kom med men det viktigste var meldinger/telefon logg..

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...