Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Hei har et spørsmål til dere, beklager om det er postet før men føler ikke for å gå igjennom 192 sider :)

 

Jeg har installert Viber, funger bra det. men i dag har det skjedd noe merkelig, den har begynt å konsekvent ringe igjennom Viber, dette vil jeg jo ikke, vil at tlf skal spørre meg hva jeg vil (ring igjennom telefon, Viber, skype) har sjekket diverse instillinger og alt ser normalt ut, noen gode forslag der ute? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei har et spørsmål til dere, beklager om det er postet før men føler ikke for å gå igjennom 192 sider :)

Jeg har installert Viber, funger bra det. men i dag har det skjedd noe merkelig, den har begynt å konsekvent ringe igjennom Viber, dette vil jeg jo ikke, vil at tlf skal spørre meg hva jeg vil (ring igjennom telefon, Viber, skype) har sjekket diverse instillinger og alt ser normalt ut, noen gode forslag der ute? :)

 

Instillinger, programstyring, alle, viber, tøm standarder. Vil jeg tro :)

 

dette hjalp desverre ikke, velger fortsatt Viber uten at jeg kan gjøre noe med det, men takker for forsøket :)

 

Noen andre der ute som vet hva som kan være problemet?

Lenke til kommentar

Hva er den letteste måten å overføre kontakter fra iPhone til Galaxyen? Må via pc'n eller noe for kommer til å selge før jeg kjøper ny.

 

(null)

 

http://techpp.com/2011/11/24/how-to-transfer-contacts-from-iphone-to-android-and-vice-versa/

 

Som noen sier, bruk itunes til å legge til gmail kontakter og hent dem ut igjen når du aktiverer android-telefonen.

Lenke til kommentar

Noen som vet om et bra navigasjonsprogram til s3? :hm: Brukte aura fra sygic på min s1. prøvde å installere apk filen på 3'ern men ville ikke starte. :hmm:

har sett et sted hvor man kunne laste ned de kartutsnittene man trengte i google maps men har ikke fått det til. :dremel:

 

er ikke interresert i å laste ned over 3g mens man kjører, kan bli dyrt i utlandet. I norge er det fri data så der er det ingen problem... :tease:

Sjekk her er det et par tester på nettet som du kan sjekke ut:

 

For bil

http://www.idg.no/pc...ticle210519.ece

 

For jakt og fiske og natur

http://www.teknofil...._og_mark/101833

 

Gratis

http://www.mobili.no...on-til-mobilen/

 

 

Jeg har lest i et av dem nyeste / nest nyeste bladene(husker ikke om det var hjemmePC, PCWorld eller andre), men der kom Sygic best ut. Og jeg bruker selv dette, knall bra greier :-)

Jeg har testet Navigon, CoPilot og iGO på min SGS3, og Sygic var defentlig BEST :-)

 

Kommer jeg på hvilke magasin det var skal jeg legge det inn her, men det er sikkert andre som kommer med den infoen før meg :eek:

 

Bruker Sygic selv, og det har fungert greit. Har ikke testet det i situasjon der jeg faktisk har hatt bruk for GPS-navigering enda, men det var stor forskjell mellom S1 og S3 i hvordan den taklet navigeringen. Mener å huske Sygic er TomTom-basert?

 

GPS på S3 er jo bare rått. Den kobler til selv midt i huset. Når jeg starter GPS i bilen tar det sekunder å få lock, på grensen til umiddelbart når starter Sygic. GPS på S1 var jo på grensen til ubrukelig, så det farger nok synet mitt på hvor bra det er på S3, men også i forhold til den gamle Garmin-bil-gps'en er det stor forskjell i hvor raskt den låser. Kartet på Garmin og "stabiliteten" i navigeringen var nok bedre der. Da jeg testet Sygic med S1 hoppet den over på parallelle sideveier etc, dette var ikke problem med Garmin.

Lenke til kommentar

Jeg sliter med å sende og motta MMS. Jag har nå to ganger lastet ned og installert MMS-oppsett fra Telenor, men ingenting funker. Jeg sendte en mms i går som jeg fikk svar på i dag...det hadde tatt et døgn før den ble sendt/kom fram. Jeg har nå to mms i utboks og der har det stått "SENDER..." i flere timer nå.

 

I tillegg mottok jeg selv en mms i dag på "vanvittige" 217kb, men der står det bare LAST NED. Når jeg trykker last ned, står det bare LASTER, uten at noe mer fornuftig skjer. Jeg har vært tilkoblet både trådløstnett og hatt mobildata aktivert, men nei...

 

Kan noen hjelpe meg?

Takk for svar!

 

Jeg er ikke 100% sikker, men temmelig; dersom du bare kjører med GSM nettet, ikke har den på auto, virker det som om å ta imot MMS er et problem. Vet ikke hvorfor...jeg har Telenor.

 

jarle

Lenke til kommentar

Har problemer med å få registert enheten min på Samsungdive.. Den klarer rett å slett ikke å finne telefonen.. hva kan jeg gjøre?

 

Har fått det til nå. Slettet samsung kontoen fra telefonen først og tok en omstart. Gikk så inn på Innstillinger/Sikkerhet/Fjernkontroll og la til samsung kontoen der. DA funka det.. Se om det hjelper..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer nærmere og nærmere kjøp av denne :-) og lurer på en ting til. De av dere som har kjøpt med Telenor binding, har dere fått en branded telefon - og isåfall, vil dette by på problemer ved rooting, custom roms o.l.

Har stort sett alltid kjøpt telefoner uten binding, så kjekt å vite om jeg gjør noe dumt med bundet telefon ;-)

 

Jeg kjøpt med telenor binding på min, men fikk den ulåst. :) Best of both worlds. :p Da jeg har en god avtale med telenor. :)

Kom den ferdig satt opp, eller kunne du velge f.eks Engelsk som språk ved førstegangsoppsett?

Lenke til kommentar

 

Hva er den letteste måten å overføre kontakter fra iPhone til Galaxyen? Må via pc'n eller noe for kommer til å selge før jeg kjøper ny.

 

(null)

 

http://techpp.com/20...and-vice-versa/

 

Som noen sier, bruk itunes til å legge til gmail kontakter og hent dem ut igjen når du aktiverer android-telefonen.

Hvis det ikke funker å synkronisere, så søk på "Contacts csv" på app-store. Da laster du ned appen som heter MC.. ett eller annet. Denne vil da lagre kontaktene dine, og sender de på mail til Gmailen din.

Da kan du gå inn på gmailen, og velge "lagre til kontakter" direkte.

Lenke til kommentar

Hei, jeg klarte å sette et punktum foran en mappe i MicroSD-kortet mitt. Nå ser det ut som mappen har forsvunnet totalt, men når jeg åpner mobilen i Windows utforsker står det at over 20 GB er brukt på kortet (den mappen var den eneste jeg hadde). Jeg prøvde å formatere kortet, men det står fortsatt at 20 GB brukt. :(

Noen som har en idè til hvordan jeg får fikset det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...