Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

http://www.itavisen.no/912922/galaxy-s-iii-hack-gir-tilgang-til-alt

Dette var ikke bra.. Noen som vet om dette kun gjelder "samsung andriod" eller andriod generellt?

 

 

Det står i artikkelen "Heldigvis virker det langt vanskeligere (vi snakker hundre forsøk) å få til på Android kontra iOS." Dette er bare tull.. jeg fikk det enkelt til på første forsøk :-(

 

Fikk det til på forsøk 20 ca :-/

 

http://m.dinside.no/912924/stort-sikkerhetshull-i-galaxy-s-iii

Endret av Ein23
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For et kreativt ordspill! Brukernavnet ditt avslører imidlertid at du bare er ute etter å sette en konkurrent i dårlig lys. Lykke til.

 

Har brukt HrEple i latterlig mange år på diverse fora. Hvorfor i alle dager skulle jeg ha en Samsung Galaxy S3 og en desktop-pc om jeg bare var ute etter å sverte andre leverandører? Hold deg for god til å komme med useriøse kommentarer basert på hva brukernavnet mitt er. Det er utrolig nok basert på at man i gamle dager fikk "eple" snarere enn mitt navn "erlend" om man var litt småfull og skulle skrive på de første mobilene med T9-ordbok. Så spar meg, særlig når jeg har deltatt tidligere i både denne S3-tråden OG i s2-tråden, og har eid / eier begge. Hvor fanboy er det?

 

Nå - til noe S3-relatert:

Min telefon har da i mellomtiden tatt helt kvelden. Blått lys blinker - tenkte jeg fikk en mail, men dette er ikke tilfellet. Mobilen lar seg rett og slett ikke skru på / våkner ikke når jeg trykker på knapper. Etter å ha tatt ut batteriet så fungerer ting, men frykter litt at dette er tilbakevennende. Telefonen rebootet bare av seg selv i går også, men jeg tenkte ikke noe særlig over det.

 

Forstår at flere har hatt problemer med dette. Er service den eneste løsningen?

Endret av hreple
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har brukt HrEple i latterlig mange år på diverse fora. Hvorfor i alle dager skulle jeg ha en Samsung Galaxy S3 og en desktop-pc om jeg bare var ute etter å sverte andre leverandører? Hold deg for god til å komme med useriøse kommentarer basert på hva brukernavnet mitt er. Det er utrolig nok basert på at man i gamle dager fikk "eple" snarere enn mitt navn "erlend" om man var litt småfull og skulle skrive på de første mobilene med T9-ordbok. Så spar meg, særlig når jeg har deltatt tidligere i både denne S3-tråden OG i s2-tråden, og har eid / eier begge. Hvor fanboy er det?

 

Nå - til noe S3-relatert:

Min telefon har da i mellomtiden tatt helt kvelden. Blått lys blinker - tenkte jeg fikk en mail, men dette er ikke tilfellet. Mobilen lar seg rett og slett ikke skru på / våkner ikke når jeg trykker på knapper. Etter å ha tatt ut batteriet så fungerer ting, men frykter litt at dette er tilbakevennende. Telefonen rebootet bare av seg selv i går også, men jeg tenkte ikke noe særlig over det.

 

Forstår at flere har hatt problemer med dette. Er service den eneste løsningen?

Er flere som har hatt det problemet ... vel mest kjent som "sudden death" probleme. Telefonen må inn på service for bytte av hovedkort. Opplevde selv dette i desember. Telefonen døde over natten, da jeg våknet lyste led lyset blått, men telefonen var helt død.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er flere som har hatt det problemet ... vel mest kjent som "sudden death" probleme. Telefonen må inn på service for bytte av hovedkort. Opplevde selv dette i desember. Telefonen døde over natten, da jeg våknet lyste led lyset blått, men telefonen var helt død.

 

Vet du noe om bytte av hovedkortet (som jeg håper de ser på når min er på service nå) er en fungerende løsning på problemet? Eller er det slik at dette vil fungere som en midlertidig løsning på problemet før det plutselig dukker opp igjen?

