Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du komme med litt mer info? Tok du den opp av lomma så hadde den streika? Var det mye strøm igjen, er telefonen gammel, har du rootet osv?

jeg satt med den i neven siden hadde nettop snakket med noen, den er ett år og den hadde ca 40% med strøm.. så begynnte den å blinke Samsung galxy s||| GT-I 9300og ville ikke slutte om jeg puttet i laderen eller holdt inne ''av og på kanppen'' ''hjem knappen'' eller ''volum knappen'' samtidig eller om je bare holdt inn ''hjem knappen'' og ''av og på knappen'' har hendt 2 ganger før men da gikk det ann å skru den på etter en stund, men nå har den stått sånn i snart ett døgn..

Lenke til kommentar

...

 

Prøv å ta ut batteriet og la det være ute i rundt 30 sek for så å prøve igjen.

 

Har du fått den i recovery mode? (hold inne volum opp ned + hjem-knappen + power/lock knappen)

I recovery mode kan du ta en factory reset som vil slette alt du har på telefonen.

 

EDIT: Skrev volum ned isteden for volum opp. Forskjellen er at du kommer i "download mode" viss du trykker volum ned, og i "recovery mode" med volum opp.

Endret av KingCharming
Lenke til kommentar

Prøv å ta ut batteriet og la det være ute i rundt 30 sek for så å prøve igjen.

 

Har du fått den i recovery mode? (hold inne volum ned + hjem-knappen + power/lock knappen)

I recovery mode kan du ta en factory reset som vil slette alt du har på telefonen.

Prøv å ta ut batteriet og la det være ute i rundt 30 sek for så å prøve igjen.

 

Har du fått den i recovery mode? (hold inne volum ned + hjem-knappen + power/lock knappen)

I recovery mode kan du ta en factory reset som vil slette alt du har på telefonen.

ehhhhhhhh....... viss du mener den grønne roboten eller at det kommer opp ekko warning og at du må trykke oppover på volum tasten eller nedover for å fortsette.. så har det ikke funka

Lenke til kommentar

Se på bilde i spoiler.

 

 

 

Samsung-Galaxy-S3-Recovery-Mode.jpg

 

 

Et slikt bilde du får? Da er du i recovery mode. Da gjør du som Jan Skrotnes sier, å tar en factory reset.

når den grønne tingen kjeme så kjeme ikkje den skrifta.. an bare kjeme åsså fårsvinne an ette 2 sek

Lenke til kommentar

Mobilen min ble skrudd av i 2 dager siden jeg ikke hadde betalt abonnement. Jeg fikk fikset opp i det nå, og det poppet opp masse meldinger som folk hadde sendt meg mens jeg ikke var på nettverket. Men jeg kan ikke se om folk har prøvd å ringe meg, jeg vet at flere kompiser har prøvd å ringe, men dette kommer ikke oppe. Har søkt litt jobber for tiden så hadde vært greit å ha muligheten til å se hvem som har ringt, men det er kanskje ikke mulig siden de som ringte fikk beskjed om at mobilen var av?

Lenke til kommentar

Muligens et dumt spørsmål her. har lagt all min digitale musikk inn på et SD kort. og det er mye manøvrering for å komme dit. Går det ann å lage en snarvei fra mappen og få den på " skrivebordet" ? slik som man gjør i widows :D

 

Å navigere musikk som filstruktur er vel ganske konservativt. Det er ofte lettest i medie-avspillingsapp'en du foretrekker. Men: "ES File Explorer" kan ihvertfall legge snarvei til mapper og filstruktur på hjemmeskjerm.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.estrongs.android.pop

Endret av L_Skywalker
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager at jeg er lat og ikke orker å bruke en halvtime på XDA for å finne infoen jeg ønsker, men, hvilken ROM er mest populær til S3 om dagen? Etter et år med telefonen har den blitt dødstreg, og siden jeg først var inne på tanken på å wipe den tok jeg likegodt og rootet den. Sett på CM, men der er det jo kun nightlies tilgjengelig, med unntak av en stable release som er snart et år gammel..

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale Omega ROM. Da kan du velge mellom garantert stabil Android 4.1.2 og en stabil lekket versjon av 4.2.2.Jeg hatt brukt den sistnevnte en god stund og et storfornøyd.

 

Ellers vil jeg anbefale Smart Launcher, den er bare genial. Har brukt GO Launcher, Apex og Nova, men denne er bare genial. Kombinert med Swapps og Sliding Messaging er det en helt ny telefon. Vil være like bra på 4.1.2 som på 4.2.2!

Endret av MrMastodon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal teste ut Smart Launcher. Har brukt Nova på min omtrent siden jeg fikk den. La dog inn CM 10.1, siste nightly fra i går og alt har fungert fint hittil med unntak av at jeg ikke får opp telefonen som MTP device på maskinen lenger. PCen ser at telefonen er koblet til, men MTP fungerer ikke. PTP fungerer og telefonen vises i utforsker, men med en gang jeg bytter til PTP går det dårlig. Men fikk løst det ved å bruke denne appen. Telefonens internminne har jeg aldri behov for å gå inn i uansett siden alt av bilder etc. synces med dropbox.

 

Edit: Hadde en windows phone en kort periode i fjor, og en ting jeg synes var helt fantastisk med WP var homescreenen og live tiles. Tilfeldigvis kom jeg over launcher 8 og må si den replikerer WP8 native homescreen ganske så bra! Kunne customize størrelse, bakgrunnsfarge, ikoner etc. pluss at man kunne integrerer vanlige widgets innimellom der. Satt det opp på telefonen nå og det ser meget bra ut :)

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...