Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk Droidole, en iPhone til 4890kr kan du ofte selge for 2500-3000 kr året etterpå. Prøv å få mer enn en 1000 lapp for en galaxy s3 etter ett år.

 

Tja.. fikk 2700 for min over ett år gamle s2.. ta en titt på finn før du kommer med slike uttalelser:-)

Endret av DroidOle
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Husk Droidole, en iPhone til 4890kr kan du ofte selge for 2500-3000 kr året etterpå. Prøv å få mer enn en 1000 lapp for en galaxy s3 etter ett år.

Hvem svarte bryr seg om det? Når jeg kjøper telefon, er det for å få en best mulig telefon for mitt behov. Ikke hva jeg kan få for den, når/om jeg selger den. Det er tross alt en telefon til noen tusen det er snakk om. Ikke hus og biler...

 

Edit: Ble tilbudt 2000kr. for min S2, når jeg kjøpte S3. Så den tusenlappen må du lengre ut på landet med...

Endret av HellMate
  • Liker 2
Lenke til kommentar

HTC Desire var en svindel. Uansett om den hadde kostet 1000 kr, og ikke 4800 kr jeg betalte. Bortsett fra det har jeg ikke vært borti noen mobiler jeg ville kalt svindel.

 

Denne Desire mobilen din har vi hørt om 1000 ganger.. sikkert en møkkamobil i dine øyne, men her inne diskuterer vi S3.. vil nok påstå at siden desire kom ut har det skjedd en god del med android plattformen:-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Hvor finnes det dvalefunksjon på s3? Altså at mobilen slår av musikk etter x minutter.

Music Player -> Menu button -> Settings -> Music auto off

Lenke til kommentar

Høres ut som fyren som har så mye trøbbel med sin S3 burde ta en factory reset og prøve litt mer, eventuelt lever den inn og få ny, for det der hørtes ut som en defekt telefon spør du meg. Har ikke hatt noe trøbbel med min, bortsett fra en lock screen som hang litt en gang. Gikk over på 15 sek uansett. Og å si at vi godtar mye på en mobil til 5000 kr vil jeg vel si er en litt korttenkt uttalelse. Det er ikke vi som betaler 5000 kroner for en telefon som ikke lar deg gjøre som du vil.

 

Bare for å ha det på det rene har jeg ikke noe imot iPhone, men de er forbanna knotete å bruke, veldig strengt og jeg føler at Apple ser på sine brukere som idioter da du konstant blir geleidet gjennom alt du gjør. Sikkert greit for noen, men tror de fleste som faktisk bruker en SMARTtelefon til det den skal/kan brukes til vil føle seg mye mer komfortable med en Android-basert telefon.

 

/off topic.

 

Anywaysss! Noen som har funnet orginalt flip cover til blå versjon i Oslo-området? Har ikke sjekket siden før helgen nå, så har håp om å finne i morgen. selv om jeg småsikler litt på litt stash fra Spigen også. :dribble:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg eventuelt bytte sim-kort mellom min gamle telefon og denne S3, og tilbake? Jeg har den gamle "vanlige" simkortet til den, men S3 bruker vel micro-Sim eller noe?

 

Det simkortet jeg har nå kan jeg brekke ned til en mindre størrelse, men tror det blir verre andre veien om jeg vil bruke den gamle når jeg er i utsatte områder.

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg eventuelt bytte sim-kort mellom min gamle telefon og denne S3, og tilbake? Jeg har den gamle "vanlige" simkortet til den, men S3 bruker vel micro-Sim eller noe?

 

Det simkortet jeg har nå kan jeg brekke ned til en mindre størrelse, men tror det blir verre andre veien om jeg vil bruke den gamle når jeg er i utsatte områder.

 

http://www.teknikmagasinet.no/ Søk på mikrosim. Kjøp deg adapter til 20 kr. Bruker det selv. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høres ut som fyren som har så mye trøbbel med sin S3 burde ta en factory reset og prøve litt mer, eventuelt lever den inn og få ny, for det der hørtes ut som en defekt telefon spør du meg. Har ikke hatt noe trøbbel med min, bortsett fra en lock screen som hang litt en gang. Gikk over på 15 sek uansett. Og å si at vi godtar mye på en mobil til 5000 kr vil jeg vel si er en litt korttenkt uttalelse. Det er ikke vi som betaler 5000 kroner for en telefon som ikke lar deg gjøre som du vil.

 

Bare for å ha det på det rene har jeg ikke noe imot iPhone, men de er forbanna knotete å bruke, veldig strengt og jeg føler at Apple ser på sine brukere som idioter da du konstant blir geleidet gjennom alt du gjør. Sikkert greit for noen, men tror de fleste som faktisk bruker en SMARTtelefon til det den skal/kan brukes til vil føle seg mye mer komfortable med en Android-basert telefon.

 

/off topic.

 

Anywaysss! Noen som har funnet orginalt flip cover til blå versjon i Oslo-området? Har ikke sjekket siden før helgen nå, så har håp om å finne i morgen. selv om jeg småsikler litt på litt stash fra Spigen også. :dribble:

 

Selvfølgelig er jo Iphone lett å bruke, de har jo ikke widgets. Er som en Android--mobil med bare programoversikt, veldig enkel, men utrolig kjedelig

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv om adaptere koster 30 kr, kommer det på over hundre grunnet frakt :p

De kunne jo bare ha sendt det med brev da. Koster jo ikke så mye det.

Slikt er billigst på Ebay. $1 for billigste som kan ta 2-4 uker, eller $2 med USPS First Class Mail for å få det på ca en uke. For å få det enda raskere kan du sjekke ebay.co.uk.

Endret av Naranek
Lenke til kommentar

Selv om adaptere koster 30 kr, kommer det på over hundre grunnet frakt :p

De kunne jo bare ha sendt det med brev da. Koster jo ikke så mye det.

Slikt er billigst på Ebay. $1 for billigste som kan ta 2-4 uker, eller $2 med USPS First Class Mail for å få det på ca en uke. For å få det enda raskere kan du sjekke ebay.co.uk.

På Clas Ohlson har de en sånn sim kutter - der følger det med adapter også. Godt mulig de selger adapter for seg??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...