Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en Samsung SIII som nå er oppgradert til Android 4.3. Etter oppgradering fungerer ikke BankID på tlf lengre. Forslag til løsning?

 

Standardforslag kan være å skru av telefonen, ta ut sim-kort, skru på telefonen, skru av telefonen, sett inn sim-kort, skru på telefonen og se hva som skjer. Et annet forslag kan være å tilbakestille til fabrikkinnstillinger, men det bør ikke være nødvendig egentlig.

Lenke til kommentar

Siden det er hotmail/outlook app, fungerer det kun med nevnte kontoer.

Alternativet kan være å videre sende innkommende epost videre til hotmail kontoen.

 

Alternativt kan Inomail være et alternativ?

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.inoguru.email.lite.blue

Har prøvd ett par andre apper, å de fungerer.. Men liker den "innebygde" å den fungerte bra før jeg tok en reset.. Ikke en gang Samsungs udugelige support chat kunne hjelpe..

Lenke til kommentar

 

Standardforslag kan være å skru av telefonen, ta ut sim-kort, skru på telefonen, skru av telefonen, sett inn sim-kort, skru på telefonen og se hva som skjer. Et annet forslag kan være å tilbakestille til fabrikkinnstillinger, men det bør ikke være nødvendig egentlig.

Hei og takk for tipset. Dette gjorde susen. Kan du si litt om hva som skjer her? Har prøvd å slå av tlf, ta ut batteriet og sette det inn igjen etter ei natt, men det hjalp ikke.

Lenke til kommentar

Prøver å legge til VPN tilkobling på S3, men for bare spm om passord for informasjonslagring. Fikk ikke denne opp sist gang. Noen som har greie på dette?

Det skal sies at jeg har prøvd alle passord som kan tenkes ... 0000 1111 1234 osv. Etter jeg har trykket inn ett passord, kommer opp meldingen om at informasjonslagringen er slettet... men kommer fortsatt ikke videre.

Lenke til kommentar

Min mor har en S3 hvor hun alltid har brukt T9-tastaturet. Nå når jeg kom hjem for helgen så sier hun at det har forsvunnet etter en oppdatering som har kommet i det siste.

 

Jeg prøvde å finne tilbake til det gode gamle T9 tastaturet, men det virker som de rett og slett har fjernet det? Tips til hva jeg kan gjøre for å få det tilbake. Har prøvd å laste ned et par apper, men de fungerte dårlig - spesielt på norsk.

Lenke til kommentar

Ser ut for at telefonen sluker batteri etter oppdatering til 4.3 noen som har erfart det samme?

 

Jeg kan bekrefte samme problemet..... den ser veldig bra ut, men telefonen sluker batteri. Kjedelig....

 

Prøver å legge til VPN tilkobling på S3, men for bare spm om passord for informasjonslagring. Fikk ikke denne opp sist gang. Noen som har greie på dette?

Det skal sies at jeg har prøvd alle passord som kan tenkes ... 0000 1111 1234 osv. Etter jeg har trykket inn ett passord, kommer opp meldingen om at informasjonslagringen er slettet... men kommer fortsatt ikke videre.

 

 

Ingen som har noen forslag på hva jeg kan gjøre med dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...