Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Nesten snodig da Desire HD "bare" hare GorillaGlass1 (har hatt HDD sjæl) og den tålte horejuling i to år uten noe riper, mens GSIII har jo v.2 slik jeg forstod det og burde da iallefall væremer motstandsdyktig.

Gorillaglass v2.0 skal vel bare tåle "likemye" som V1, største forskjellen er at det er tynnere :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner å tvile på at den kommer i oktober, og siden jeg har telenor-kjøpt S3 lurer jeg på å gå for en JB leak, siden jeg må vente på offisiell lenger enn andre.

Spørsmål angående det; vil å legge inn en JB leak fjerne all nåværende branding, eller må man legge inn CSC filer o.l.?

Jeg har lagt inn NEE FW på min "Telenor" telefon, men TEN CSC blir ikke overskrevet desverre.. Har ikke funnet noen måte å kvitte meg med TEN CSC... Det betyr i praksis at man da må bruke Odin for oppdateringer, hvis man da ikke legger tilbake en TEN FW, da er man tilbake på track.. Er det noen som vet hvordan man kan endre CSC fra TEN til NEE mottas det med takk!! Fint å kunne få oppdateringer både via OTA, Kies og Odin... (det fungerer ikke med CSC changer, eller tastekombinasjoner, siden det kun ligger TEN CSC på telefonen, og derfor ingen annen å bytte til.) Jeg legger inn JB så snart den kommer i en offisiell release, uansett CSC, den kommer sikkert til UK i Oktober, men det tar nok lengre tid til den kommer som NEE eller enda senere TEN CSC..

 

Begynner å tvile på at den kommer i oktober, og siden jeg har telenor-kjøpt S3 lurer jeg på å gå for en JB leak, siden jeg må vente på offisiell lenger enn andre.

Spørsmål angående det; vil å legge inn en JB leak fjerne all nåværende branding, eller må man legge inn CSC filer o.l.?

Jeg har lagt inn NEE FW på min "Telenor" telefon, men TEN CSC blir ikke overskrevet desverre.. Har ikke funnet noen måte å kvitte meg med TEN CSC... Det betyr i praksis at man da må bruke Odin for oppdateringer, hvis man da ikke legger tilbake en TEN FW, da er man tilbake på track.. Er det noen som vet hvordan man kan endre CSC fra TEN til NEE mottas det med takk!! Fint å kunne få oppdateringer både via OTA, Kies og Odin... (det fungerer ikke med CSC changer, eller tastekombinasjoner, siden det kun ligger TEN CSC på telefonen, og derfor ingen annen å bytte til.) Jeg legger inn JB så snart den kommer i en offisiell release, uansett CSC, den kommer sikkert til UK i Oktober, men det tar nok lengre tid til den kommer som NEE eller enda senere TEN CSC..

Lenke til kommentar

Hvordan er det å roote og det da kommer en oppdatering?

Er det da bare å oppdatere og roote igjen, eller må man unroote før man oppdaterer?

Trenger ikke unroote først....

 

Men du må roote igjen etterpå.

 

Nå er det ikke mye man trenger root til i hverdagen. Eneste er for å få en god backup, men har tilgode å ha bruk for en enda...

Lenke til kommentar

Begynner å tvile på at den kommer i oktober, og siden jeg har telenor-kjøpt S3 lurer jeg på å gå for en JB leak, siden jeg må vente på offisiell lenger enn andre.

Spørsmål angående det; vil å legge inn en JB leak fjerne all nåværende branding, eller må man legge inn CSC filer o.l.?

Jeg har lagt inn NEE FW på min "Telenor" telefon, men TEN CSC blir ikke overskrevet desverre.. Har ikke funnet noen måte å kvitte meg med TEN CSC... Det betyr i praksis at man da må bruke Odin for oppdateringer, hvis man da ikke legger tilbake en TEN FW, da er man tilbake på track.. Er det noen som vet hvordan man kan endre CSC fra TEN til NEE mottas det med takk!! Fint å kunne få oppdateringer både via OTA, Kies og Odin... (det fungerer ikke med CSC changer, eller tastekombinasjoner, siden det kun ligger TEN CSC på telefonen, og derfor ingen annen å bytte til.) Jeg legger inn JB så snart den kommer i en offisiell release, uansett CSC, den kommer sikkert til UK i Oktober, men det tar nok lengre tid til den kommer som NEE eller enda senere TEN CSC..

