Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Djuice abonnent og klart å ødelegge simkortet. Så at man kunne få nytt på dagen hvis man går til en av deres forhandlere, gjelder da dette også Telenor butikker?

 

Edit: Hvorfor finner jeg ingen butikker i Oslo sentrum? Finnes det virkelig ingen Telenor butikker her?

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Jeg får fremdeles ikke varselblink og ikon fra Facebook når det hender noe på veggen min, eller noen tagger meg. Er det fremdeles feil på appen?

Vet ei venninne av meg med ny tlf som ikke har det problemet v

 

Start facebook og gå inn på innstillinger. Under "varslingsinnstillinger" kan du velge om du vil ha varsel for vegginnlegg, kommentarer, venneforespørsler osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Start facebook og gå inn på innstillinger. Under "varslingsinnstillinger" kan du velge om du vil ha varsel for vegginnlegg, kommentarer, venneforespørsler osv.

 

Det har jeg valgt. Nullstilte tlf i går med håp om det skulle fikse seg. Men hjalp ikke. Den facebook meldingslyden man kan velge som meldingslyd fungerer heller ikke. 0SvarMultisitatRediger

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få telefonen raskere uten å måtte slette alt?

Tenker å kjøpe ny tlf om 1 måned så vil helst slippe å installere alle programmer å sette alt opp på nytt. Men nå er telefonen nesten irriterende treg. Snakk om 5 sek hver gang jeg skal åpne noen som helst app. Trykker på hjem knappen, 5 sek med loading før noe kommer frem. osv.

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få telefonen raskere uten å måtte slette alt?

Tenker å kjøpe ny tlf om 1 måned så vil helst slippe å installere alle programmer å sette alt opp på nytt. Men nå er telefonen nesten irriterende treg. Snakk om 5 sek hver gang jeg skal åpne noen som helst app. Trykker på hjem knappen, 5 sek med loading før noe kommer frem. osv.

 

 

Fjern all søppel, legg inn en taskmanager, kanskje fast reboot ? har pro versjonen så vet ikke hva som er i free,men verdt ett forsøk

Kanskje Clean Master også

Lenke til kommentar

Går det an å stille TLF slik at den til en hver tid bruker det raskeste mobilnettet som er tilgjengelig? merker det er et sammensurium av sendere når jeg er på jobb inne i Tromsø og den driver hele tiden å skifter hvilken teknologi den bruker

 

 

Den forsøker å gi deg det raskeste/mest stabile nettet til enhver tid, derfor den bytter mellom alle

men iallefall: innstillinger-flere innstillinger-mobilnettverk-nettverkmodus-bare wcdma

Tror jeg er det du spørr etter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...