Lenke til kommentar

Er flere som har hatt det problemet ... vel mest kjent som "sudden death" probleme. Telefonen må inn på service for bytte av hovedkort. Opplevde selv dette i desember. Telefonen døde over natten, da jeg våknet lyste led lyset blått, men telefonen var helt død.

 

Tusen takk for kjapt svar.

 

Min telefon fungerer som sagt etter at jeg tok ut og satte inn batteriet igjen, men jeg tar dette med service med i betraktning. Kjedelige greier :/

Lenke til kommentar

Fikk det til på forsøk 20 ca :-/

 

http://m.dinside.no/...-i-galaxy-s-iii

 

Prøvde dette på min, men får det ikke til..

Ved flere anledninger fikk jeg opp hjem skjermen, men etter 1 sekund ca så spratt låseskjermen opp igjen.

 

Det som gjorde mest utslag for meg var å trykke på hjem knappen, for så å holde power knappen inne.. om jeg bare trykka på den, så ble bare skjermen sort, og når jeg trykka igjen var den like låst :p

Men holdt jeg den inne, så fikk jeg se hjem skjermen, med menyen som lar meg slå av eller restarte mobilen.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle ha inn cyanogenmod 9, men problemer med wifi som ikke ser ut til å ha en enkel løsning gjorde at jeg prøvde cm 10.1 istedet. Da fikk jeg bare feilmelding om "Unfortunately, setup wizard has stopped"...

Med mitt trege nett tar det litt over en time å laste ned stock rom. Noen som anbefaler et ROM? Tilfelle det skulle være noe jeg burde teste?

:D

Lenke til kommentar

Prøvde dette på min, men får det ikke til..

Ved flere anledninger fikk jeg opp hjem skjermen, men etter 1 sekund ca så spratt låseskjermen opp igjen.

 

Det som gjorde mest utslag for meg var å trykke på hjem knappen, for så å holde power knappen inne.. om jeg bare trykka på den, så ble bare skjermen sort, og når jeg trykka igjen var den like låst :p

Men holdt jeg den inne, så fikk jeg se hjem skjermen, med menyen som lar meg slå av eller restarte mobilen.

 

Ja, fikk se hjemskjermen et lite øyeblikk jeg også, hver gang prosessen var mislykket. Men tipper at dersom du gir det 100 forsøk, og følger "bruksanvisningen" til DinSide, så blir nok din telefon låst opp også. Etter at dette er gjort en gang, kan du slå av og på skjermen så mange ganger du vil, uten at du trenger kode - helt til du gjør en omstart.

 

Dette er en ganske alvorlig feil, som Samsung bør rette opp i snarest. Særlig visst de er keen på å konkurrere med iPhone på bedriftsmarkedet!

Endret av Ein23
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle ha inn cyanogenmod 9, men problemer med wifi som ikke ser ut til å ha en enkel løsning gjorde at jeg prøvde cm 10.1 istedet. Da fikk jeg bare feilmelding om "Unfortunately, setup wizard has stopped"...

Med mitt trege nett tar det litt over en time å laste ned stock rom. Noen som anbefaler et ROM? Tilfelle det skulle være noe jeg burde teste?

:D

 

Hahh, grunnen var feil gapps. Hadde installert den fra ice cream sandwich, ikke jelly bean. Så nå fikk jeg Jelly bean :D - cyanogenmod 10.1 (nightlies). Ser faktisk ut som om kamera fungerer også! Får se om jeg oppdager andre feil, i så fall får jeg bare gå tilbake til stock rom :)

Lenke til kommentar

CM 10.1 nightlies har fungert veldig bra for meg, kun brukt det 2 uker, men mye ble løst med nye malidrivere og nå kamera fix.

Hvordan fungerer streeming av musikk over bluetooth? (A2DP)

Kjørte CM for lenge siden og da kunne jeg ikke ha tlf i lomma før signalet til øreklokkene blei for dårlig..

Måtte holde tlf i magehøyde for å få signaler.

Prate i tlf funka fint på mange meters avstand, men A2DP biten var jall!

Endret av Mitra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...