Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke det en del eldre mobil?

 

Edit: tidligere søk har vist samsung sin nexus fra 2011. Ny fra LG ja.... Takk Emils!

 

Stemmer det. Første Nexusen, altså Google telefonen, kom vel i 2010? Også kom Samsung Galaxy Nexus i 2011. Jeg var ihvertfall godt fornøyd med den.

 

Uansett, LG, som du sier har laget årets, og den scorer veldig bra. Fordelen er som sagt stock Android og raske oppdateringer. Meg bekjent så kjører nyeste Nexus, og for så vidt de andre Nexusene, 4.2.1(2?), mens Samsung Galaxy S3 kun 4.1.2 enda. og det er ca 3-4 måneder siden Google kom med nyeste.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Jauda. Er jo fort 1500 kroner opp. Så.....

 

Eg trenger ikke det nyeste og hotteste. Trenger noe som er bra. :)

 

For å være 100% ærlig, lever ikke S3 opp til forventningene, tror S2 var en mye mer robust og forut mobil for sin tid. Skulle jeg ikke hatt det nyeste og basert ting på funksjonalitet ville jeg gått for S2.

Lenke til kommentar

For å være 100% ærlig, lever ikke S3 opp til forventningene, tror S2 var en mye mer robust og forut mobil for sin tid. Skulle jeg ikke hatt det nyeste og basert ting på funksjonalitet ville jeg gått for S2.

 

I mine øyne et dårlig tips. SGS3 er bedre enn SGS2 uansett om SGS2 var mer nyskapende i sin tid. Nå har de andre telefonen rundt utlignet mer eller mindre.

 

Jeg som sagt ville anbefalt han å kjøpe LG Nexus 4.

Lenke til kommentar

Synes S3 er en ganske så god telefon.

 

Ville nok sett på Sony sin nyeste om jeg skulle hatt ny telefon nå (og jeg vurderer det vagt, mulig jeg kan få en helt grei pris for min brukt). Det er et eller annet med 1080-skjerm som frister meg litt, uten at jeg helt vet hvorfor.

 

Samtidig er Note 2 utrolig kul. Skulle virkelig ønske at Note 3 kom fortere enn det den angivelig gjør :)

 

Uansett, kanskje du kan skaffe deg en brukt S3 til en pen penge?

Lenke til kommentar

Hmmm... Ikke minnekort på nexus 4.....

 

Nei, og det er vel det eneste som kan virke negativt. Nå har det aldri vært noe problem for meg. Da bildene synkroniseres opp mot dropbox og dermed har det liten eller ingen mening for meg å ha mer enn 16 GB. Jeg kan selvfølgelig se at mange trenger plass, men det er blir smak og behag.

 

Hvilken telefon benytter du deg av nå?

Lenke til kommentar

Stemmer det. Første Nexusen, altså Google telefonen, kom vel i 2010? Også kom Samsung Galaxy Nexus i 2011. Jeg var ihvertfall godt fornøyd med den.

 

Uansett, LG, som du sier har laget årets, og den scorer veldig bra. Fordelen er som sagt stock Android og raske oppdateringer. Meg bekjent så kjører nyeste Nexus, og for så vidt de andre Nexusene, 4.2.1(2?), mens Samsung Galaxy S3 kun 4.1.2 enda. og det er ca 3-4 måneder siden Google kom med nyeste.

 

Nexus 7 kjører ihvertfall 4.2.2, usikker på hvordan det er med nexus 4.

Jeg vurderte selv å kjøpe nexus 4, siden jeg har nexus 7 nettbrettet.

Men, valget falt til slutt på GS3, mest pga at folk ikke var helt fornøyd med kamera på nexus 4, og at baksiden er laget i glass.. litt redd for å ende opp som mange iPhone brukere :p

Og en siste ting er jo nyeste android, ikke alle apps og spill som er støttet..

 

Men, synes e-post leseren på nexus 7 er bedre enn den i SG3..

Lenke til kommentar

Kan ta en titt på maildroid :)

Problemet mitt er tidligere nevnt i tråden, og det er at på nettbrettet så synkroniseres mail på en litt annen måte.

Jeg bruker hotmail konto, og kjører windows live mail på pc'n, på nettbrettet bruker jeg e-post klienten som fulgte med, og om jeg har lest mail på pc'n, så vises dem som lest på nettbrettet ved synkronisering, og jeg har også tilgang til alle mapper :)

 

På mobilen så viste den mail som ulest, og jeg fikk heller ikke tilgang til alle mapper.

Prøvde så hotmail programmet, dette viser mail som lest, men har ikke tilgang til alle mapper, og det er litt tungvint å bruke.

 

På nettbrettet synkroniseres mail automatisk når jeg starter programmet (har slått av auto henting ellers, for å spare strøm), og jeg har kjapp tilgang til alle mapper, og det er også en synkroniserings knapp lett tilgjengelig :)

 

 

Prøvde nå maildroid før jeg postet dette innlegget, men det så enda værre ut syntes jeg :p hehe..

Men prøvde å sette opp mailen manuelt, med instillingene fra nettbrettet.. Og nå ser ting ut til å fungere med mail programmet som fulgte med.

 

Fant også ut hvordan jeg fikk tilgang til mapper :)

Tror egentlig det med mapper, var så lett som at jeg hadde fått satt på den "Kombinert visning" funksjonen.. for da forsvant mappene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...