Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Bruker jeg min SGS3 med 4.4.2 mye med mobildata og 3G så går batteriet raskt nedpå, men den holder lenge ved sporadisk bruk. Ved lite bruk så kan den holde i rundt 2-3 dager helt avhengig hvor mye jeg bruker den :) . Nå har jeg hatt min i over 1 år og 6 måneder :) .

Satse på 1 år til minst tenker jeg. Har min pakka inn i en lifeproof case så nå er den også vann og støtsikker i det minste også . Trådløs lading fungerer med den casen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folkens, jeg har et stort problem! Greide å slette masse bilder ved en feiltakelse, etter mye googling fant jeg dennet tråden. Er ny på dette område, skjønner ingenting! Har S3, 4.3 versjon av android, men har ikke rootet telefonen, greier det ikke!

Noen som kan hjelpe? Vil så gjerne ha tilbake bildene, er det håp for meg?? Hvis ja, HEEELP MEE! :(

Lenke til kommentar

Folkens, jeg har et stort problem! Greide å slette masse bilder ved en feiltakelse, etter mye googling fant jeg dennet tråden. Er ny på dette område, skjønner ingenting! Har S3, 4.3 versjon av android, men har ikke rootet telefonen, greier det ikke!

 

Noen som kan hjelpe? Vil så gjerne ha tilbake bildene, er det håp for meg?? Hvis ja, HEEELP MEE! :(

Ser ut som denne videoen kan hjelpe deg. Har ikke prøvd det selv, så vet ikke om det vil funke eller ikke. Men det finnes prøveversjon av programmet som han bruker. Prøv det først før du evnt. kjøper det. Men ikke ta bilder eller lagre andre filer på mobilen. For hvis du gjør det så vil sjansen for å recoverye bildene være liten.

 

Link:

Endret av rcambiz
Lenke til kommentar

Har min på lading nå via vanlig strømkontakt. Nederste delen av telefonen er varm, både forsiden og baksiden. Dette skjer ikke hver gang den lader, når jeg er hjemme lader jeg den via USB i datamaskinen. Alt er orginalt med tanke på telefon og lader. Noe jeg bør bli bekymret over?

Lenke til kommentar

Jeg har en S3 (kan hende det er S2, husker ikke helt :p) med forferdelig batterilevetid. Nå går det ikke mer enn 4-5 timer i idle før den er død, og dette begynte for ca en måned siden. Nå har jeg byttet til pappas gamle HTC, men vil helst bruke min egen. Når jeg ser på kjørende programmer, så forstår jeg ikke helt hvordan den skal ha såpass høyt strømforbruk. RAM usage er under 50%. Har prøvd å bytte batteri med broren min, og problemet er fortsatt på min mobil. Noen ideer om hva jeg bør gjøre? Har ikke prøvd å skru tilbake til fabrikkinnstillinger enda, men det får vel være neste steg.

Lenke til kommentar

Betyr at den kan ha TEN csc , eller også NEE. Men ingen sim kort lås.

Du kan installere hvilken som helst android apper fordet.

Jeg har/hadde en telenor merket djuice s3 - den hadde hverken operatørlås eller TEN csc.

Kan uansett flashe NEE om ønskelig. Har selv gjort det på min TEN. Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Syns batterikapasiteten bare blir værre etter oppdateringen :-/

Telefonen var fulladet for 4timer og 19 minutter siden og nå har jeg igjen 14% batteri, har ikke brukt den spesielt mye heller.. samme skjer om jeg prøver et nesten nytt batteri også.. har ikke så lyst til å kjøpe ny telefon men denne batterikapasiteten er uholdbar, jeg må ha tilgang på telefonen gjennom en vanlig arbeidsdag men har sjelden mulighet til å lade på jobb..

Lenke til kommentar

Syns batterikapasiteten bare blir værre etter oppdateringen :-/

Telefonen var fulladet for 4timer og 19 minutter siden og nå har jeg igjen 14% batteri, har ikke brukt den spesielt mye heller.. samme skjer om jeg prøver et nesten nytt batteri også.. har ikke så lyst til å kjøpe ny telefon men denne batterikapasiteten er uholdbar, jeg må ha tilgang på telefonen gjennom en vanlig arbeidsdag men har sjelden mulighet til å lade på jobb..

 

 

Noe som suger batteriet, Fabrikk gjennopprettet du telefonen da du la inn oppdateringen ? mulig det ikke er ett alternativ for deg, det du kan gjøre er å bruke en av appene som overvåker telefonen så du finner ut av hva eksakt som tapper batteriet. går du bakover i denne tråden så finner du flere anbefalninger

Lenke til kommentar

En factory reset, vil den fjerne alt av apps og slikt også? Jeg har rett og slett ikke snøring på hva som ligger på sdcard og internt på telefonen. Vil ikke miste authenticator til battle.net f.eks. Min har også fått mye kortere batteritid nå.

Ting man installerer direkte fra Google Play, legges de på sdkortet eller i telefonens minne eller sim-kortet?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vet ikke om dette har vært oppe i tråden før, men noen som vet om det går ann å forhindre mobilen å reboote når den er i låst tilstand?

 

Noen ganger når mobilen ligger i lommen blir power knappen trykket inn av for eksempel bilbelte og lignende, dette fører til at mobilen starter på nytt selv om skjermlåsen er på. Trenger ikke å måtte velge slå av eller omstart, bare holde inne power knappen i noen sekunder.

 

Og siden det er pin kode på mobilen blir den stående der til man taster koden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...