 

Begynner å tvile på at den kommer i oktober, og siden jeg har telenor-kjøpt S3 lurer jeg på å gå for en JB leak, siden jeg må vente på offisiell lenger enn andre.

Spørsmål angående det; vil å legge inn en JB leak fjerne all nåværende branding, eller må man legge inn CSC filer o.l.?

Jeg har lagt inn NEE FW på min "Telenor" telefon, men TEN CSC blir ikke overskrevet desverre.. Har ikke funnet noen måte å kvitte meg med TEN CSC... Det betyr i praksis at man da må bruke Odin for oppdateringer, hvis man da ikke legger tilbake en TEN FW, da er man tilbake på track.. Er det noen som vet hvordan man kan endre CSC fra TEN til NEE mottas det med takk!! Fint å kunne få oppdateringer både via OTA, Kies og Odin... (det fungerer ikke med CSC changer, eller tastekombinasjoner, siden det kun ligger TEN CSC på telefonen, og derfor ingen annen å bytte til.) Jeg legger inn JB så snart den kommer i en offisiell release, uansett CSC, den kommer sikkert til UK i Oktober, men det tar nok lengre tid til den kommer som NEE eller enda senere TEN CSC..

 

Jeg gjorde det samme for å kvitte meg med TEN. Det virket tilsynelatende ikke, men etter at jeg tok en factory reset dukket plutselig NEE opp som CSC. Prøv det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.focalprice.com/MH0298W/48_MultiTouch_Point_Capacitive_Screen_Android_404_Smartphone_with.html#.UFWinaMhryU

 

Er dette en telefon for meg kanskje? Formålet er å sende meldinger, ringe og surfe på nettet. Jeg syns den er veldig lik s3en derfor postet jeg den her selv om jeg ser at prossesoren er annerledes.

 

Håper noen av dere har erfaring med noe sånt, for jeg trenger ny mobil da den forrige ikke tar i mot meldingene da den skal gjerne en time eller to etter den egentlig skulle kommet.

Lenke til kommentar

http://www.focalpric...ml#.UFWinaMhryU

 

Er dette en telefon for meg kanskje? Formålet er å sende meldinger, ringe og surfe på nettet. Jeg syns den er veldig lik s3en derfor postet jeg den her selv om jeg ser at prossesoren er annerledes.

 

Håper noen av dere har erfaring med noe sånt, for jeg trenger ny mobil da den forrige ikke tar i mot meldingene da den skal gjerne en time eller to etter den egentlig skulle kommet.

 

Dette er nok en S3-kopi ja. Har ikke norsk språk heller.

Den vil sikkert fungere greit hvis du ikke har så store forventninger, men sannsynligheten er stor for at den blir stoppet i tollen og returnert siden det er en kopivare.

Lenke til kommentar

http://www.focalpric...ml#.UFWinaMhryU

 

Er dette en telefon for meg kanskje? Formålet er å sende meldinger, ringe og surfe på nettet. Jeg syns den er veldig lik s3en derfor postet jeg den her selv om jeg ser at prossesoren er annerledes.

 

Håper noen av dere har erfaring med noe sånt, for jeg trenger ny mobil da den forrige ikke tar i mot meldingene da den skal gjerne en time eller to etter den egentlig skulle kommet.

 

Dette er nok en S3-kopi ja. Har ikke norsk språk heller.

Den vil sikkert fungere greit hvis du ikke har så store forventninger, men sannsynligheten er stor for at den blir stoppet i tollen og returnert siden det er en kopivare.

 

Så har den elendig skjerm og nesten ikke minne :nei:

Lenke til kommentar

Noen som vet noe mer om hva det blir med induksjonslading til S3? Begynner å ta litt tid nå...

Det er nok mange som lurer på det samme. Det finnes tredjeparts løsninger som fungerer, men jeg velger heller å vente til det kommer fra Samsung.

 

Jeg leste at denne lader med inntil 1400mA på andre enheter. Det betyr sikkert at den lader like raskt som den orginale veggladeren til SGS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...